Hop til indhold

Han valgte sine historier med omhu...


Aslan
 Share

Recommended Posts

Kender ikke mange på fyn endnu (har jo kun boet her i små 2 år. :blink:)

 

 

n020.gif Det llle søm er så dit hoved (undskyld,, kkunne ikke fidne et bedre icon)

 

 

Men jeg skal da lige grave lidt i det rundt omkring. PT er det dog DKK jeg ebskæftiger mig mest med.

 

Dyyyyyyyygit.

 

Tak :blink:

 

 

Næh. Hvorfor skulle de også ville dét?

 

Jo, for hvis de var gode trænere, så var der flere der ville melde sig ind og flere penge ville de tjene, men så igen, så kunne det væredet gode gik af dem :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 99
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 

Jeg startede med hundetræning i DCH regi for omkring 15 år siden, konkurrencer i lydighed.

Jeg har i de 15 år ikke én gang set det i allesammen åbenbart på daglig basis oplever, og jeg har altså boet i vestjylland, sønderjylland, østsjælland, nordjylland, østjylland og nu på fyn.

 

 

Undskyld at jeg lige går off topic i min egen tråd.......

 

 

 

Er du egentlig ikke ret gammel eller har du bare prøvet det hele meget tidligt?

Redigeret af Aslan
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

"......det er desværre ofte standarden i DCH" og det at du har været i hele 2 afdelinger........... :roll:

 

 

Jaja.

Så kan jeg jo også fastholde mine postulater om at standarden indenfor professionelle behandlere ofte er akkurat ligeså ringe som alle andre steder. ;-)

 

 

Jeg kan her på forum kun konkludere én ting: I kommer ikke så meget ud, eller hva?

 

Jeg startede med hundetræning i DCH regi for omkring 15 år siden, konkurrencer i lydighed.

Jeg har i de 15 år ikke én gang set det i allesammen åbenbart på daglig basis oplever, og jeg har altså boet i vestjylland, sønderjylland, østsjælland, nordjylland, østjylland og nu på fyn.

 

Jeg har dog ikke længere noget med DCH at gøre, af den primære årsag at jeg er jæger, og nu træner hund op til jagt. Ikke til lydighedskonkurrencer. (Nåh ja. Og så fandt jeg allerede for 15 år siden hele ideen med godbidtræning som "forkert" i henhold til hvad jeg ville og tror på)

 

At sidestille dårlig træning med DCH, DKK og for den sags skyld "gamle trænere" som det så fint blev skrevet, er at pisse på ufatteligt mange yderst kompetente mennesker, som jeg så kan forstå i aldrig har haft fornøjelsen af at stifte bekendtskab med.

Det kan i mit hovede kun skyldes at i aldrig har været entusiastiske og målrettede i jeres træning, for så ville i uden tvivl have stødt på et par af dem. (man møder dem nemlig ikke hvis ikke man vil nå nogen vegne.)

 

 

Og nej. Jeg skriver ikke nogen navne ned hér på disse gode og kompetente folk.

 

(Og jeg som havde lovet mig selv ikke at tage dén kamp igen :roll:)

 

 

HUsk lige på at uanset hvor man har sin uddanelse som hundetræner fra, det være i DCH, DKK, specialklubber, jagtforeninger eller måske en af de etablerede adfærdsbehandleruddanelser, så handler det i sidste ende om at have evnen til at vurdere de kombinationer af hunde og førere man har stående foran sig.

Har man ikke denne evne kan man ikke vejlede den enkelte fører/hund kombination på bedste vis.

Husk også at man som træner kun kan undervise andre i metoder man selv tror på og ud fra de erfaringer man selv har gjort. Dette betyder desværre at nogle trænere stadigvæk kun er kommer til "kvælerhalsbåndet"

Dygtige hundetrænere er dem som samler erfaringer og hele tiden finder nye veje til forbedring af træningsmetoderne og samtidig forstår at videreformidle sine erfaringer til kursisterne.

 

Og så kan jeg kun sige synd for dig at du allerede for 15 år siden fandt ud af at godbidstræning var forkert - lærte du det i DCH og er du fortsat ikke kommet videre ??????

:vinken: Steen Stenild

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld at jeg lige går off topic i min egen tråd.......

 

 

 

Er du egentlig ret gammel eller har du bare prøvet det hele meget tidligt?

