Hop til indhold

Nye chier


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Hvor er de søde :lun:

Du må efterhånden have en del hunde, er det ikke noget med du har labber, løver, chi'er og gårdhunde? Eller husker jeg forkert? :-)

Vi havde en lab, men hun blev aflivet for en måned siden da hun pludselig fik noget med maven og røngten viste at hun havde kræft i maven :megaked: Gårdhundene er min søns, så de er kun herude når han er på arbejde i lang tid.. og så selvfølgelig når han er herude.. SÅ nu har vi kun løver og chier.. men det er kun løverne vi opdrætter med.. chierne er kun til kæl..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde en lab, men hun blev aflivet for en måned siden da hun pludselig fik noget med maven og røngten viste at hun havde kræft i maven :megaked: Gårdhundene er min søns, så de er kun herude når han er på arbejde i lang tid.. og så selvfølgelig når han er herude.. SÅ nu har vi kun løver og chier.. men det er kun løverne vi opdrætter med.. chierne er kun til kæl..

 

Jeg skulle ellers lige til at spørge om I udvidede jeres opdræt til chi'er også :) Nu da det er to tæver denne gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde en lab, men hun blev aflivet for en måned siden da hun pludselig fik noget med maven og røngten viste at hun havde kræft i maven :megaked: Gårdhundene er min søns, så de er kun herude når han er på arbejde i lang tid.. og så selvfølgelig når han er herude.. SÅ nu har vi kun løver og chier.. men det er kun løverne vi opdrætter med.. chierne er kun til kæl..

Åh nej... :megaked: Kræft er en forbandet sygdom, både for mennesker og dyr. Håber I klarer den :ae:

 

Og lige lidt off topic: Har I fundet jeres heste igen??

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og lige lidt off topic: Har I fundet jeres heste igen??

 

Hvis jeg havde været online da du skrev om vores heste, ville jeg have svaret nej :megaked:... men jeg var i Aalborg og mens jeg stod i pethollywood blev jeg ringet op ef en fyr (anonym selvfølgelig) som ville fortælle mig at han var til julefrokost med vores gamle naboer i sidste uge, og nabomanden blev stangstiv og fortalte pralende at han havde stjålet vores heste.. Ja selv adressen fortalte han.. Jeg ringede til politiet, som vanen tro, ikke havde tid til at tage sig af den slags petitesser.. Men vagthavende sagde at vi jo selv kunne køre ud og tjekke om det var vores og så tage dem med..

På nævnte adresse (12 km fra os) stod vores heste pænt opbundet i en stald.. Manden der bor der havde ved gud aldrig set de heste før! SÅ vi tog dem.. Da vi så skulle vende oppe ad markvejen ved en nabo kørte vi selvfølgelig fast så vi måtte have hestene ud af traileren igen. Vi larmede så meget så den stakkels nabokvinde kom ud for at se om hun kunne hjælpe.. Og på et tidspunkt sagde hun "Nå har I hentet hestene dernede.. Ja jeg kunne heller ikke forstå hvor de kom fra".. jeg spurgte øh..hvor længe har de da stået her.. Hun svarede det er sq da mindst 2 måneder.. Så mon ikke de har stået der hele tiden??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

:shock: Venlige naboer! :shock::mad:

 

Det kunne nok godt tænkes at være de samme som dem, der skrev et mindre pænt indlæg (:shock:) i én af dine tråde (det er vist slettet igen?)? Dejligt I er sluppet af med dem:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Venlige naboer! :shock::mad:

 

Det kunne nok godt tænkes at være de samme som dem, der skrev et mindre pænt indlæg (:shock:) i én af dine tråde (det er vist slettet igen?)? Dejligt I er sluppet af med dem:mrgreen:

Det kunne meget vel tænkes.. Allerede i sommers fik den nabo et polititilhold.. Huset vi boede i var så fuld af skimmelsvampe at først børnene blev syge, så byttede vi værelse og så blev jeg dødsyg... Lægen sagde vi skulle flytte væk omgående.. men hvor flytter man lige hen med en bunke hunde fra den ene dag til den anden? Vi endte med at flytte ud i 2 campingvogne i haven mens vi ledte efter et andet og bedre sted at bo.. Og så begyndte naboen ellers at chikanere os.. Kom om natten og rystede/skubbede til campingvognene og kradsede og bankede på væggene så ungerne blev skrækslagne.. fulgte efter ungerne når de skulle i skole.. Nå ja og så alle de besynderlige ting han meldte os til politiet for (har jeg vist tidligere nævnt i en anden tråd) bla havde vi hundekampe hvor vi lod dobermanen angribe løverne..

Så en nat fik jeg fat i ham! hvilket resulterede i et politilhold hvor han ikke måtte nærme sig os.. Til gengæld begyndte han jo så at ringe og true med alverdens ting.. fra et taletidskort så der kunne politiet (igen) ikke gøre noget.. Men de mente da at når nu vi flyttede så glemte han os nok..

Det viser indlægget (som admin var så sød at slette. Tak for det) jo ganske tydeligt..

Så vi siger også: Heldigvis vi er sluppet af med dem, og stakkels dem der flytter derned næste gang

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, et fjols... :roll:

 

Nå, men det var trods alt godt at han ikke havde gjort andet ved dem end at hugge dem. Det er selvfølgelig slemt nok, men han kunne jo sagtens have solgt dem videre..

 

Desuden er det da for dårligt at politiet ikke gør noget ved sagen. Det er da tyveri og endda af et levende væsen :evil:

Vi er skam også rigtig glade for at de er tilbage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Det kunne meget vel tænkes.. Allerede i sommers fik den nabo et polititilhold.. Huset vi boede i var så fuld af skimmelsvampe at først børnene blev syge, så byttede vi værelse og så blev jeg dødsyg... Lægen sagde vi skulle flytte væk omgående.. men hvor flytter man lige hen med en bunke hunde fra den ene dag til den anden? Vi endte med at flytte ud i 2 campingvogne i haven mens vi ledte efter et andet og bedre sted at bo.. Og så begyndte naboen ellers at chikanere os.. Kom om natten og rystede/skubbede til campingvognene og kradsede og bankede på væggene så ungerne blev skrækslagne.. fulgte efter ungerne når de skulle i skole.. Nå ja og så alle de besynderlige ting han meldte os til politiet for (har jeg vist tidligere nævnt i en anden tråd) bla havde vi hundekampe hvor vi lod dobermanen angribe løverne..

Så en nat fik jeg fat i ham! hvilket resulterede i et politilhold hvor han ikke måtte nærme sig os.. Til gengæld begyndte han jo så at ringe og true med alverdens ting.. fra et taletidskort så der kunne politiet (igen) ikke gøre noget.. Men de mente da at når nu vi flyttede så glemte han os nok..

Det viser indlægget (som admin var så sød at slette. Tak for det) jo ganske tydeligt..

Så vi siger også: Heldigvis vi er sluppet af med dem, og stakkels dem der flytter derned næste gang

 

Det er jo helt sindssygt... Tænk, at en nabo synes at han skal blande sig så meget i jeres liv. Og helt ærligt - hvis man står og skubber og slår på en campingvogn midt om natten så er man nok lidt mærkelig oveni hovedet:???:

 

Godt i kom væk derfra!

Og forresten - tillykke med de nye chi'er - de ser rigtig dejlige ud:-) Og med det nye sted og hestene, der er kommet tilbage må der da være liv og glade dage i løvehuset:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...