Besvaret December 10, 200817 år comment_94840 He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort Det er sgu ikke så nemt endda Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink: Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94843 He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort Det er sgu ikke så nemt endda Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink: det sidste billed er da for lækkert var da også på tide vi nok billeder af tøsen (altså noomi :blink:) Hun er totalt møsseklar.... men dog ikek alle billeder hun ser ud til at nyde den udklædning der :hmm: Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94844 Ahahahah - Jeg vil have nummer to som julekort!! Hold kæft det er godt Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94845 det sidste billed er da for lækkert var da også på tide vi nok billeder af tøsen (altså noomi :blink:) Hun er totalt møsseklar.... men dog ikek alle billeder hun ser ud til at nyde den udklædning der :hmm: Nej, det er det jeg synes der er så skægt Jeg overvejede seriøst at sætte det på julekortene en kort overgang, men det er nok ikke alle der kan se det sjove i det... :blink: Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94850 Jeg synes nummer 4 er for kært Noomi må gerne være rensdyr juleaften hos mig Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94858 Jeg er helt færdig over nr. 2 - det ville jeg gerne have som julekort, hvis det var mig. Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94863 He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort Det er sgu ikke så nemt endda Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink: Hvor har du en over lækker hund, karma til Noomi for at hun finder sig i dig!!!! Heldigv is for os :blink: 3 eller 4 Hvor er hun absolut bare dejlig. Og tak til nollike for et kæmpe smil på en træls dag. Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94876 Jeg er helt færdig over nr. 2 - det ville jeg gerne have som julekort, hvis det var mig. Hit med adressen, så skal du få det :blink: Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94877 He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort Det er sgu ikke så nemt endda Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink: Husk jeg skal have et:engel: stemmer på nummer to Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94878 Hvor har du en over lækker hund, karma til Noomi for at hun finder sig i dig!!!! Heldigv is for os :blink: 3 eller 4 Hvor er hun absolut bare dejlig. Og tak til nollike for et kæmpe smil på en træls dag. Det gjorde hun jo så heller ikke helt Jeg har adskillige hvor hun lige har fået vippet hornene af og sådan Dem sætter jeg på på et andet tidspunkt :blink: Nå, jeg må videre i dagens tekst, det holdt hårdt at vælge, så jeg endte op med 4 forskellige slags SÅ har jeg da også nok, eftersom det mindste antal man kan bestille er 10...! Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94879 Husk jeg skal have et:engel: stemmer på nummer to Hvor bliver mit af???? Du skal nok få nr. 2! Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94880 Det gjorde hun jo så heller ikke helt Jeg har adskillige hvor hun lige har fået vippet hornene af og sådan Dem sætter jeg på på et andet tidspunkt :blink: Nå, jeg må videre i dagens tekst, det holdt hårdt at vælge, så jeg endte op med 4 forskellige slags SÅ har jeg da også nok, eftersom det mindste antal man kan bestille er 10...! Hvis du ender med at have et billed for meget, så vil aslan sikkert gerne be om et :blink: Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94881 Hvor bliver mit af???? Ja altså..fotohandleren skal jo lige have dem klar til mig Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94882 Hvis du ender med at have et billed for meget, så vil aslan sikkert gerne be om et :blink: Kommer der et retur så? Spørger Noomi Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94883 Ja altså..fotohandleren skal jo lige have dem klar til mig Nårh, jeg troede at du allerede HAVDE sendt ud og at jeg var blevet snydt Så venter jeg bare lidt endnu Mine bliver altså ikke få fancy, jeg startede hos VistaPrint, men da de skulle have 100,- i forsendelse + x antal mange penge alt efter hvor hurtigt (eller rettere langsomt det skulle gå, de skulle have 172,- oven i hatten hvis man skulle have dem inden for 3 dage ) så bestilte jeg hos Bilka i stedet. Men så kunne jeg også få flere forskellige slags :5up: Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94884 Nå, jeg er ude, jeg skal nå en masse... Vi snakkes ved Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94885 Kommer der et retur så? Spørger Noomi Det kan man jo aldrig vide Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94914 Hit med adressen, så skal du få det :blink: Må jeg godt få et, selvom jeg ikke selv laver julekort? Hurraaaaa!!! Jeg sender lige adressen i en pb. Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94915 Må jeg godt få et, selvom jeg ikke selv laver julekort? Hurraaaaa!!! Jeg sender lige adressen i en pb. Det vil sige jeg ikke får noget julekort Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94916 Jamen jamen - må Dolph og Bitten ikke få et? De sender også tilbage! Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94919 Jamen jamen - må Dolph og Bitten ikke få et? De sender også tilbage! Vil du også bytte med mig Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94921 Vil du også bytte med mig Ja da Sender en PB'er Hold op hvor skulle jeg altså have taget billede af Dolphs krænkede julegris.. Ville have været alltime bedste billede Rapporter
Besvaret December 11, 200817 år comment_95079 Det vil sige jeg ikke får noget julekort Sorry. Til næste år tager jeg mig sammen og er overskudsagtig og laver julekort med Tyson - det LOVER jeg! Rapporter
Besvaret December 11, 200817 år comment_95083 Sorry. Til næste år tager jeg mig sammen og er overskudsagtig og laver julekort med Tyson - det LOVER jeg! Jeg kan godt bruge et købekort Rapporter