 

Jeg er 26. Så det må blive en lille halvdel af sidstnævnte, for jeg har bestemt ikke prøvet det hele endnu :blink:

 

Kommer selvfølgelig an på sammenligningsgrundlaget, men umiddelbart vil jeg da mene at jeg er "ung" :lol:

 

Jo, for hvis de var gode trænere, så var der flere der ville melde sig ind og flere penge ville de tjene, men så igen, så kunne det væredet gode gik af dem :shock:

 

Selv uden reklame skal de nok få fyldt deres tid ud, hvis de vil.

 

De er ikke interesseret i at flere melder sig ind. De vælger selv hvem de ønsker at hjælpe, og sidst men ikke mindst er det frivilligt arbejde, og dermed ikke lønnet :blink:

 

Nåh ja. Jo flere elever der er, jo mindre kvalitet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er 26. Så det må blive en lille halvdel af sidstnævnte, for jeg har bestemt ikke prøvet det hele endnu :blink:

 

Kommer selvfølgelig an på sammenligningsgrundlaget, men umiddelbart vil jeg da mene at jeg er "ung" :lol:

 

 

Nå...ja der kan man sq bare se :shock:

 

Jeg troede du var en old fart :mrgreen:

 

Tak for opklaringen, Back to topic :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er 26. Så det må blive en lille halvdel af sidstnævnte, for jeg har bestemt ikke prøvet det hele endnu :blink:

 

Kommer selvfølgelig an på sammenligningsgrundlaget, men umiddelbart vil jeg da mene at jeg er "ung" :lol:

 

 

Jo, for hvis de var gode trænere, så var der flere der ville melde sig ind og flere penge ville de tjene, men så igen, så kunne det væredet gode gik af dem :shock:

 

Selv uden reklame skal de nok få fyldt deres tid ud, hvis de vil.

 

De er ikke interesseret i at flere melder sig ind. De vælger selv hvem de ønsker at hjælpe, og sidst men ikke mindst er det frivilligt arbejde, og dermed ikke lønnet :blink:

 

Nåh ja. Jo flere elever der er, jo mindre kvalitet.

Guuud nej havde altid taget dig for at være passeret de 40, men man kan jo tage fejl:mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. Tak for det. :5up:

 

Hvorfor tror du så det forholder sig anderledes andre steder?

Hvorfor påstå at det er en generel DCH-ting at det er elendig træning?

 

Der er gode kompetente folk, og der er dem der ikke er værd at skele til.

Det står en frit for at vælge hold og træningssted derefter.

 

 

Såvidt jeg kan læse mig til gav Hailey bare Pin-Pointer ret i at "det er desværre ofte standarden i DCH" hvilket ikke er at påstå at der generelt kun tilbydes elendig træning i DcH.

 

Jeg har en stor berøringsflade i DcH og kan konstatere at niveauet er meget forskelligt og at, som jeg skrev, samme lokalforening kan have en trænerstab med meget stor spændvidde lige fra den person som ikke har taget nyt ind i 30 år til sidste nye træneraspirant som gør hvad h*n kan for at lære det seneste nye.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så kan jeg kun sige synd for dig at du allerede for 15 år siden fandt ud af at godbidstræning var forkert - lærte du det i DCH og er du fortsat ikke kommet videre ??????

:vinken: Steen Stenild

 

Det er MIG der ikke fungerer skidegodt med godbidder :blink:

Jeg tror hunden vil fungere udmærket på det, jeg bruger bare andre motivatorer end godbidder, fordi det fungerer for MIG.

 

Det bunder egentlig i at jeg fandt det meget meget mærkeligt at skulle spytte godbidder i skallen af min hund, for at få dens opmærksomhed. Jeg mente dengang, og mener stadig, at der må være andre og bedre måder at få hundens opmærksomhed og motivation på.

 

Jeg tror stadig at arbejdet, hvis lært og gjort rigtigt, bærer lønnen i sig selv, kun i træningen er den "ekstra" motivation nødvendig og anvendelig.

 

Og jeg er skam kommet meget videre. Jeg belønner på samme måde som altid, omend jeg dog har fået mig en godbidpose i lommen som også bliver brugt.

 

Jeg har haft gang i klikkertræning for en 7-8 år siden, og lige indtil min sidste hund blev aflivet, også med gode resultater.

