Hop til indhold

Dømmer du andre udfra valg af hund? Hvorfor/hvorfor ikke?


Gæst Zarina
 Share

Recommended Posts

Joe, men det var jo sådan et opmærksomhedbitch, det er ikke detsamme som en opsang, og nu havde hun jo skrevet, ligesom ascha havde jeg jo bare ikke set det (men heldigvis gjorde nollike opmærkosm på det )

 

Det var lidt ærgerligt at det indlæg kom så hurtigt, det ødelagde fornøjelsen lidt :megaked::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 433
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det var lidt ærgerligt at det indlæg kom så hurtigt, det ødelagde fornøjelsen lidt :megaked::lol:

 

Godt du skal på arbejde i morgen, for du keder dig da vist. Kunne du ikke få din far til at gemme nogle lakridser rundt omkring i stuen som du kunne forsøge at finde med bind for øjnene?. Så ville det nok ikke gå sådan ud over os andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt du skal på arbejde i morgen, for du keder dig da vist. Kunne du ikke få din far til at gemme nogle lakridser rundt omkring i stuen som du kunne forsøge at finde med bind for øjnene?. Så ville det nok ikke gå sådan ud over os andre.

 

 

 

Hahahah, havde du ikke lgie fået medlidenhedskarma så havde du sq fået det for den her post :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var lidt ærgerligt at det indlæg kom så hurtigt, det ødelagde fornøjelsen lidt :megaked::lol:

 

Godt du skal på arbejde i morgen, for du keder dig da vist. Kunne du ikke få din far til at gemme nogle lakridser rundt omkring i stuen som du kunne forsøge at finde med bind for øjnene?. Så ville det nok ikke gå sådan ud over os andre.

 

 

Arhahaha kæft det er spas i aften, hvor får i det fra tøser. Det ene næsvise indslag afløser det andet. Pyt da med at man snart får sort skærm, fjernsynet er jo topkedeligt ved siden af det her:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt du skal på arbejde i morgen, for du keder dig da vist. Kunne du ikke få din far til at gemme nogle lakridser rundt omkring i stuen som du kunne forsøge at finde med bind for øjnene?. Så ville det nok ikke gå sådan ud over os andre.

 

Det er altså din skyld at jeg bliver fed, det er!! :evil::megaked: Jeg havde helt glemt at jeg havde lagt nogle lakridser på bordet og fordi du så skriver det der, så spiser jeg dem nu... Ihhhhh altså a025.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså din skyld at jeg bliver fed, det er!! :evil::megaked: Jeg havde helt glemt at jeg havde lagt nogle lakridser på bordet og fordi du så skriver det der, så spiser jeg dem nu... Ihhhhh altså a025.gif

 

Men hvis du så gemmer dem rundt omkring i stuen, så får du lidt motion og vupti, så er alt godt igen

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan sgu da også ødelægge alle mine morsomheder. :evil:

 

Jeg gør hvad jeg kan. Så tak, det er altid dejligt at blive anerkendt for sit arbejde :5up: :mrgreen:

 

Noget helt andet...... tror I at vi er alene hjemme?. Der er slet ikke nogen der beder os om at holde os til emnet... :mrgreen:

 

Tænk :hmm:Jeg tror sgu at du har ret :shock: We-heee, giv den gaaaaas b020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

NOLLIKE!

ASLAN!

ASCHA!

HUNDENSVEN!

KLAAAAAAAAAP IIIIIIIIII!

(ellers er der dømt time-out, NÅ!)

 

Dette er et forum hvor vi taler til folk som det passer os, så jeg taler til Jer som jeg taler til Kamphunden når hun efter 27 forsøg stadig ikke er stoppet med at drille kattene :blink:

 

Jubii, tak for det.

 

Så fortsætter jeg bare med at ødelægge tråden:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså din skyld at jeg bliver fed, det er!! :evil::megaked: Jeg havde helt glemt at jeg havde lagt nogle lakridser på bordet og fordi du så skriver det der, så spiser jeg dem nu... Ihhhhh altså a025.gif

Jeg tror at jeg er ved at være træt, ellers er det bare fordi jeg ikke har fået noget at spise i dag, for jeg sidder faktisk og griner af dine og Aslans indlæg. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

NOLLIKE!

ASLAN!

ASCHA!

HUNDENSVEN!

KLAAAAAAAAAP IIIIIIIIII!

(ellers er der dømt time-out, NÅ!)

 

Dette er et forum hvor vi taler til folk som det passer os, så jeg taler til Jer som jeg taler til Kamphunden når hun efter 27 forsøg stadig ikke er stoppet med at drille kattene :blink:

... I savnede co-admins så jeg prøver at råwe endnu højere OFFTOPIC end jer :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har slet ikke noget med at være en sand ven not at gører!

 

Det er en kendsgerning at det ville være sjawt at sig dig læse side op og ned for at finde noget som ikk evar der.

 

DET ville ALTSÅ være lidt sjowt, bare lidt, for os andre, nollikke og jeg, sikker også etpar få andre, men det betyder jo ikke at vi ikke kan li dig :blink:

 

Ihh tak skal du have,... dig der heller ikke kunne finde indlægget,.... eller skal jeg tie stille med det?. (og hvor søren finder Nollike så den række tunge smiley)?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...