Hop til indhold

hundes udseende = ejers (kend dem på hinanden)


guanomo
 Share

Recommended Posts

Jeg får faktisk jævnligt at vide af fremmede mennesker, at Tyson og jeg ligner hinanden - og det er jeg sådan set ret stolt af, for jeg har jo verdens kønneste hund! :blink:

 

Jeg tror, at det er fordi vi begge har langt hår i nogenlunde samme farve. Og så måske fordi jeg har en lidt spids næse ligesom ham. :lol:

 

Hvis du får at vide du ligner må du altså være vildt nuttet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad f***** er der nu i vejen med knæstrømper :evil:

 

I'll be back!!

 

Der er alt i vejen med knæstømper. De er grimme og usexede.

 

Hold da op hvor er du sød, lidt kraftig?

 

a065.gifa065.gifa065.gifa065.gifa065.gifa065.gif

 

Tak. Jeg kan se at jeg skulle have skrevet " stor matrone.". :lol::lol::lol:

 

Gæls ikke, har mødt dig :mrgreen:

 

 

Ja, de er nu søde de unge mennesker, jeg blev pænt kaldt buttet.:-)

 

Jeg føler mig også ung. :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det irriterer mig altså vældigt at både Guanomo og Aslan har lurret at jeg er klodset uden nogensinde at have mødt mig :???:

 

Nå, jeg vil også prøve, mest personligheden dog :lol:

 

Alsan: En lille og vældig hyggelig pige/kvinde der gerne stopper for en snak, kan være vældig nysgerrig men også en smule frembrusende hvis man ikke kender hende (ja jeg snakker altså ud fra hvis vi ligner vores hunde).

 

Guanomo: En smartass med et godt temperament og god humor, er glad for familiens børn og er ofte lidt af en hyggetrold.

 

Ninjamor: Venlig og godmodig, men med en overraskende energi ind imellem

 

Gryn: Stille og rolig, nyder en god kop kaffe og en hyggelig snak men der skal også gerne ske noget.

 

BlackGSD: En smuk person med en aktiv hverdag (måske næsten for aktiv), høj og slank af bygning.

 

Hailey: Aktiv, aktiv, aktiv, glad person med overskud i hverdagen

 

Noomi: 10år gammel, lalleglad, lalleglad, lalleglad, altid med på sjov og ballade, lyst hår (og tænk jeg snakker stadig ud fra hund, men syntes egentligt noget af det passer meget godt :hmm: ).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det irriterer mig altså vældigt at både Guanomo og Aslan har lurret at jeg er klodset uden nogensinde at have mødt mig :???:

 

Nå, jeg vil også prøve, mest personligheden dog :lol:

 

Alsan: En lille og vældig hyggelig pige/kvinde der gerne stopper for en snak, kan være vældig nysgerrig men også en smule frembrusende hvis man ikke kender hende (ja jeg snakker altså ud fra hvis vi ligner vores hunde).

 

 

Nice. Helt korrekt :-D Men jeg kan virkelig også være kontrast til det hele hvis jeg har en off dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen der har et bud på mig?

:blink:

 

 

Jo, du er en meget bestemt lille dame!! (ja ja alderen siger jo ikke dame, men alligevel). Der er ikke nogen der render om hjørner med dig, og hvis de endelig gør det, fortryder de det :mrgreen: Du har overblik, ikke specielt frembrusende og bekymre dig KUN om det nødvendige.

 

Du er en energisk person, som helt klart er med på sjov og ballade, på dine betingelser. Der er noget ved dig som jeg ikke helt kan sætte finger på, men så ved jeg hvilken "gåde" jeg skal bryde når jeg ikke kan falde i søvn :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
jo, du er korthåret, har overarme som en bodybuilder, rubust,aktiv, temperamentsfuld, ærlig,handlekraftig, lidt usikker på din egen kunnen, selvstændig og vandt til at klare sig selv. Og så tror jeg du er trofast som en blodhund:5up:

 

 

SPOT ON!