 

Jeg har brugt bideskind som belønning, apportering som belønning, og alt muligt andet.

 

De sidste par år (2-3 år) har jeg "begrænset" mig til et simpelt: "ja"som belønning og støttekald, hvilket har fungeret upåklageligt.

 

Metoderne er mangfoldige, så jeg ville ikke sige det var "synd for mig" at den med godbidderne ikke fungerede for mig og min daværende hund. Tværtimod tvang det mig til at finde alternativer. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Surprise suprise..................................:lol:

 

 

Nævn bare ét eneste erhverv, ét job, én fritidsbeskæftigelse, én interesse, én hobby, hvor det IKKE forholder sig sådan!????

 

 

Hvad får "folk" (Som fællesbetegnelse) til at tro det forholder sig anderledes ved hundetræning uanset i hvilken retning man kigger?

 

I mine øjne en sjældent set naivitet og dumhed hvis man tror det skulle forholde sig anderledes, bare fordi det er hundetrænere og det er en hobby for os at have hund.

 

 

Og jo. Man kan meget nemt finde ud af hvad man ender op med. Det har faktisk aldrig været nemmere end det er nu. Hurra for internettet

:blink:

 

 

Markeringen: Det er der da ingen som har sagt, tværtimod...

 

Med hensyn til at finde ud af den enkelte træners kompetence, så står der ikke på klubbernes hjemmeside at denne træner følger med og denne træner gør ikke.

Da man ikke ved på forhånd hvilken træner man får er det svært at sikre sig den "dygtige".

 

I nogle lokalafdelinger af DcH er efteruddannelse et tilbud til trænerne - ikke et krav.

Link til indlæg
Del på andre sites

Såvidt jeg kan læse mig til gav Hailey bare Pin-Pointer ret i at "det er desværre ofte standarden i DCH" hvilket ikke er at påstå at der generelt kun tilbydes elendig træning i DcH.

 

Jeg har en stor berøringsflade i DcH og kan konstatere at niveauet er meget forskelligt og at, som jeg skrev, samme lokalforening kan have en trænerstab med meget stor spændvidde lige fra den person som ikke har taget nyt ind i 30 år til sidste nye træneraspirant som gør hvad h*n kan for at lære det seneste nye.

 

Det er også meget forskelligt, hvordan træningen bliver opfattet. Jeg har nogen venner, der synes træningen i vores lokale DCH afd. er forfærdelig. Jeg synes, den er helt i top.

Hvem har ret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Såvidt jeg kan læse mig til gav Hailey bare Pin-Pointer ret i at "det er desværre ofte standarden i DCH" hvilket ikke er at påstå at der generelt kun tilbydes elendig træning i DcH.

OK Sådan læser jeg det så ikke.

 

Jeg har en stor berøringsflade i DcH og kan konstatere at niveauet er meget forskelligt og at, som jeg skrev, samme lokalforening kan have en trænerstab med meget stor spændvidde lige fra den person som ikke har taget nyt ind i 30 år til sidste nye træneraspirant som gør hvad h*n kan for at lære det seneste nye.

 

Dén er vi som skrevet helt enige i.

Men nævn bare én ting, hvor det ikke forholder sig sådan :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Markeringen: Det er der da ingen som har sagt, tværtimod...

Det mener jeg så at kunne læse HVER gang man fremhæver at det "......desværre ofte er sådan ved DCH"

 

Med hensyn til at finde ud af den enkelte træners kompetence, så står der ikke på klubbernes hjemmeside at denne træner følger med og denne træner gør ikke.

Da man ikke ved på forhånd hvilken træner man får er det svært at sikre sig den "dygtige".

 

I nogle lokalafdelinger af DcH er efteruddannelse et tilbud til trænerne - ikke et krav.

Hurra for internettet, hvor man kan undersøge de enkelte trænere og deres formåen, såvel som andres erfaringer med de enkelte trænere inden man dukker op. (Eftersom en god kontaktflade åbenbart er yt idag)

Og så har man stadig mulighed for at vælge hvilket hold man vil gå på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er MIG der ikke fungerer skidegodt med godbidder :blink:

Jeg tror hunden vil fungere udmærket på det, jeg bruger bare andre motivatorer end godbidder, fordi det fungerer for MIG.

