Hop til indhold

Pelle, Susi, Mika og Lua


Gæst ENVY
 Share

Recommended Posts

Da Lua og jeg er startet et forløb hos dyrlæge Gudrun, får vi jo lejlighed til at besøge Annemarie og hendes dejlige hunde Susi og Mika.

 

Her er et par billeder fra deres første møder17.gif, som i øvrigt gik super. Tøsserne kunne enes og kunne endda ligge og slappe af sammenr15.gif

 

DSC00196.jpg

 

DSC00194.jpg

 

DSC00197.jpg

 

DSC00198.jpg

 

DSC00199.jpg

 

DSC00200.jpg

 

Som I kan se blev der budt på fælles søg i haven og det var de dygtige tilr19.gif

 

DSC00193.jpg

 

Lua tigger hos Annemarie, hun havde nemlig lækre sager i lommerneu070.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie

Sikke en lækker tråd med lækre hunde a044.gif

 

Jeg har billeder af Pelle, jeg starter med ham a015.gif

 

Først Pelle med Slaske, Slaske er kuldbror til Pelles egen tøjhund :D

 

Derefter er det pigerne, det ser muligvis en smule kedeligt ud, men de går altså og søger efter små stykker kogt kød sammen :)

 

2145_november_07_055_1.jpg

2145_november_07_056_1.jpg

2145_november_07_041_1.jpg

2145_november_07_044_1.jpg

2145_november_07_047_1.jpg

Billedfil

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle gode billeder du har fået taget Anne-Marie...

 

Jeg skal huske mit kamera på fredag!! Det ville være godt med nogle skovbilleder. og så skal vi se om det kan lykkedes at få et samlet billede af Pelle med tøsserneb218.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Sikke nogle gode billeder du har fået taget Anne-Marie...

 

Jeg skal huske mit kamera på fredag!! Det ville være godt med nogle skovbilleder. og så skal vi se om det kan lykkedes at få et samlet billede af Pelle med tøsserneb218.gif

Ja, du skal huske dit kamara :D

Og så må vi osse i skoven :D

Jeg har også billeder af Susi under hendes snakke-gøen :)

 

2145_november_07_051_1.jpg

2145_november_07_052_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Dejlige billeder ENVY s050.gifs050.gifs050.gif

 

Selvom mobilens funktioner ikke er fantastiske, så vinder dit talent og motivernes charme så meget at billederne er superhamrende gode banan19.gif

 

Jeg ordner mine billeder senere idag :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Sikke nogle dejlige billeder af de skønne hunde.

Jeg glæder mig meget til at møde smukke Lua :D

anne-marie: din mobil tager nogle ret gode billeder. :D

Det er ENVYS mobil, jeg kan slet ikke finde ud af at få billeder ud af min mobil :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Der er egentligt ikke så mange som jeg oprindeligt ville tage og nogle af dem ude fra skoven er desværre blevet slørede!

 

Det er meget nemt at sætte bileder ind her, man behøver slet ikke mindske dem først, blot synes jeg godt de kunne være lidt større.

 

Lua, Susi, Mika, Sasha og jeg gik tur i skoven medens Pelle var til behandling, og så fulgte vi Lua hen til Gudrun, hvilket mine Tøser var extra glade for, for de hilste på Gudrun, og Gudrun var også glad a044.gif

 

Så kørte vi hjem Pelle, Irene, Susi og Mika og jeg, og drak mere kaffe indtil Lua og Sacha skulle hentes, derefter havde vi endnu 1½ time sammen :)

 

Først billeder fra skovturen, som selvfølgelig var med indlagt søg efter kogt lever :D

 

2145_november_07_006_1.jpg

2145_november_07_008_1.jpg

2145_november_07_009_1.jpg

2145_november_07_010_1.jpg

2145_november_07_011_1.jpg

2145_november_07_012_1.jpg

2145_november_07_014_1.jpg

2145_november_07_015_1.jpg

2145_november_07_016_1.jpg

2145_november_07_017_1.jpg

2145_november_07_019_1.jpg

2145_november_07_021_1.jpg

2145_november_07_024_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det ser vel nok hyggeligt ud :D

 

 

Anne Marie bor du tæt på Gudrun ?

 

Hilsen Susanne.

 

Jo da, der er 1½ km fra mig a040.gif

 

Dejligt for mig, for jeg kan ikke have bil og har ikke godt af lange transporttider i den offentlige trafik :)

 

Jeg gik og var ked af mulighederne i nærheden, gammeldags dyrlæger og ingen kiropraktorer, men så åbnede Gudrun hendes klinik, og hun kan det hele banan19.gif

 

 

Med Gudrun er det anderledes at gå til dyrlæge, vi forebygger udvikling af sygdomme a044.gif

 

Og når jeg oplever noget godt, så fortæller jeg om det, og sådan er det gået til at mange jeg kender fra nettet nu bruger hende :)

 

Hun flytter til februar, til Hørning, men hun har lovet at hun vil lave ture til Mols :D

 

Så vi skal ikke have ny dyrlæge banan10.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser vel nok hyggeligt ud :D

 

 

Anne Marie bor du tæt på Gudrun ?

 

Hilsen Susanne.

 

Jo da, der er 1½ km fra mig a040.gif

 

Dejligt for mig, for jeg kan ikke have bil og har ikke godt af lange transporttider i den offentlige trafik :)

 

Jeg gik og var ked af mulighederne i nærheden, gammeldags dyrlæger og ingen kiropraktorer, men så åbnede Gudrun hendes klinik, og hun kan det hele banan19.gif

 

 

Med Gudrun er det anderledes at gå til dyrlæge, vi forebygger udvikling af sygdomme a044.gif

 

Og når jeg oplever noget godt, så fortæller jeg om det, og sådan er det gået til at mange jeg kender fra nettet nu bruger hende :)

 

Hun flytter til februar, til Hørning, men hun har lovet at hun vil lave ture til Mols :D

 

Så vi skal ikke have ny dyrlæge banan10.gif

 

Nææææ så kommer hun måske på hjemmebesøg??

 

Gad vide om hun også laver hjemme kons på amager :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det ser vel nok hyggeligt ud :D

 

 

Anne Marie bor du tæt på Gudrun ?

 

Hilsen Susanne.

 

Jo da, der er 1½ km fra mig a040.gif

 

Dejligt for mig, for jeg kan ikke have bil og har ikke godt af lange transporttider i den offentlige trafik :)

 

Jeg gik og var ked af mulighederne i nærheden, gammeldags dyrlæger og ingen kiropraktorer, men så åbnede Gudrun hendes klinik, og hun kan det hele banan19.gif

 

 

Med Gudrun er det anderledes at gå til dyrlæge, vi forebygger udvikling af sygdomme a044.gif

 

Og når jeg oplever noget godt, så fortæller jeg om det, og sådan er det gået til at mange jeg kender fra nettet nu bruger hende :)

 

Hun flytter til februar, til Hørning, men hun har lovet at hun vil lave ture til Mols :D

 

Så vi skal ikke have ny dyrlæge banan10.gif

 

Nææææ så kommer hun måske på hjemmebesøg??

 

Gad vide om hun også laver hjemme kons på amager :lol::lol:

 

Ja, hun kommer på hjemmebesøg, hun har jo flere kunder her, og ønsker også at komme herover :)

 

I forvejen gør hun det samme på Mors, hvor hun har familie, så tager hun lige en ''bunke'' hunde når hun er der :D

 

Det bliver da hyggeligt!

 

Ved sørme ikke om hun også napper Amager, du kan jo spørge, hvis du kan skaffe kunder måske :D

 

Men flere hunde burde møde en som hende a044.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...