Hop til indhold

en opdate om lidt af hvert mht Cleo


Dinah
 Share

Recommended Posts

Imens her er ro i huset og jeg drikker cola og spiser en æske Toffifee:blink:, så vil jeg da lige skrive en lille opdate:

 

Peter er nær ved og næsten at kunne nusse hende :5up:

 

Hun piver ikke mere, når jeg er væk og Peter er hjemme hos hende:5up:

 

Fremmede hunde, som hun knurrede eller snappede af, er nu hyggelige at møde :5up: krævede bare, at jeg gav hende mere snor.

 

Min veninde var her i torsdags og hun ignorerede Cleo 100% og efter kort tid lagde Cleo sig til at sove, senere legede hun og rullede på ryggen. 3 sæt forældre har været her i ugens løb for at hente deres børn her og de ignorerede hende også og så kommer hun selv ud i gangen til os, når vi står og snakker. Cleo blbiver aldrig hunden, der kaster sig i armene på folk, men hvis de lader hende være, har hun det fint nok.:5up:

 

Alene hjemme: efter forskellige strategier og forsøg, er vi nået til, at vi øver 5 minutter ad gangen hele dagen indtil hun er helt tryg ved det tidsrum og næste dag udvider med yderligere 5 minutter - det er kørt i 2 dage og virker over alt forventning. Nu prøver vi det:5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...