Hop til indhold

Amstaff med ører?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Han ser sød ud, forstår slet ikke hvorfor nogle klipper ørerne.

 

Det gør jeg heller ikke, så er det jo netop at de får det der truende udseende...

Jeg kan meget bedre lide det der lidt bløde look de får, når ørerne er intakt (for ikke at nævne, at jeg ikke kan forstå at man klipper i en hund uden nogen medicinsk årsag) :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan her ser Baldur ud, og ham er der ikke klippet i :blink:

 

OT : Hvor gammel er han ? Altså det er bare fordi han er lyserød inde i næseborerne. Skal det lyserøde ikke blive sort med tiden eller er der bare lyserøde og sorte næser ? Spørg bare fordi vores (1 år og anden race) stadig er lyserød i næsen, men så vidt jeg husker vores andre hunde, så var de sorte ?!? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sorte farvepigment på næsen kommer med alderen, da Baldur var helt lille hvalp var han meget mere lyserød.

 

Baldur er lige knap 2 år, og han udvikler sig stadig bygningsmæssigt, så måske bliver hele næsen sort med tiden, men det er ikke til at sige endnu.

 

Han har en hvid trekant oven på næsen, men når han bliver træt, så bliver den helt pink (fordi at pelsen er så tynd at den røde hudfarve skinner igennem), så vi kan altid se når herren er overtræt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sorte farvepigment på næsen kommer med alderen, da Baldur var helt lille hvalp var han meget mere lyserød.

 

Baldur er lige knap 2 år, og han udvikler sig stadig bygningsmæssigt, så måske bliver hele næsen sort med tiden, men det er ikke til at sige endnu.

 

Han har en hvid trekant oven på næsen, men når han bliver træt, så bliver den helt pink (fordi at pelsen er så tynd at den røde hudfarve skinner igennem), så vi kan altid se når herren er overtræt :blink:

 

Ok og tak. Så der er håb endnu om en sort Berner-næse med tiden. Vores kræ var også meget mere lyserød, da han var bette, men nu synes jeg at farveskiftet er begyndt at gå langsomt, hvis det overhovedet er der, så da jeg så din vapper kom jeg pludselig til at tænke på om nogle hunde bare aldrig blev sort-næsede, meeeen det er så ikke til at vide endnu...

 

Og så den med trekanten: Som Aslan siger; genialt, så har man da lidt styr på, hvor vaps er henne i sin lille verden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er rent faktisk en rigtig god ting det med den røde næse :-)

 

Han har haft det lige siden hvalp, så når han begyndte at opfører sig som en rigtig laban og næsen samtidig var pink, så vidste vi at det ikke var fordi han gerne ville være fræk, men han var bare overtræt (ligesom børn), og så gjaldt det om at få ham til at falde i søvn :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...