 

Det bunder egentlig i at jeg fandt det meget meget mærkeligt at skulle spytte godbidder i skallen af min hund, for at få dens opmærksomhed. Jeg mente dengang, og mener stadig, at der må være andre og bedre måder at få hundens opmærksomhed og motivation på.

 

Jeg tror stadig at arbejdet, hvis lært og gjort rigtigt, bærer lønnen i sig selv, kun i træningen er den "ekstra" motivation nødvendig og anvendelig.

 

Og jeg er skam kommet meget videre. Jeg belønner på samme måde som altid, omend jeg dog har fået mig en godbidpose i lommen som også bliver brugt.

 

Jeg har haft gang i klikkertræning for en 7-8 år siden, og lige indtil min sidste hund blev aflivet, også med gode resultater.

 

Jeg har brugt bideskind som belønning, apportering som belønning, og alt muligt andet.

 

De sidste par år (2-3 år) har jeg "begrænset" mig til et simpelt: "ja"som belønning og støttekald, hvilket har fungeret upåklageligt.

 

Metoderne er mangfoldige, så jeg ville ikke sige det var "synd for mig" at den med godbidderne ikke fungerede for mig og min daværende hund. Tværtimod tvang det mig til at finde alternativer. :blink:

 

Sorry -:-) jeg opfattede det som et surt opstød vendt mod godbidstræningen !!!

:vinken: Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også meget forskelligt, hvordan træningen bliver opfattet. Jeg har nogen venner, der synes træningen i vores lokale DCH afd. er forfærdelig. Jeg synes, den er helt i top.

Hvem har ret?

 

Det kan jeg af gode grunde ikke vide :-D

 

Det kommer an på hvilke kriterier man har for toptræning.

 

Den hundeejer som er til kontroltræning og kæft-, trit og retning vil synes træning med belønning er noget vattet noget og den hundeejer som er til positiv motivation vil synes, at kontroltræning og kæft-, trit og retningtræning er noget møg.

 

Hundeejeren som mener, der skal tages individuelle hensyn til hundenes indlæring og ikke oplever dette gjort vil naturligvis ikke mene det er toptræning. Hvorimod den hundeejer som er til "du skal bare" vil opleve de individuelle hensyn som noget vattet og overflødigt bras.

 

Så, jeg kan ikke svare på dit spørgsmål :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er MIG der ikke fungerer skidegodt med godbidder :blink:

Jeg tror hunden vil fungere udmærket på det, jeg bruger bare andre motivatorer end godbidder, fordi det fungerer for MIG.

 

Det bunder egentlig i at jeg fandt det meget meget mærkeligt at skulle spytte godbidder i skallen af min hund, for at få dens opmærksomhed. Jeg mente dengang, og mener stadig, at der må være andre og bedre måder at få hundens opmærksomhed og motivation på.

 

Jeg tror stadig at arbejdet, hvis lært og gjort rigtigt, bærer lønnen i sig selv, kun i træningen er den "ekstra" motivation nødvendig og anvendelig.

 

Og jeg er skam kommet meget videre. Jeg belønner på samme måde som altid, omend jeg dog har fået mig en godbidpose i lommen som også bliver brugt.

 

Jeg har haft gang i klikkertræning for en 7-8 år siden, og lige indtil min sidste hund blev aflivet, også med gode resultater.

 

Jeg har brugt bideskind som belønning, apportering som belønning, og alt muligt andet.

 

De sidste par år (2-3 år) har jeg "begrænset" mig til et simpelt: "ja"som belønning og støttekald, hvilket har fungeret upåklageligt.

 

Metoderne er mangfoldige, så jeg ville ikke sige det var "synd for mig" at den med godbidderne ikke fungerede for mig og min daværende hund. Tværtimod tvang det mig til at finde alternativer. :blink:

Seføli er det godt at have flere alternativer på sig, hvis man nu har glemt godbidderne en dag (gud forbyde det)...

 

Men hos mig fungerer godbidder nu stadig bedst hos hunde såvel som børn, så kan man få begge arter til at gøre en masse sjove ting:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK Sådan læser jeg det så ikke.

 

Hvordan kan ordene få en anden betydning?

 

 

Dén er vi som skrevet helt enige i.

