Hop til indhold

Dømmer du andre udfra valg af hund? Hvorfor/hvorfor ikke?


Gæst Zarina
 Share

Recommended Posts

  • Svar 433
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Petrine pinner mig, så skulle jeg lige afprøve det på hende, hun kunne slet ikke lide det og jeg fik smagt på hendes snude :oops: begynder at forstå, hvorfor Aslan synes jeg er sær, men der er en fornuftig forklaring på alt jeg foretager mig!

 

Nårh ja, fornuftig og fornuftig, det er måske så meget sagt, men da i hvert fald en forklaring :blink: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine pinner mig, så skulle jeg lige afprøve det på hende, hun kunne slet ikke lide det og jeg fik smagt på hendes snude :oops: begynder at forstå, hvorfor Aslan synes jeg er sær, men der er en fornuftig forklaring på alt jeg foretager mig!

Er pinning at bide hinanden i næsen? Har det noget med Petrines seksuelle tilbøjeligheder at gøre?

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede da det var noget helt elementært, en af de vigtigste ting hvalpekøbere gik efter når de skulle vælge hvalp? Hvis snude smager bedst? :engel:
Godt nok har jeg kysset en hundesnude eller to, men jeg har aldrig bidt i den.. Jeg tror heller ikke jeg ville blive inviteret til at komme igen hvis jeg bed hvalpene i snuden :lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

Årv i får ballade i morgen når trådstarter vågner :mrgreen:

 

Hun har været online et stykke tid, men jeg tror måske at vi slipper med skrækken??? :genert: I modsat fald så: Heeeeej Zarina :engel: Du har da ik' noget imod at vi har fredagshygget lidt i din tråd vel??? :engel::engel:

 

 

Nu har jeg virkelig forsøgt at komme gennem tråden, bare for en sikkerheds skyld - Petrine har IKKE postet videoen endnu, vel? :shock:

 

Jo da :mrgreen: Kig i alt-og-intet-tråden :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Nej den slags er Petrine ikke til, pinning er at tage en snude ind i munden (Petrine tager min hage) - ikke noget med bidning!

 

Nej nej, de skal jo ikke spises, snuderne. Bare smages. :-D Må man byde på en godbid? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

FYYYYYY! HVAD er det for noget?! :evil: Kan I gå over og lægge jer i jeres kurve!!! :slem:

 

Tror du han har vrangforestillinger af den megalomane slags??? :shock: Staaaakkels Thomas a050.gif

 

Et eller andet er der da galt, når han skælder ud......... det er da ikke en særlig blød metode :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...