Hop til indhold

Forelsket


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nu ved jeg om man kan sige forelsket............

 

 

 

Men kæretsen har en kollega, og Aslan virker som han er dybt betaget/forelsket i ham.

 

Han bliver over lykkelig når han kommer.

Han SKAL ligge ved siden af ham, på hans fødder og helst med hovedet på ham.

Aslan piiiiiiiiiiiiiver indtil han kigger på ham

HVIS han så kommer til at kigge på Aslan, rejser han sig op og skal helst helt op i hovedet på ham og slikke ham.

 

Heldigvis er han vandt til hunde, så det står på i 5 min så er det overstået.

 

 

 

Men hvad kan være grunden til denne........forelskelse?

Han er jo vand til hunde, så han er jo "ligeglad" med aslan, Aslan er jo ikke overdejlig, han er bare endnu en hund :mrgreen: Er det hans "ligegyldighed"?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg aner ikke hvad årsagen er. Men jeg oplever det samme når min mor og nabokonen kommer forbi.

fælles for dem begge er at de er vilde med vores hunde og selv lægger op til det. Selv når jeg siger at de skal skubbe dem ned når de står oppe i hovedet på dem, så skal de knusse, pusse, kælle og det ender med at Oskar sidder på skødet af dem og Victor prøver forgæves også at få en plads og de to damer nyder det. Når der endelig er ro, så ligger hundene tæt ved dem, særlig min mor er Oskar helt vild med og han viger ikke fra hende når hun er her. Han ligger også på hendes fødder.

 

Måske de kære hunde kan mærke når der kommer en ægte hundeven.

 

Min mor er typen der kan snakke en olm tyr til ro og få den til at opføre sig som et blidt lam.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender også godt fænomenet :roll::lol:

 

Jacki er fuldstændig betaget af min bror :rolleyes::confused:;-)

 

Hvilket faktisk godt kan være lidt af et problem, idet vi jo træner i samme Kreds, og tøsen fuldstændig taber hovedet, bare han går forbi, eller bare hun får øje på ham i den anden ende af pladsen :roll: :roll: Så er skaden sket, og jeg kan bruge 5-10 minutter på at få kontakt til hende igen :mad::rolleyes: Har han figurentbukserne på er det helt helt heeeeelt galt, for at "lege" med hendes onkel er bare det bedste bedste bedstetes hun ved :ivrig: :ivrig: :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gætter på, at det er fordi han er "ligeglad" med Aslan, at Aslan reagerer som han gør. Min bror ser bare ikke hunde og børn og de hænger efter ham. Jeg tror et eller andet sted, at de der små-kryb har en ubændig lyst til at alle skal elske dem og at de vil gøre nærmest hvad som helst for opmærksomheden de ikke får...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gætter på, at det er fordi han er "ligeglad" med Aslan, at Aslan reagerer som han gør. Min bror ser bare ikke hunde og børn og de hænger efter ham. Jeg tror et eller andet sted, at de der små-kryb har en ubændig lyst til at alle skal elske dem og at de vil gøre nærmest hvad som helst for opmærksomheden de ikke får...

 

Jeg tror du har ret. Når jeg kommer i et hjem med kat, varer det aldrig længe før dyret hænger på mig. Og det er i høj grad uønsket opmærksomhed, for jeg har det meget svært med katte.

Men man skal altså ikke tro at det hjælper at ignorere dem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla elsker min far, på trods af at hun ser ham ret sjældent og han egentlig ikke er hundemenneske... men når hun ser ham er hun ved at slå krølle på sig selv af glæde og hun skal helst ligge ved hans fødder når han er i rummet...

 

Men det skal i det hele taget nævnes,, at når der er gæster, så er de som oftest de mest interessante i Karlas verden og så kan mor og far ellers hoppe og rende, sådan ca :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla elsker min far, på trods af at hun ser ham ret sjældent og han egentlig ikke er hundemenneske... men når hun ser ham er hun ved at slå krølle på sig selv af glæde og hun skal helst ligge ved hans fødder når han er i rummet...

 

Men det skal i det hele taget nævnes,, at når der er gæster, så er de som oftest de mest interessante i Karlas verden og så kan mor og far ellers hoppe og rende, sådan ca :lol:

 

Ak ja, lyder ganske som Simba. Utaknemmelige skarn ! Her går vi og passer og plejer dem i hverdagen og hvad sker der så ? Utak er verdens løn !!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men det skal i det hele taget nævnes,, at når der er gæster, så er de som oftest de mest interessante i Karlas verden og så kan mor og far ellers hoppe og rende, sådan ca :lol:

 

Ak ja, lyder ganske som Simba. Utaknemmelige skarn ! Her går vi og passer og plejer dem i hverdagen og hvad sker der så ? Utak er verdens løn !!! :mrgreen:

 

 

 

Har i da ikke regnet ud endnu, at den eneste grund til at gæster er blevet lavet, er for vores hundes skyld? :mrgreen:

Det er det i hvertilfalde ifølge Aslan hvis man tillagde ham menneskelige følelser :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har i da ikke regnet ud endnu, at den eneste grund til at gæster er blevet lavet, er for vores hundes skyld? :mrgreen:

Det er det i hvertilfalde ifølge Aslan hvis man tillagde ham menneskelige følelser :blink:

 

Altså vi har selvfølgelig regnet ud at alle gæster der kommer i huset er karlas gæster :mrgreen: det er bare lidt ærgerligt at underboen ikke altid er enig :lol::lol: når hun hører der kommer gæster dernede og hun så går ned og "banker på" for at hilse på HENDES gæster :lol::lol:

 

Godt det er mandens lillebror der bor dernede ellers tror jeg, at jeg ville skamme mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså vi har selvfølgelig regnet ud at alle gæster der kommer i huset er karlas gæster :mrgreen: det er bare lidt ærgerligt at underboen ikke altid er enig :lol::lol: når hun hører der kommer gæster dernede og hun så går ned og "banker på" for at hilse på HENDES gæster :lol::lol:

 

Godt det er mandens lillebror der bor dernede ellers tror jeg, at jeg ville skamme mig :blink:

 

 

Hahaha søde karla :lun:

 

 

Kommer der egentlig snart nogle billeder? Sådan en serie nærmest?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...