(næsten)

Er langhåret.

 

Men hold da op, du har ramt plet.

 

Hvor har du det fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Jo, du er en meget bestemt lille dame!! (ja ja alderen siger jo ikke dame, men alligevel). Der er ikke nogen der render om hjørner med dig, og hvis de endelig gør det, fortryder de det :mrgreen: Du har overblik, ikke specielt frembrusende og bekymre dig KUN om det nødvendige.

 

Du er en energisk person, som helt klart er med på sjov og ballade, på dine betingelser. Der er noget ved dig som jeg ikke helt kan sætte finger på, men så ved jeg hvilken "gåde" jeg skal bryde når jeg ikke kan falde i søvn :mrgreen:

 

 

Ret godt!

Lyder som når min gudfar beskriver mig, og han har kendt mig hele mit liv.

 

Utroligt at man kan danne sig så gode billeder af folk man ikk har mødt.

 

Den der "gåde", er der mange der har med mig, selv folk der kender mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne-Marie Lille og tæt med mørkt krøllet hår og hun har smilerynker. Hun er til jeans og forvaskede trøjer. Et naturbarn. Bruger ikke sminke og parfume. Hun går mere op i det åndlige og menneskelige end det materielle. Vil gerne redde verden, særlig dyrene.

 

Dorte/Aslan. Hun er middelhøj, stor røv. (undskyld) Men sådan ser jeg dig. Går mest i løsthængende tøj. Lidt usikker, men samtidig et sjovt og varmt menneske. Impulsiv, nysgerrig og en man kan stole på.

 

Bellas mor. Mellemhøj almindelig af bygning. Mørkblond. Pæn have og hyggelig rækkehus. Lidt gammeldags. Lidt usikker.

 

Gadekryds. Høj, kraftig af bygning. Lidt maskulin. Går ikke meget op i sit udseende. Kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade. Elsker sin hund og naturen. Kunne godt være en mand.

 

Grand Dame. En høj ung mand. mørkblond. Han er lidt usikker. Elsker hunde og vil gerne lære og vide alt om dem. Videbegærlig og nysgerrig. Ønsker at gøre det så godt som mulig for sine hunde, når han engang får en.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Trei og Nazak: livlige spøgefulde glade dog lidt tilbagetrukkede og ønsker ikke for meget opmærksomhed, dog ikke når det gælder familien :mrgreen:

 

Det er jo ikke meget galt det der. :mrgreen:(og så er det vældig fint at blive sat sammen med Nazak som har en helt lille flok schæfere :5up: Jeg er jo selv kun nået til én. :mrgreen:)

 

Du mangler bare at nævne at både Ozzie og jeg holder af at gø. :lol:

 

Og så tror jeg ikke der var nogen der havde nævnt det endnu, men jeg er temmelig overbevist om at både Dorte og Aslan er glade for at lege. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

A9, hendes billed på facebook siger det hele -Hun er IKKE en mand :mrgreen: - hun ser ud til at være den mest dejlige person på jorden som rummer alt og alle og bare er en stor sveske som man ikke kan gøre andet end at elske :lun:

 

Pyha, hvordan lever jeg dog op til det :shock::genert:

 

Det eneste, jeg sådan umiddelbart kan klare, er, at jeg definitivt IKKE er en mand c045.gif :blink: resten må jeg vist arbejde "lidt" på :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

LOOOL i er morsomme at høre på :lol:

 

Er der egentlig nogen som har givet en beskrivelse af dig. :mrgreen::evil:

 

Lille og mørkblond. Dådyrøjne. Meget modebevidst.

Elsker at indrette og gøre sin lejlighed hyggelig. er til hvidt og lyserødt.

 

Typen der sætter sig ind i alle detaljer for at give sin kommende hund de bedste vilkår.

 

Hun går ikke på krompnis når der er noget hun brænder for. :mrgreen::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...