Besvaret Januar 4, 200917 år comment_104347 "Kære Gud, Tak fordi jeg kom til at bo hos Timothy og ikke hos Michael Vick*. Amen" *Michael Vick er en amerikansk fodboldspiller, der for et stykke tid siden indrømmede at han havde arrangeret hundekampe. Og hvis hans hunde ikke kæmpede godt nok, aflivede ham dem selv Rapporter
Besvaret Januar 4, 200917 år Forfatter comment_104349 Nå..det var meningen at billedet skulle være øverst, men det var jeg så åbenbart for dum til at finde ud at gøre Rapporter
Besvaret Januar 4, 200917 år comment_104361 uh, hvor er det godt! Elsker billeder af børn og hunde - og det her er da bare helt fantastisk! Rapporter
Besvaret Januar 4, 200917 år comment_104472 "Kære Gud, Tak fordi jeg kom til at bo hos Timothy og ikke hos Michael Vick*. Amen" Vedhæftede billeder - klik for stor størrelse og tak kære gud for at vi fik lov til også at få glæde af denne oplevelse i billede og ord Rapporter
Besvaret Januar 8, 200917 år comment_106385 Super sødt billed elsker at hunden strækker hovedet alt hvad den kan Rapporter