Gæst Mille hunden Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hej alle sammen Vil høre om der er nogen der har planer om at komme på den internationale udstilling i hedensted her til April? . Det er jo vores kreds der skal arrangere, så jeg skal være medhjælper. Så hvis der er nogen der skal med kan i jo lige sige til . Det kunne da være sjovt at se hvordan folk her inde ser ud .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 jeg regner med at skulle med som tilskuer og jeg glæder mig - for det er nu 4 gang tror jeg, at jeg har villet med til en udstilling og se hvordan det foregår... men det er indtil videre gået i koks hver gang.... men nu er det jo nærmest i min baghave, så denne gang må det da kunne lykkes for mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Det er jo næsten lige om hjørnet, så måske jeg kigger forbi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Måske kigger grosen og jeg forbi, Jan er på øvelse den weekend. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Er det ikke "kun" national udstilling? Regner egentlig med at kigge forbi med begge mine tøser. Men det plejer altid at være en sidste øjebliks ting når jeg tager af sted... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 (rettet) Er det ikke "kun" national udstilling? Regner egentlig med at kigge forbi med begge mine tøser. Men det plejer altid at være en sidste øjebliks ting når jeg tager af sted... Hedensted plejer vist at være en national. Hvis du er sidste øjebliks-menneske må DKK's anbeldelses fristet godt nok være irreterende :blink: Men jeg glæder mig til at spotte dig i dit handlerdress Skal jeg medbringe skoposer??? EDIT: Hedensted er National ) Redigeret Januar 11, 2009 af Tanten Har lige tjekket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 hvor i Hedensted er det, og kan man komme med tog til byen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Kommer - efter planen i alt fald. Skal udstille "lille lort" og starte LP med knægten, muligvis rally med den gamle pige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 hvor i Hedensted er det, og kan man komme med tog til byen? Jeg tror det bliver afholdt i hallen. Og jeg mener der kører tog til hedensted. Om ikke andet kører der tog til Horsens og så er der ikke langt med bus Ellers kunne det være der kunne arrangeres noget opsamling i Horsens :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Ja, der er Tyskland altså favorit, hvor man til specialklubudstillinger kan melde til to uger inden. Det der med at huske at melde til fem uger i forvejen. Det kniber altså lidt. Men når det som regel på dagen fem minutter inden lukketid på hundeweb. Hmmm, ved ikke om handlerdress ikke hører til på de internationale kun (og burde jeg så undlade at melde til i Fredericia)?!? Vi skal have polsk dommer - gad vide om de godt kan lide den der sæt-stil... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 hvor i Hedensted er det, og kan man komme med tog til byen? Jeg regner da med at Bimsen skal ned og vises frem - og så kunne man jo i hvert fald tage tog til Skanderby og komme med derfra, hvis man ville Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 (rettet) Jeg regner da med at Bimsen skal ned og vises frem - og så kunne man jo i hvert fald tage tog til Skanderby og komme med derfra, hvis man ville Tak, det lyder som et tilbud vi tager imod, det er vist søndag hun skal på? Redigeret Januar 12, 2009 af Gryn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Tak, det lyder som et tilbud vi tager imod, det er vist søndag hun skal på? Det har jeg ikke tjekket endnu - men hun er i da vist i samme gruppe som pudlerne (gr. 9) - så dem skal du nok få set Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Det har jeg ikke tjekket endnu - men hun er i da vist i samme gruppe som pudlerne (gr. 9) - så dem skal du nok få set Ja så er det søndag. Jeg startede naturligvis med at tjekke gruppe 9 :blink: Jeg skal hilse på Janni, så passer det jo fint. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Jeg tror det bliver afholdt i hallen. Og jeg mener der kører tog til hedensted. Om ikke andet kører der tog til Horsens og så er der ikke langt med bus Ellers kunne det være der kunne arrangeres noget opsamling i Horsens :blink: Hvis der er flere fra mit område (Horsens) så har jeg plads til 1 mere udover mig selv (gulpladebil) og afhenter gerne fra stationen i Horsens og det blivr søndag jeg tager afsted - for jeg vil gerne se Bimsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Hvis der er flere fra mit område (Horsens) så har jeg plads til 1 mere udover mig selv (gulpladebil) og afhenter gerne fra stationen i Horsens og det blivr søndag jeg tager afsted - for jeg vil gerne se Bimsen Så ses vi der :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Sidst jeg var til udstilling i Hedensted var det i hvert fald let at finde - jeg kom nord fra og kørte af mortorvejen og drejede til venstre - og så lå det der noget nede ad vejen inde til højre ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mille hunden Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Det kan også godt være det er en national udstilling. hehe Jeg udstiller ikke selv, så har ikke lige tænkt over det. Udstillingen bliver holdt i hedensted hallerne og der går tog til byen med rimelige mellemrum. Dejligt at høre der er så mange der har tænkt sig at dukke op . Så ses vi jo nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hedensted plejer vist at være en national. Hvis du er sidste øjebliks-menneske må DKK's anbeldelses fristet godt nok være irreterende :blink: Men jeg glæder mig til at spotte dig i dit handlerdress Skal jeg medbringe skoposer??? EDIT: Hedensted er National ) DKKs anmeldelsfrister stinker max. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Ja, der er Tyskland altså favorit, hvor man til specialklubudstillinger kan melde til to uger inden. Det der med at huske at melde til fem uger i forvejen. Det kniber altså lidt. Men når det som regel på dagen fem minutter inden lukketid på hundeweb. Hmmm, ved ikke om handlerdress ikke hører til på de internationale kun (og burde jeg så undlade at melde til i Fredericia)?!? Vi skal have polsk dommer - gad vide om de godt kan lide den der sæt-stil... Æd nogle steroider og lad dine øjenbryn vokse sammen. Det er mere deres stil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Æd nogle steroider og lad dine øjenbryn vokse sammen. Det er mere deres stil Ja, hvad ved jeg. Da jeg var i Polen havde vi hviderussisk dommer... Ved faktisk stadig ikke om det var en mand eller dame, så godt være jeg bare skal dyrke den maskuline ende af den androgyne skala, og så er den hjemme... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 DKKs anmeldelsfrister stinker max. De skal jo være i god tid :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 De skal jo være i god tid :blink: Vi har lige haft 3 ugers frist på specialklubudstilling. -Se det er noget der dur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Vi har lige haft 3 ugers frist på specialklubudstilling. -Se det er noget der dur Ja! Og så er det jeg tænker: HVORFOR skal der være fem ugers frist?!? Det kan åbenbart lade sig gøre med tre uger... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Ja! Og så er det jeg tænker: HVORFOR skal der være fem ugers frist?!? Det kan åbenbart lade sig gøre med tre uger... Fordi når nu der er nogen der sender papirtilmeldinger, så tager det jo laaaaaang tid at åbne breve og sååårnt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts