Hop til indhold

Avlstjeneste Fransk bulldog.


Gæst Molosshuset
 Share

Recommended Posts

Gæst Molosshuset

Buddha tilbydes til avltjeneste.

(er p.t på stand by, da der er nogle sundhedproblematikker med racen,jeg gerne vil havde vendt med klubben inden jeg fortsætter).

[ATTACH]5021[/ATTACH]

 

Buddha har DKK stamtavle og er avlsgodkendt (2 x Excelent + VG + Good) han har fået et udvidet sundheds-tjek/attest hvor han bla. har fået undersøgt knæ(røgten),ryg(røgten),luftveje og pels/hud osv. Buddha har aldrig haft symptomer på allergi eller hårsækkemider.

Buddha får taget HD foto lille juleaften(venter stadig på det officielle resultat,men dyrlægen siger at det ser fint ud).

 

Tævehunden skal opfylde DKK og Bulldogklubbens etiske anbefalinger og avlskrav + havde fået en sundhedsattest.

 

Der vil blive lavet en DKK parringsaftale.

 

Skriv for spørgsmål og info :-)

 

Mvh. kennel Molosshuset.

Redigeret af Molosshuset
mere info/ændringer.
Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken:

 

Jeg sidder her og klapper i mine små hænder over at der stadig findes opdrættere af "den type hund" (positivt ment ;-)) der tager avlen seriøst. :klap::klap: Og som også stiller krav til tæven.

 

Det bliver spændende at hører resultatet af DKK's bedømmelse :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Hej jeg er ny her og er ejer af en blanding af fransk mastiff og amricansk staffordshire, og ja desvære er der mange der har fordomme om dem:confused:, men det er nu ikke det jeg vil snakke om( Min er iøvrigt helt igennem fantastisk og ingen problemer der, den elsker børn og hunde) Jeg kunne godt tænke mig hund nr to eller har gået lidt og overvejet en fransk bulldog da jeg bare har forelsket mig i dens væsen:hjerte:. Og da jeg lige så denne side her der handler lidt og fransk bulldog. har jeg nogle spørsmål håber nogle vil svare på. Jeg vil som sagt gerne have denne fantastiske hund, dog ikke lige nu da jeg mener jeg vil have noget andet og bo i først og vil lige bruge lidt tid på og høre om den lidt. Hvad koster denne hvalp af fransk bulldog, hvad ligger prisen på ca. Kan den med andre hunde. Jeg ved den er fantastisk til familie og børn og er meget legesyg, der var en i min klasse der havde sådan en og faldt bare for den, den havde akurat samme sind vis man kan sige sådan som min hund Tulle:blink:. Jeg er god til hunde og mit hjerte tilhør dem. jeg har også et rimlig godt greb om hunde. Men har gået lidt og tænkt på og at jeg godt kunne tænke mig en fransk bulldog på et tidspunkt:hjerte:, vil bare hører om den kan godt med andre hunde da jeg jo har en fantastisk dejlig hund i forvejen, og hvad den kræver med hensyn til opdragelsean, hvad man skal være opmærksom med. Jeg eeeelsker simpelthan den franske bulldogs udseende også sådan en lille dejlig klump.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg er ny her og er ejer af en blanding af fransk mastiff og amricansk staffordshire, og ja desvære er der mange der har fordomme om dem:confused:, men det er nu ikke det jeg vil snakke om( Min er iøvrigt helt igennem fantastisk og ingen problemer der, den elsker børn og hunde) Jeg kunne godt tænke mig hund nr to eller har gået lidt og overvejet en fransk bulldog da jeg bare har forelsket mig i dens væsen:hjerte:. Og da jeg lige så denne side her der handler lidt og fransk bulldog. har jeg nogle spørsmål håber nogle vil svare på. Jeg vil som sagt gerne have denne fantastiske hund, dog ikke lige nu da jeg mener jeg vil have noget andet og bo i først og vil lige bruge lidt tid på og høre om den lidt. Hvad koster denne hvalp af fransk bulldog, hvad ligger prisen på ca. Kan den med andre hunde. Jeg ved den er fantastisk til familie og børn og er meget legesyg, der var en i min klasse der havde sådan en og faldt bare for den, den havde akurat samme sind vis man kan sige sådan som min hund Tulle:blink:. Jeg er god til hunde og mit hjerte tilhør dem. jeg har også et rimlig godt greb om hunde. Men har gået lidt og tænkt på og at jeg godt kunne tænke mig en fransk bulldog på et tidspunkt:hjerte:, vil bare hører om den kan godt med andre hunde da jeg jo har en fantastisk dejlig hund i forvejen, og hvad den kræver med hensyn til opdragelsean, hvad man skal være opmærksom med. Jeg eeeelsker simpelthan den franske bulldogs udseende også sådan en lille dejlig klump.

 

Trådstarter er ikke længere aktiv herinde, så du får nok ikke noget svar fra hende. Prøv at lave din egen tråd i forum:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...