Hop til indhold

Tyson er blevet overfaldet, anden hundeejer nægter ansvar - hvad gør jeg?


sonja77
 Share

Recommended Posts

Næ næ - ikke flabet :mrgreen:

 

Sonja77 kontaktede en flinker politimand som ringede til den dumme dame - Den flinker politimand ringede så tilbage til Sonja77 - og hvad der såskete derefter, det ved jeg ikke :mrgreen:

 

Der skete det, at jeg besluttede mig for, at det var fint for mig, at den dumme dame forhåbentlig har fået en lille forskrækkelse ved pludselig at få den flinker betjent i røret. :mrgreen:

 

Og at det forhåbentlig betyder, at hun fremover vil sørge for, at hunden er i snor de steder, hvor den skal være det. Derudover gør jeg ikke mere ved sagen, for jeg gider ikke at bruge flere kræfter på at beskæftige mig med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 110
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Der skete det, at jeg besluttede mig for, at det var fint for mig, at den dumme dame forhåbentlig har fået en lille forskrækkelse ved pludselig at få den flinker betjent i røret. :mrgreen:

 

Og at det forhåbentlig betyder, at hun fremover vil sørge for, at hunden er i snor de steder, hvor den skal være det. Derudover gør jeg ikke mere ved sagen, for jeg gider ikke at bruge flere kræfter på at beskæftige mig med hende.

:5up: visse typer mennesker bør man ikke bruge tid på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der skete det, at jeg besluttede mig for, at det var fint for mig, at den dumme dame forhåbentlig har fået en lille forskrækkelse ved pludselig at få den flinker betjent i røret. :mrgreen:

 

Og at det forhåbentlig betyder, at hun fremover vil sørge for, at hunden er i snor de steder, hvor den skal være det. Derudover gør jeg ikke mere ved sagen, for jeg gider ikke at bruge flere kræfter på at beskæftige mig med hende.

 

Hmmmm - Det kunne jo også være, at den flinker politimand lige droppede forbi til en kop kaffe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, du har vist din helt egen film kørende oppe i hovedet! :mrgreen:

 

Og jeg tror den er X-rated :lol:

 

helt sikkert....bare tantens tanker burde censurers af og til...

 

men jeg havde nu også forestillet mig Sonja med en mand i uniform :engel::oops:

 

:pift: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Silke2005

Stakkels Tyson.

 

Min Silke blev også overfaldet i tirsdags af en stor hund - en boxer tror jeg - og nu er hun meget utryg.

 

Det skete nede i vores fælles gård, hvor hun altid er fri. Vi skulle ned og hente vasketøj og hun er tit med, men den dag var der en anden hund jeg aldrig har set før. Først snuste de til hinanden og lige pludselig, ud af ingenting, gik boxeren amok på Silke. Hun løb skrigende og tissende med boxeren efter sig indtil ejerne fik fat på den og jeg tog Silke op, der bare rystede helt vildt! Jeg var helt i chok og tænkte kun på at komme væk, så fik hverken navn, nr. eller adresse. Men de må næsten bo i en af opgangene til gården.

 

Silke er stadig bange og hun er meget overfølsom for lyde. Hun løber tit hen til vinduet og gør ved det mindste og hen til døren hvis hun hører nogen derude. Og når hun hører hunde gø gemmer hun sig.

 

I starten ville hun ikke med ud og gå, men det går bedre nu. Men hun vil under ingen omstændigheder ud i gården.

 

Jeg overvejer meget en adfærdsbehandler, men er studerende og ved ikke hvordan jeg skal få råd.

 

Jeg har så ondt af hende og er bange for, at hun ikke bliver "normal" igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Tyson.

 

Min Silke blev også overfaldet i tirsdags af en stor hund - en boxer tror jeg - og nu er hun meget utryg.

 

Det skete nede i vores fælles gård, hvor hun altid er fri. Vi skulle ned og hente vasketøj og hun er tit med, men den dag var der en anden hund jeg aldrig har set før. Først snuste de til hinanden og lige pludselig, ud af ingenting, gik boxeren amok på Silke. Hun løb skrigende og tissende med boxeren efter sig indtil ejerne fik fat på den og jeg tog Silke op, der bare rystede helt vildt! Jeg var helt i chok og tænkte kun på at komme væk, så fik hverken navn, nr. eller adresse. Men de må næsten bo i en af opgangene til gården.

 

Silke er stadig bange og hun er meget overfølsom for lyde. Hun løber tit hen til vinduet og gør ved det mindste og hen til døren hvis hun hører nogen derude. Og når hun hører hunde gø gemmer hun sig.

 

I starten ville hun ikke med ud og gå, men det går bedre nu. Men hun vil under ingen omstændigheder ud i gården.

 

Jeg overvejer meget en adfærdsbehandler, men er studerende og ved ikke hvordan jeg skal få råd.

 

Jeg har så ondt af hende og er bange for, at hun ikke bliver "normal" igen.

 

Stakkels Silke, og stakkels dig. :ae:

 

Jeg håber virkelig, at du på en eller anden måde får plads i dit budget til en adfærdsbehandler. Ifølge min erfaring er det pengene værd.

 

Tyson bryder sig heller ikke specielt om at gå i den park længere, hvor overfaldet skete. Jeg håber dog, at det bliver bedre med tiden. Han er også blevet mærkbart mere utryg ved andre hunde, og han bliver meget bange, når han ser en hund, der ligner den retriever, der sprang på ham. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Tyson.

 

Min Silke blev også overfaldet i tirsdags af en stor hund - en boxer tror jeg - og nu er hun meget utryg.

 

Det skete nede i vores fælles gård, hvor hun altid er fri. Vi skulle ned og hente vasketøj og hun er tit med, men den dag var der en anden hund jeg aldrig har set før. Først snuste de til hinanden og lige pludselig, ud af ingenting, gik boxeren amok på Silke. Hun løb skrigende og tissende med boxeren efter sig indtil ejerne fik fat på den og jeg tog Silke op, der bare rystede helt vildt! Jeg var helt i chok og tænkte kun på at komme væk, så fik hverken navn, nr. eller adresse. Men de må næsten bo i en af opgangene til gården.

 

Silke er stadig bange og hun er meget overfølsom for lyde. Hun løber tit hen til vinduet og gør ved det mindste og hen til døren hvis hun hører nogen derude. Og når hun hører hunde gø gemmer hun sig.

 

I starten ville hun ikke med ud og gå, men det går bedre nu. Men hun vil under ingen omstændigheder ud i gården.

 

Jeg overvejer meget en adfærdsbehandler, men er studerende og ved ikke hvordan jeg skal få råd.

 

Jeg har så ondt af hende og er bange for, at hun ikke bliver "normal" igen.

 

 

:ae: Stakkels jer :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...