Juli927j Skrevet Juli 27, 2020 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2020 Hej jeg har en hvalp på lidt over 8 uger, som ligepludselig er begyndt at pive meget, tage poten op og halte meget når hun går. Er der noget jeg kan gøre, eller skal jeg tage til dyrelægen med hende? (hun er lige begyndt på det) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Juli 27, 2020 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2020 Ja tag til dyrlægen. Det kan være ingenting, det kan være en forstrækning eller hvad ved jeg. Men indtil du kommer til dyrlæge så hold hende i ro og luft kun lidt og i snor. Ingen leg og ro ro ro. God bedring med hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 27, 2020 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2020 1 time siden, Juli927j skrev: Hej jeg har en hvalp på lidt over 8 uger, som ligepludselig er begyndt at pive meget, tage poten op og halte meget når hun går. Er der noget jeg kan gøre, eller skal jeg tage til dyrelægen med hende? (hun er lige begyndt på det) Øh, JA skattepige, afsti-afsted! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts