Hop til indhold

Hundetræning i Lyngby


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Til marts tilbydes hundetræning gennem AOF.

Du kan læse lidt om det HER og yderligere info kan fås hos mig

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

I øvrigt synes jeg, det er fedt, at de støtter op om dit kursus, Ninjamor. Efter hvad jeg har forstået på min kollega, er det ellers nogle meget militante kurser, de tilbyder. Hun havde faktisk set dit tilbud i Lyngby, men havde droppet ideen pga. Lyngby Hundeklub. Nu ville hun se, om hun kunne få det til at gå op med sit skema.

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt synes jeg, det er fedt, at de støtter op om dit kursus, Ninjamor. Efter hvad jeg har forstået på min kollega, er det ellers nogle meget militante kurser, de tilbyder. Hun havde faktisk set dit tilbud i Lyngby, men havde droppet ideen pga. Lyngby Hundeklub. Nu ville hun se, om hun kunne få det til at gå op med sit skema.

 

 

Hov, vent, hvad - kan du ikke fortælle lidt mere om det? Jeg har ikke tidligere hørt dårligt om Lyngby Hundeklub og er på venteliste dér til både agility, rally og dogdancing. Jeg kommer måske på et dogdancing-hold her til foråret, så jeg vil da gerne lige høre, hvis det skulle være "militant"?

 

BlackGSD sagde på et tidspunkt "god" for deres agilitytræning...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, vent, hvad - kan du ikke fortælle lidt mere om det? Jeg har ikke tidligere hørt dårligt om Lyngby Hundeklub og er på venteliste dér til både agility, rally og dogdancing. Jeg kommer måske på et dogdancing-hold her til foråret, så jeg vil da gerne lige høre, hvis det skulle være "militant"?

 

BlackGSD sagde på et tidspunkt "god" for deres agilitytræning...

 

Min kollega fortalte, at hun havde gået til træning der med sin forrige hund, som også er en storpuddel. De skulle hele tiden være efter hundene, hvis de ikke med det samme adlød, og hun fik det resultat, at hunden holdt sig væk fra hende, da de kom hjem og var helt ulykkelig.

Men det er 3-4 år siden, han døde, og jeg ved ikke hvornår, de gik der, så der kan være sket meget siden, og der kan jo også være forskel på trænerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
I øvrigt synes jeg, det er fedt, at de støtter op om dit kursus, Ninjamor. Efter hvad jeg har forstået på min kollega, er det ellers nogle meget militante kurser, de tilbyder. Hun havde faktisk set dit tilbud i Lyngby, men havde droppet ideen pga. Lyngby Hundeklub. Nu ville hun se, om hun kunne få det til at gå op med sit skema.

 

OK?

 

Hundeklubben har INTET med min træning at gøre. Det er bare deres areal AOF har lånt

Link til indlæg
Del på andre sites

OK?

 

Hundeklubben har INTET med min træning at gøre. Det er bare deres areal AOF har lånt

 

Ja, det kan jeg godt se nu, men min kollega havde åbenbart også misforstået det.

Jeg håber, hun får mulighed for at deltage - hun har en dejlig storpuddel, men han trækker meget, og jeg er altid bange for, at han skal trække hende omkuld om vinteren, når det er glat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja, det kan jeg godt se nu, men min kollega havde åbenbart også misforstået det.

Jeg håber, hun får mulighed for at deltage - hun har en dejlig storpuddel, men han trækker meget, og jeg er altid bange for, at han skal trække hende omkuld om vinteren, når det er glat.

 

Indenfor den første uge efter programmet udkom var der overtegnet og to nye hold oprettet, efter hvad jeg har forstået, så der er åbenbart mangel på hundetræning i det område

Link til indlæg
Del på andre sites

Indenfor den første uge efter programmet udkom var der overtegnet og to nye hold oprettet, efter hvad jeg har forstået, så der er åbenbart mangel på hundetræning i det område

 

Hvornår ligger de nye hold så?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ene kl 12.30 samme dag og det næste starter først til april

 

Ok tak - i vores branche arbejder vi jo eftermiddag/aften, så det 12.30 går nok ikke for hende, men jeg vil sige, at hun skal holde øje med, hvad der dukker op.

Det er virkelig dejligt, at du kommer til Københavnsområdet! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Øv, jeg kom for sent, Maggie og jeg vil gerne have link til tilmeldingen på de ny-oprette hold der starter.

 

Ved du (Ninja-mor) om der er/kommer noget ringtræning nogen steder i området også?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg træner Agility i Hundeklubben Lyngby, og er meget glad for det!! Trænerne er dygtige, og der er plads til alle synes jeg, både dem med ambitioner og dem der gerne vil op i rækkerne.

 

Jeg kan varmt anbefale det!

 

Er holdet allerede overbooket? Ellers er jeg meget interesseret, også hvis der kommer et nyt hold senere hen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Øv, jeg kom for sent, Maggie og jeg vil gerne have link til tilmeldingen på de ny-oprette hold der starter.

 

Ved du (Ninja-mor) om der er/kommer noget ringtræning nogen steder i området også?

 

Gå op i første indlæg og ind i linket der. Da vil du kunne ringe til AOF og høre om der er ledige pladser.

 

Ringtræning i området kender jeg ikke til, men prøv DKKs hjemmeside :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg træner Agility i Hundeklubben Lyngby, og er meget glad for det!! Trænerne er dygtige, og der er plads til alle synes jeg, både dem med ambitioner og dem der gerne vil op i rækkerne.

 

Jeg kan varmt anbefale det!

 

Er holdet allerede overbooket? Ellers er jeg meget interesseret, også hvis der kommer et nyt hold senere hen.

 

 

Jeg har ikke hørt noget, så prøv at kontalte AOF hvis du er interesseret :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg håber at Cleo kommer i løbetid inden, men hvis nu det falder sammen, hvad gør man så? Bliver væk i 3-4 uger:megaked:

 

Nej, det plejer vi at finde ud af. Klorofyktabletter og pæn afstans til hanhundene plejer at give en træning uden problemer

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...