Gæst CC-Lover Skrevet December 30, 2008 Rapporter Share Skrevet December 30, 2008 hej.. er en ung kvinde på 23år.. bor på lolland med min mand og vores 3 børn.. i forgårs (d. 28 dec) blev vi et familie medlem mere, nemlig en chinese crested hårløs dreng:oops: Han er 16 uger gammel og hedder Fritz Lige pt er jeg på barsel med vores yngste datter (indtil midt i marts) så der tid nok til alene hjemme træningen Vi bor ved en natur skole hvor der er dejligt at gå tur, så det glæder jeg mig til at vi nart skal (når han er faldet rigtig til) Vi bor i hus med stor have og med marker på den ene side af huset.. det var lidt om mig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Velkommen til og glædelig hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 velkommen til og tillykke med det nye familiemedlem... vi glæder os til at høre mere om ham og til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 :vinken:Velkommen til og tillykke med det nye familie medlem :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Godmorgen og velkommen til dig og din hund . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Velkommen herinde. Her er hyggeligt. Og vi eeeelsker billeder, så hit med nogle af din nye vaps! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 hejsa og velkommen til og glædelig hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 velkommen til Husk at vi virkelig har brug for at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Hej og Velkommen Stort tillykke med det nye familiemedlem, glæder mig til at se billeder, er nu altså noget over chinese crested der får mig til at juble og tænke Britney Spears elsker dem (racen ikke Britney ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Hej og velkommen til Og glædelig hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts