Hop til indhold

R.I.P. Einstein


Gæst Kristina1987
 Share

Recommended Posts

Gæst Kristina1987

Sweet dreams til min lille baby som døde idag :megaked:

Han blev kun 6 mdr.. Stakkels lille fyr :(

 

Savner ham så meget :megaked:

einstein1.jpg

einstein2.jpg

einstein3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kristina1987

Hans ene nyre var for lille og han havde en forsnævring eller lignende ved hjertet, så blodet ophobede sig i lungerne og uden for hjertet.. Da han var lille hvalp kunne hans kredsløb godt følge med, men ikke da han blev stor :megaked: Jeg ville ønske vi havde vidst det med det samme så han ikke skulle gå og lide.. stakkels stakkels lille baby :'(

Jeg skal aldrig mere have en hund :megaked: Jeg har hans lille halsbånd som armbånd nu.. Mand, det gør bare så ondt sådan noget.. Stakkels lille fyr..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hans ene nyre var for lille og han havde en forsnævring eller lignende ved hjertet, så blodet ophobede sig i lungerne og uden for hjertet.. Da han var lille hvalp kunne hans kredsløb godt følge med, men ikke da han blev stor :megaked: Jeg ville ønske vi havde vidst det med det samme så han ikke skulle gå og lide.. stakkels stakkels lille baby :'(

Jeg skal aldrig mere have en hund :megaked: Jeg har hans lille halsbånd som armbånd nu.. Mand, det gør bare så ondt sådan noget.. Stakkels lille fyr..

 

Så så - Nu syntes jeg du er lige hård nok ved dig selv :( Du kunne jo ikke vide hvor galt det egentlig stod til med ham. Prøv istedet at glæde dig over at han havde det godt hos dig den tid han havde :-)

 

En dag er han et gladt minde og så har du overskud til en ny hund :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Hans ene nyre var for lille og han havde en forsnævring eller lignende ved hjertet, så blodet ophobede sig i lungerne og uden for hjertet.. Da han var lille hvalp kunne hans kredsløb godt følge med, men ikke da han blev stor :megaked: Jeg ville ønske vi havde vidst det med det samme så han ikke skulle gå og lide.. stakkels stakkels lille baby :'(

Jeg skal aldrig mere have en hund :megaked: Jeg har hans lille halsbånd som armbånd nu.. Mand, det gør bare så ondt sådan noget.. Stakkels lille fyr..

Jeg føler med dig, kan stadig huske min hund gamle Kikki, og lovede mig selv at jeg heller aldrig skulle have hund mere,

men har nu Laika som jeg kan kaste min kærlighed på, og når du kommer lidt over at din lille hjertenskær er gået bort,

så skulle du aligevel overveje at få en ny lille guldklump at give din kærlighed til, det lindre ikke på smerten over den du lige har mistet,

for den vil du altid huske og mindes, og smerten er hårdt at komme over, men forspild ikke din chanse for at få en god oplevelse,

og en vidunderlig kærlighed til en ny lille vovse, du vil se at der altid er plads til en ny kærlighed, og der er en ny lille vovse

til at give dig kærlighed, tillid, og hengivenhed, og dit hjerte vil blive fyldt med en varme og hengivenhed du ikke lige nu kan overskue, men den er der, det ved jeg af egne følelser og kærlighed til at have hund

Ved godt at ord ikke er fyldestgørende i din situation lige nu,

men føler med dig i din smerte og sorg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt at du skulle miste ham, og så så tidligt og uventet.

Det er helt, helt normalt at få skyldfølelser, det er en del af sorgen.

Og det gør så ondt.

Selvom det kan være svært at tro på lige nu, vil du gradvist få det bedre.

 

Tiden vil arbejde for dig, men tillad dig at mærke efter. Det er noget du skal igennem.

 

R.I.P. lille Einstein

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kristina1987

Tak skal i have.. Jeg skal nok klare mig, men det der gør aller mest ondt, er at vores voksne hund går rundt og sørger, selvom det måske er et forkert ord at bruge i hundesammenhæng. Han er blevet musestille, han piver hele tiden hvilket han aldrig har gjort før, og han gider ikke lege, eller spise sin mad. Jeg ved ikke hvad der sker for ham, han har lige været til dyrlægen, og han fejler absolut intet.. Han kan måske mærke at han har mistet sin hundeflok eller sådan noget.. Jeg ved det ikke, men det går vel over med tiden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have.. Jeg skal nok klare mig, men det der gør aller mest ondt, er at vores voksne hund går rundt og sørger, selvom det måske er et forkert ord at bruge i hundesammenhæng. Han er blevet musestille, han piver hele tiden hvilket han aldrig har gjort før, og han gider ikke lege, eller spise sin mad. Jeg ved ikke hvad der sker for ham, han har lige været til dyrlægen, og han fejler absolut intet.. Han kan måske mærke at han har mistet sin hundeflok eller sådan noget.. Jeg ved det ikke, men det går vel over med tiden..

 

Hunde kan godt sørge. Vores gamle Speedy overlevde to hunde, hun var helt nede begge gange.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...