Amocca Skrevet December 17, 2008 Rapporter Share Skrevet December 17, 2008 Vi havde gæster igår, det var rigtigt hyggeligt, især fordi de havde deres hund med. Den 1 årige lab-blanding Kaysa. Og Karla og Kaysa hyggede så det halve kunne være nok Karla fandt ud af, at Kaysa virkelig gerne ville lege trækkeleg, så det opfordrede hun glad til... og det blev altså stakkels Kermit det gik ud over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 På et tidspunkt gad Kaysa dog enten ikke mere, eller også gav hun op, hvem ved :blink: Ihevrtfald "vandt" Karla Kermit til sidst... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Det er sikkert slet ikke noget at grine af men de billeder hvor vapserne trækker i hver sit Kermit-ben er simpelhen uvurderlige !!! Jeg er opløst af grin ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Det er sikkert slet ikke noget at grine af men de billeder hvor vapserne trækker i hver sit Kermit-ben er simpelhen uvurderlige !!! Jeg er opløst af grin ! jeg elsker også at hans mund er åben ligesom om han skriger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Årh hvor er de kære :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Ren hygge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Guuuuuuuuuuud hvor er hun blevet stor Jeg kna godt li det billed hvor Kaysa ligger ned og karla står op og hiver i kermit, total sejt billed.... og så i din nr 2 post, de to sidste billeder hvor er hun dog total dejlig. Stakkels kermit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 19, 2008 Rapporter Share Besvaret December 19, 2008 Hvor er de søde og tak for et godt grin, det ligner virkelig at Kermit råber på hjælp når de trækker i ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts