Hop til indhold

Løvebabyer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 100
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Var det en sympati fødsel??? :mrgreen:

 

Altså den ene gik i gang og den anden syntes den også skulle lide?

 

 

 

 

Stort tillykke med de små :-D

Næ.. ikke denne gang, men det prøvede jeg i foråret.. En tæve i den ene ende af sengen og en i den anden.. Og så fødte de ellers om kap.. Heldigvis ventede de på hinanden så de skiftedes. Så kunne jeg lige nå at tjekke og veje inden jeg vendte mig om og gsv moralsk opbakning til den anden.. :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Næ.. ikke denne gang, men det prøvede jeg i foråret.. En tæve i den ene ende af sengen og en i den anden.. Og så fødte de ellers om kap.. Heldigvis ventede de på hinanden så de skiftedes. Så kunne jeg lige nå at tjekke og veje inden jeg vendte mig om og gsv moralsk opbakning til den anden.. :mrgreen:

 

 

 

Det må have set ret cool ud det der :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.. Jeg synes de black/tan er så flotte.. Der er mere "liv" i deres ansigter når de skal fotograferes end de helt sorte..

 

:5up:

 

Utroligt hvordan de kan kaste de 2 gyldne prikker over øjnene rundt alt efter hvad de "tænker" eller pønser på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, kan bare ikke lade være. Har prøvet at overtale Jan til en af dine, men han vil have en med krøller.:cry: Måske du har et krøllejern :-D
en af mine krøller.. Kan I ikke bare tage en til jer hver? Det er synd kun at have 2 hunde.. Tænk hvis den ene dør pludselig, så bliver den anden ladt alene tilbage :megaked: .. DEt er et godt argument er det ikke?:mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...