Hop til indhold

International udstilling i Hedensted 18-19 April 09


Gæst Mille hunden
 Share

Recommended Posts

Gæst Mille hunden

Hej alle sammen

 

Vil høre om der er nogen der har planer om at komme på den internationale udstilling i hedensted her til April? :).

Det er jo vores kreds der skal arrangere, så jeg skal være medhjælper. Så hvis der er nogen der skal med kan i jo lige sige til :). Det kunne da være sjovt at se hvordan folk her inde ser ud :)..

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg regner med at skulle med som tilskuer :-D og jeg glæder mig - for det er nu 4 gang tror jeg, at jeg har villet med til en udstilling og se hvordan det foregår... men det er indtil videre gået i koks hver gang.... men nu er det jo nærmest i min baghave, så denne gang må det da kunne lykkes for mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke "kun" national udstilling?

 

Regner egentlig med at kigge forbi med begge mine tøser. Men det plejer altid at være en sidste øjebliks ting når jeg tager af sted...

 

Hedensted plejer vist at være en national.

 

Hvis du er sidste øjebliks-menneske må DKK's anbeldelses fristet godt nok være irreterende :blink:

 

Men jeg glæder mig til at spotte dig i dit handlerdress :mrgreen: Skal jeg medbringe skoposer??? :mrgreen:

 

EDIT: Hedensted er National :o)

Redigeret af Tanten
Har lige tjekket
Link til indlæg
Del på andre sites

hvor i Hedensted er det, og kan man komme med tog til byen?

 

Jeg tror det bliver afholdt i hallen. Og jeg mener der kører tog til hedensted. Om ikke andet kører der tog til Horsens og så er der ikke langt med bus :-D

 

Ellers kunne det være der kunne arrangeres noget opsamling i Horsens :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der er Tyskland altså favorit, hvor man til specialklubudstillinger kan melde til to uger inden. Det der med at huske at melde til fem uger i forvejen. Det kniber altså lidt. Men når det som regel på dagen fem minutter inden lukketid på hundeweb.

 

Hmmm, ved ikke om handlerdress ikke hører til på de internationale kun (og burde jeg så undlade at melde til i Fredericia)?!? Vi skal have polsk dommer - gad vide om de godt kan lide den der sæt-stil...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det bliver afholdt i hallen. Og jeg mener der kører tog til hedensted. Om ikke andet kører der tog til Horsens og så er der ikke langt med bus :-D

 

Ellers kunne det være der kunne arrangeres noget opsamling i Horsens :blink:

 

Hvis der er flere fra mit område (Horsens) så har jeg plads til 1 mere udover mig selv (gulpladebil) og afhenter gerne fra stationen i Horsens :-)

 

og det blivr søndag jeg tager afsted - for jeg vil gerne se Bimsen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mille hunden

Det kan også godt være det er en national udstilling. hehe :lol: Jeg udstiller ikke selv, så har ikke lige tænkt over det.

 

Udstillingen bliver holdt i hedensted hallerne og der går tog til byen med rimelige mellemrum.

 

Dejligt at høre der er så mange der har tænkt sig at dukke op :mrgreen:. Så ses vi jo nok

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der er Tyskland altså favorit, hvor man til specialklubudstillinger kan melde til to uger inden. Det der med at huske at melde til fem uger i forvejen. Det kniber altså lidt. Men når det som regel på dagen fem minutter inden lukketid på hundeweb.

 

Hmmm, ved ikke om handlerdress ikke hører til på de internationale kun (og burde jeg så undlade at melde til i Fredericia)?!? Vi skal have polsk dommer - gad vide om de godt kan lide den der sæt-stil...

 

Æd nogle steroider og lad dine øjenbryn vokse sammen. Det er mere deres stil :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æd nogle steroider og lad dine øjenbryn vokse sammen. Det er mere deres stil :engel:

 

Ja, hvad ved jeg. Da jeg var i Polen havde vi hviderussisk dommer... Ved faktisk stadig ikke om det var en mand eller dame, så godt være jeg bare skal dyrke den maskuline ende af den androgyne skala, og så er den hjemme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige haft 3 ugers frist på specialklubudstilling. -Se det er noget der dur :mrgreen:

 

Ja! Og så er det jeg tænker: HVORFOR skal der være fem ugers frist?!? Det kan åbenbart lade sig gøre med tre uger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...