Gæst miet Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Hej. Jeg vil gerne meldes ud af Hunde-Forum og slette min profil. Hvordan sørensen gør jeg det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 14, 2007 Rapporter Share Besvaret November 14, 2007 Hej. Jeg vil gerne meldes ud af Hunde-Forum og slette min profil. Hvordan sørensen gør jeg det? Hvorfor vil du meldes ud?. Du skal selvfølgelig gøre som du selv føler for, men det ville være interessant at vide grunden. Så kan vi andre jo måske ændre adfærd, hvis det er det, det drejer sig om. Jeg håber du gider svare. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nordlys_dk Besvaret November 14, 2007 Rapporter Share Besvaret November 14, 2007 Hej. Jeg vil gerne meldes ud af Hunde-Forum og slette min profil. Hvordan sørensen gør jeg det? Det er da egentlig et godt spørgsmål. Jeg kan ikke finde hjælp til det nogen steder. Måske er det bedst at skrive en pm til en af admin folkene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret November 14, 2007 Rapporter Share Besvaret November 14, 2007 Hej. Jeg vil gerne meldes ud af Hunde-Forum og slette min profil. Hvordan sørensen gør jeg det? Det er da egentlig et godt spørgsmål. Jeg kan ikke finde hjælp til det nogen steder. Måske er det bedst at skrive en pm til en af admin folkene Mange steder kan man ikke få slettet sit medlemsskab, men man kan da bare slette sine indlæg hvis man vil, men hvorfor melde sig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nordlys_dk Besvaret November 14, 2007 Rapporter Share Besvaret November 14, 2007 Det er vel en personlig ting, man ikke behøver at dele med andre :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret November 14, 2007 Rapporter Share Besvaret November 14, 2007 Jeg har skrevet en PM til miet. Der kan være mange årsager til en udmeldelse, men jeg spørger altid om årsagen - vil man ikke sige det er det også ok, men det er altid rart at høre om det er hunde-forum.dk der er årsagen Vi er altid behjælpelige med sletning af profiler, hvis det virkelig er det man ønsker. Desværre kan der gå indholdsrige indlæg til grunde :-( En mulighed er at slette profilen - ændre indlæg til anonym, sådan at de stadig eksisterer i historikken. Man kan ikke selv slette en profil, der skal man henvende sig til admin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cecilierosenlund Besvaret Maj 27, 2019 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2019 Kan man slette indlæg herinde? Har oprettet to der er næsten ens. Vil derfor gerne slette det ene, da jeg synes det nye jeg har lavet er noget bedre. ☺️ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Maj 28, 2019 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2019 (rettet) 9 timer siden, Cecilierosenlund skrev: Kan man slette indlæg herinde? Har oprettet to der er næsten ens. Vil derfor gerne slette det ene, da jeg synes det nye jeg har lavet er noget bedre. ☺️ Desværre nej,men du kan skrive til moderator (admin gør nok intet) og bede dem slette. Redigeret Maj 28, 2019 af pivpiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts