Hop til indhold

hundes udseende = ejers (kend dem på hinanden)


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

 

Den der "gåde", er der mange der har med mig, selv folk der kender mig.

 

Jeg har ikke løst den endnu!

 

 

Dorte/Aslan. Hun er middelhøj, stor røv. (undskyld) Men sådan ser jeg dig. Går mest i løsthængende tøj. Lidt usikker, men samtidig et sjovt og varmt menneske. Impulsiv, nysgerrig og en man kan stole på.

 

 

Hehe, den er faktisk godt ramt - helt vildt usikker på om jeg nu også gør det godt nok, når det gælder min hund!

 

 

Og så tror jeg ikke der var nogen der havde nævnt det endnu, men jeg er temmelig overbevist om at både Dorte og Aslan er glade for at lege. :-D

 

Der er jo en grund til at jeg har arbejde i institutioner :blink:

 

Pyha, hvordan lever jeg dog op til det :shock::genert:

 

Det eneste, jeg sådan umiddelbart kan klare, er, at jeg definitivt IKKE er en mand c045.gif :blink: resten må jeg vist arbejde "lidt" på :oops:

 

Man må ikke lyve! Tror ikke på dig!

 

Et ord?? Er det så ordet "HAH" du mener? AV min tå! :evil::evil:

 

:mrgreen::lol::mrgreen:

 

Arh hold op med at være så pjevset :rolleyes:

 

:mrgreen::blink:

 

:oops: Tror dem der kender mig godt også kan berette om en yderst strid kælling i meget stressede perioder :oops:

 

Og så er Tanten igen ikke så karrieresyg - idet hun skriver på jobbet :engel:

 

Der er visse ting man ikke skriver herinde :engel:

 

Ja der kan man så bare se, der lærte jeg lidt om tanten :5up:

 

Aslan:

Meget bevidst om hvad hun vil og ikke vil - men kan nemt overtales til at lave noget fis og ballade - ligge en prutte-pude under bedstefars stol til familie tam-tam :lol:

Hun kan godt lide blomster, og at arrangere dem, så det ser pænt ud. Når hun er ude med sin "lille" vovse, så kan tiden forsvinde helt :lun:

Hun har en del temperament, men er alligevel konfliktsky når det kommer til situationer der kræver en konflikt.

Ja, nemlig, yes yes!

Nej - det er korrekt, tid er ikke et begreb når aslan og jeg er ude, kun når det gælder til at vi ikke må gå FOR langt med ham!

Alt for meget, jeg vælger mine konflikter - dem der er værd, og så er der dem hvor man tænker :roll: - også derfor jeg ikke diskutere så frygtelig meget herinde - spild af tid, jeg vil gerne hygge mig - og lærer noget - og modtage råd når jeg ber om dem - og tak for alle de råd jeg har modtaget :blink:

 

 

Men ja- det er underligt som folk kan "læse" en ud fra posts - og så hvordan nogle ikke kan :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke læst hele tråden, går ikke ud fra der er nogen der har skrevet noge m mig.

Jeg har jo tre hunde....

Lexi er lavbenet, klumpet, altid glad, altid helt vildt sulten, og knuselskelig

Indy er h¢jbenet, slank, meget yndig, men ingen hjerne

Akita er "godt bygget", smuk uden at være nuttet, super klog!

 

så kan man jo så vælge de gode sider fra alle tre, og sige at jeg er altid glad, knuselskelig, slank, smuk og klog! :engel:

 

.......men det ville nok være at strække sandheden en smule ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...