Hop til indhold

Simba og Aslan


Aslan
 Share

Recommended Posts

Først vil jeg sige at Simba er absolut helt vildt over bedårende dejlig og tålmodig, og jeg har bare kløet ham nener nener nener a025.gif

 

Yo dog, hvad sker?

 

IMG_0351.jpg

 

Du kunne jo prøve at fange mig

 

IMG_0356.jpg

 

 

 

IMG_0374.jpg

 

 

Det her skal redigeres og så forstørres op, ingen tvivl om det :mrgreen:

 

IMG_0385.jpg

 

Simbas far fandt en bold, den ville Aslan gerne dele, HVIS Simba kunne få den ud af hans mund :rolleyes:

 

IMG_0398.jpg

 

 

"se hvor nogle dejlige engle vi er :blink: "

 

IMG_0405.jpg

 

"Kom nu Simba, vil du ikke nok sneeeeeeeeeeerve lidt med mig?"

 

IMG_0418.jpg

 

Bedårende :lun:

 

IMG_0426.jpg

 

 

Og Simba er den mest godbide glade hund her på jorden, men nu var det også lever godbidder og dyrelægens godbidder :mrgreen:

 

IMG_0436.jpg

 

 

IMG_0442.jpg

 

 

Og efter at have slappet lidt af, går de igang igen :mrgreen:

 

IMG_0457.jpg

 

IMG_0461.jpg

 

 

IMG_0470.jpg

 

IMG_0476.jpg

 

Lidt søg efter lever

 

IMG_0488.jpg

 

 

Og så lige Simba drengen :lun:

 

IMG_0508.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nå jow, vi fralægger os alt viden om savl fra Aslans side!

 

 

(de glemte at fortælle aslan at en broholmer ikke savler særlig meget!)

 

 

 

Simba er nok lidt hårløs ved næste udstilling, men jeg tror nu også Aslan syntes han smagte jums :mrgreen:

 

 

Og jaaaaaaaaaaa, Aslan humpede da lige præstens hund :rolleyes: Simba var dog ikke helt uskyldig hahahah.

 

 

 

Og når Simba holdte pause duttede Aslan på ham, hvis han så ikke rejste sig op, begyndte Aslan at gø, og endte med at kigge fortvivlet ind i stuen og sige "jamen...jamen...det var jo meningen vi skulle lege, kan i ikke lige trække ham op igen":mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Underskønne billeder af 2 dejlige store hunde. Jeg synes jo Aslan er underskøn - men en Berner :hjerte::hjerte: så er jeg totalt solgt. Iøvrigt nogle flotte tandbilleder til sidst - synd der ikke er lyd på billeder :mrgreen:

 

Det billede hvor de ligger ved siden af hinanden på græsset, der ligner Aslan jo nærmest en lille hund :mrgreen:. Simba er da noget af en basse :lun::lun:

 

Med alt det krudt Aslan har brændt af i disse dage er der jo slet ikke noget nytårskrudt tilbage :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold op, du er hurtig om at få smidt billeder online og de er bare super gode. Du har da godt nok lige styr på det kamera allerede !!! :5up:

 

Derudover; tak for en dejlig dag. Den må vi bestemt gøre om igen en anden gang og da ikke mindst fordi de to vapser så ud til at have det rigtig sjovt sammen ! :mrgreen:

 

PS: Og til jer andre: Aslans mor kan bage :mums: og holde liv i den mest blærede orkide jeg nogensinde har set :-D :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold op, du er hurtig om at få smidt billeder online og de er bare super gode.

 

Jeg kunne jo ikke lade dig vente :blink:

Og det er kun en brøkdel af billederne, der blev endda nogle gode af vovserne og manden din :blink:

 

Du har da godt nok lige styr på det kamera allerede !!! :5up:

 

Jamen de hunde er nemme at øve sig på

(i skulle bare vide hvor mange numse og halvhoved billeder jeg har slettet)

 

 

Derudover; tak for en dejlig dag. Den må vi bestemt gøre om igen en anden gang og da ikke mindst fordi de to vapser så ud til at have det rigtig sjovt sammen ! :mrgreen:

 

Uuuuuuuuuuuuuuuuh DET vil vi rigtig gerne

Og jeg glemte jo også at få jer sendt ude til bøgegrotten og odin statuen, så vi er TVUNGET til at få en ny playdate (når Simbas hår er vokset ud igen :mrgreen: )

 

PS: Og til jer andre: Aslans mor kan bage :mums: og holde liv i den mest blærede orkide jeg nogensinde har set :-D :5up:

 

Normalt praler jeg ikke af mig selv, men der er ALDRIG nogen der har klaget over min bagning :blink:

 

Og blomsten er 3 uger gammel og ikke død endnu...ENDNU! :mrgreen: (dette er jeg faktisk stolt af, da jeg ikke kan passe blomster)

Link til indlæg
Del på andre sites

[media]
[/media]

 

 

Så håber jeg ikke Zaz-Zaz bliver sur over at jeg viser en llle video hvor man kan se hvordan aslan mishandler hendes lille skat :lun::mrgreen:

 

 

Vi så sige at det var PÆNT skræmmende da de løb ind mellem os :shock: Det var tæt på at vi alle sad på en pæn række på stakittet :mrgreen:

 

Naaaaj, de er da søde og Aslan skal bare have et par måneder mere på alderen, så skal han nok lade Simba være. Så smutter han i stedet over hækken og ud på dame-sjov. Indtil da må han grundet manglende alder og livserfaring blot øve sig...blandt andet i at kende forskel på piger og drenge og dernæst finde den rigtige ende af modparten...:mrgreen:

 

Og ja, jeg synes altså ikke det var for fedt, når de skulle lege med deres bisser alt for tæt på mine lår-basser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg siddet og leget lidt.............

 

Dræber berner fra Fyns land af :mrgreen:

 

Og de to andre billeder, ja det må være mangel på dræber instinkt :mrgreen:

 

 

Aha ha ha, what I said: Han er rå, den lille kornfede...eller deromkring :mrgreen:. Vi kan slet ikke komme over billede 1. Det er da for galt, at vores lille Basse-mand kan se så dramatisk ud ha ha ha :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...