Hop til indhold

Glæden ved en gåtur.


Adele
 Share

Recommended Posts

Da jeg kom hjem fra skole i dag, var jeg lidt småsur og trist. Og det hjalp ikke meget at jeg skulle ud at gå med Sherlock, på grund af det dårlige vejr og mange lektier. Og alligevel. På mirakuløst vis ender jeg med at være strålende glad, når jeg vender hjem fra skoven. Jeg synes egentlig at det er lidt småfantastisk.

 

Jeg har det næsten altid sådan, når jeg kommer hjem fra gåtur med Sherlock. Jeg ved ikke hvad det er, der bringer mit humør sådan tilbage. Måske er det det faktum at Sherlock også er enormt lykkelig, når han er ude. Måske er det det at se ham løbe glad rundt og sådan. Det kan jo også være at det bare er den smukke årstid.

 

Jeg ville egentlig se om jeg kunne lokke ud af jer andre, om måske i har det på samme måde? (som mange af jer, nok uden tvivl har) For jeg syntes egentlig at den er lidt vildt at sådan én lille pelsklump kan bringe éns humør tilbage.

 

Undskyld mit pludselige udbrud af filosofiske tanker ;-) Jeg havde bare brug for at dele mine tanker med nogen

 

Til slut vil jeg så egentlig gerne vise et billed af min skønne hund. Endnu engang!

 

Sherlock0072.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre at du også får glæden ved at gå med din hund :-)

 

Jeg skulle møde kl 4 i nat, ( rundstykke vagten i bageriet ) Og jeg skal lige hilse og sige at det ikke var lysten der trak, frost og kulde. Men i noget varmt tøj og ned til Følle strand, efter 10 min kommer jeg til at kikke op på himlen. Månen er på vej til fuld og der var masser af stjerner på himlen. Med den rolige og smukke stemning i kroppen kørte jeg på arbejde, glad og meget vågen :blink:

 

Det er jo rart at lufte hunden, når bare man får sig taget sammen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

for det første synes jeg det skal være forbudt at vise billeder af collier herinde,når nu jeg ikke har en:evil:

 

 

:mrgreen:Nej, pjat, men han er så smuk:oops: Mig også have:engel:

 

Og jo, jeg bliverosgså i super humør af at lufte hund, selvom jeg startede ud med at være træt, ked eller sur..:-D

 

De mennsker. der ikke får det sådan, tror jeg nogengange er dem der heller aldrig får luftet hunden nok, for så er det hele vejen igennem en sur pligt, hvilket jo ikke er særligt motiverende;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...