Men nævn bare én ting, hvor det ikke forholder sig sådan :blink:

 

Hvorfor? Det er jo ikke det som diskuteres

Link til indlæg
Del på andre sites

Markeringen: Det er der da ingen som har sagt, tværtimod...

 

Med hensyn til at finde ud af den enkelte træners kompetence, så står der ikke på klubbernes hjemmeside at denne træner følger med og denne træner gør ikke.

Da man ikke ved på forhånd hvilken træner man får er det svært at sikre sig den "dygtige".

 

I nogle lokalafdelinger af DcH er efteruddannelse et tilbud til trænerne - ikke et krav.

 

Og det mener jeg kan være et problem, det er defor man kan rende ind i dem der stadig tror vi skriver 1990.

Jeg har som også rendt på en træner som ikke måtte siges imod.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det mener jeg så at kunne læse HVER gang man fremhæver at det "......desværre ofte er sådan ved DCH"

 

OK, ordet OFTE betyder faktisk bare TIT :-D

 

 

Hurra for internettet, hvor man kan undersøge de enkelte trænere og deres formåen, såvel som andres erfaringer med de enkelte trænere inden man dukker op. (Eftersom en god kontaktflade åbenbart er yt idag)

Og så har man stadig mulighed for at vælge hvilket hold man vil gå på

 

Jamen det har jeg ikke kunnet se noget om. Jeg påtænker at starte i DcH til foråret og har ikke kunnet se hvilke kvaliteter, eller mangel på samme, deres trænere har!

Man kan nogle gange læse om en træner har været træner 1 eller 30 år og om h*n deltager i konkurrence, men dette siger INTET om adfærdståelse og viden om indlæringspsykologi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg af gode grunde ikke vide :-D

 

Det kommer an på hvilke kriterier man har for toptræning.

 

Den hundeejer som er til kontroltræning og kæft-, trit og retning vil synes træning med belønning er noget vattet noget og den hundeejer som er til positiv motivation vil synes, at kontroltræning og kæft-, trit og retningtræning er noget møg.

 

Hundeejeren som mener, der skal tages individuelle hensyn til hundenes indlæring og ikke oplever dette gjort vil naturligvis ikke mene det er toptræning. Hvorimod den hundeejer som er til "du skal bare" vil opleve de individuelle hensyn som noget vattet og overflødigt bras.

 

Så, jeg kan ikke svare på dit spørgsmål :-D

 

Det havde jeg heller ikke forventet:-)

 

Men både vi og hundene er forskellige. Det er trænere også. Hunde skal også trænes forskelligt. Det er jo også tilladt selv at have indflydelse på, hvordan ens hund skal trænes. Uanset hvor man træner. Det er man bestemt åben for i DCH.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan kan ordene få en anden betydning?

 

Fordi du læser enkeltord, jeg læser hele indlæg og hele tråde med indhold rettet mod "amatørerne" i generel betydning, måske?

 

Hvorfor? Det er jo ikke det som diskuteres

 

Eftersom der er frembragt en rimelig enighed om at kompetencerne er spredt fordelt, så er det bl.a. også det vi debaterer.

Og jeg er nysgerrig efter at vide hvorfor man ikek forventer en sådan forskellighed ved hundetrænere, når man ved den forskellighed er tilstede alle andre steder, så at bede om at få nævnt bare én anden ting hvor den forskellighed IKKe er repræsenteret, er ikek andet end en argumentation.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det har jeg ikke kunnet se noget om. Jeg påtænker at starte i DcH til foråret og har ikke kunnet se hvilke kvaliteter, eller mangel på samme, deres trænere har!

Man kan nogle gange læse om en træner har været træner 1 eller 30 år og om h*n deltager i konkurrence, men dette siger INTET om adfærdståelse og viden om indlæringspsykologi.

 

Fordi du kun søger på dchś hjemmeside????

 

Hvad med at søge lidt rundtomkring, og rent faktisk gå ud at spørge folk der i forvejen færdes i de kredse, om hvad de enkelte trænere står for??

 

det er det der i min lille verden kaldes at undersøge ting.

Og jeg har svært ved at forestille mig at det er anderledes for dig, men måske du forsøger at trække mig et sted hen i denne diskussion? (Positivt såvel som negativt er anturligvis begge en mulighed?)

 

Undersøger du ikke også baggrunden for adfærdsstudier, inden du benytter dig af indholdet, er et nærliggende spørgsmål?

