Mvh Skrevet Januar 2, 2019 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2019 Hej, Jeg har forgæves forsøgt at finde bamser til min hund. Øjnene må ikke være påsatte, da hunden ellers risikerer at få dem galt i halsen. Derfor skal øjnene være syet på og ikke være nogle "plastik-knapper". Jeg har hørt at Mammashop.dk har bamser med påsyede øjne, men synes ikke lige de har den jeg gerne vil have. Nogle andre forslag? Hvor køber i legetøj til jeres kære hund? De bedste hilsner mvh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 2, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2019 Ikea eller butikker med ting til dyr, genbrugen, massere i bilka/føtex og lignende butikker. Men det er vel ikke en skjult reklame? Siden du nævner lige den ene og ikke har led i maxizoo, zooplus.dk eller nogle af de mange andre dyrebutikker Velkommen til siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hofferne Besvaret Januar 3, 2019 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2019 GAB! Slet skjult reklame 🙄 Som pivpiv skriver så kig alle de andre steder - eller drop bamsen, og køb noget andet hundelegetøj, jeg er ret sikker på at hunden er ligeglad! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts