Hop til indhold

Hund får blærebetændelse


Unspoken
 Share

Recommended Posts

Hej alle, 

Jeg har været i kontakt med dyrelæge - som ikke ser ud til at forstå problemet, derfor jeg spørger her.

Jeg ejer en skøn ældre blandningshund på 10 år, han bliver typisk badet hver 3 mdr. da han har en hudsygdom. Men det bliver altid meget dyrt når han bliver badet, da han hver gang ender ud i en blærebetændelse. 😔 

Det skal siges at maven og kønsområdet ikke får andet end vand, der bliver ikke vasket i dybden der, netop for at undgå den store dyrelæge regning, men vi ender der hver gang. Er der nogle tips eller tricks til hvordan vi kan undgå det? Dyrelægen forstår det ikke og kan ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøres. Han bliver tørret grundigt med fiberligende hunde håndklæder og kommer først ud når han er helt tør. Men uanset hvad vi gør, så skal vi efter 24 timer til dyrelægen, for så er han blevet ramt af blærebetændelse. 
 

Så jeg håber der måske sidder nogle kloge hoveder med tips eller ideer til hvorfor det sker og hvordan vi kan undgå det? 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...