Hop til indhold

Parringspris


Dorthe-2
 Share

Recommended Posts

Hej. 

Jeg er lidt i vildrede. Har fået min tæve bedækket hos en tidligere kollega. Det er blandingshvalpe. Hun har hele tiden sagt at hun ikke ville have noget for det. Jeg startede med at sige at vi skulle lave en kontrakt men det syntes hun ikke var nødvendigt. Nu vil hun have en hvalps pris minus udgifter. Jeg vil da godt give hende noget men syntes det er lidt for meget med en hvalps pris. Hvad syntes i ???

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Alfen det er en lille blandingshund. Så hun fik 4 hvalpe. 

Pivpiv. Jeg foreslog hende fra starten at vi skulle lave en kontrakt. Men der ville hun ikke have noget for parringen. Men da der har været nogen andre personlige problemer imellem os vil hun lige pludselig have penge det er det jeg er lidt imod. 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Sorry, men efter min mening så har hun ikke krav på noget. Hun frasagde sig betaling og så kan man da ikke komme flere måneder efter og forlange betaling. 

For en anden gangs skyld er det dog god kutyme at betale for en parring fra starten. De fleste har jo også brugt tid og penge på at gøre deres hanhund klar til avl. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...