Det samme er da det mindste man kunne forvente man gjorde i sin undersøgelse af enkelte trænere og hundesportsfolk.

 

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi du kun søger på dchś hjemmeside????

 

Hvad med at søge lidt rundtomkring, og rent faktisk gå ud at spørge folk der i forvejen færdes i de kredse, om hvad de enkelte trænere står for??

 

det er det der i min lille verden kaldes at undersøge ting.

Og jeg har svært ved at forestille mig at det er anderledes for dig, men måske du forsøger at trække mig et sted hen i denne diskussion? (Positivt såvel som negativt er anturligvis begge en mulighed?)

 

Undersøger du ikke også baggrunden for adfærdsstudier, inden du benytter dig af indholdet, er et nærliggende spørgsmål?

Det samme er da det mindste man kunne forvente man gjorde i sin undersøgelse af enkelte trænere og hundesportsfolk.

 

 

:blink:

 

Undskyld jeg blander mig, men hvorfor skriver man det ikke på hjemmesiden? Hvis man vil have kunder i butiken vil det da være godt atskrive lidt om sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld jeg blander mig, men hvorfor skriver man det ikke på hjemmesiden? Hvis man vil have kunder i butiken vil det da være godt atskrive lidt om sig selv.

 

Hvorfor skulle man?

Hvad siger en masse fancy titler på hunde såvel som trænere om hvad træneren står for, og hvordan træneren "er"?

 

Og som skrevet tidligere, så er dem jeg har med at gøre ikke interesseret i at reklamere for noget som helst.

Dem de er interesseret i at træne, finder ad egne veje frem til dem ganske automatisk. (forudsat man "vil")

 

Men jo. Det kunne man sikekrt nok. Jeg tror bare det vil lulle folk ind i en falsk fornemmelse af sikkerhed og dygtighed, bare fordi der står et eller andet smart navn eller uddannelse under trænerens "profil"

 

Det er ganske gratis selv at undersøge sagerne, og tage ud at kigge på hvad der reelt foregår på træningspladserne og konkurrencepladserne. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skulle man?

Hvad siger en masse fancy titler på hunde såvel som trænere om hvad træneren står for?

 

Og som skrevet tidligere, så er dem jeg har med at gøre ikke interesseret i at reklamere for noget som helst.

Dem de er interesseret i at træne, finder ad egne veje frem til dem ganske automatisk. (forudsat man "vil")

 

Men jo. Det kunne man sikekrt nok. Jeg tror bare det vil lulle folk ind i en falsk fornemmelse af sikekrhed og dygtighed, bare fordi der står et eller andet smart navn eller uddannelse under trænerens "profil"

 

Det er ganske gratis selv at undersøge sagerne, og tage ud at kigge på hvad der reelt foregår på træningspladserne og konkurrencepladserne. :blink:

 

Jeg har det sådan at hvis man ikke vil fortælle lidt om hvad man står for, så er det måske fordi man har noget at skjule.

Jeg er så en af dem der vælger et sted hvor man gerne vil fortælle om sig selv, og så tager jeg ud og kigger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det sådan at hvis man ikke vil fortælle lidt om hvad man står for, så er det måske fordi man har noget at skjule.

Jeg er så en af dem der vælger et sted hvor man gerne vil fortælle om sig selv, og så tager jeg ud og kigger.

 

 

Tror jeg nu de færreste har. Og for mange af dem er det nu at finde på internettet også. Hvis man søger lidt efter det.

 

 

Jeg selv vil da heller ikke lave en eller anden liste over alle de fortræffeligheder jeg selv mener at besidde :mrgreen:

 

Det betyder dog ikke at jeg har noget at skjule. Man kan jo for p. da bare ringe og spørge hvis der er noget man vil vide. Mit navn er også mit profilnavn, og alle og enhver kan google det, krakse det og slå op i telefonbogen om de vil, og finde de oplysninger der er om mig på nettet og på offentlige sider.

Udover dét kan de efter at have krakset mig jo bare slå på tråden.

 

Jeg kender ikke mange trænere hvor det forholder sig anderledes :blink:

 

Hvad gorde man monstro inden internettet blev hvermandseje?

Man dukkede op, eller ringede og spurgte.

 

Jeg vil blot foreslå folk at gøre akkurat det samme.

:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...