Hop til indhold

Hej til jer alle


Gæst cavastaff
 Share

Recommended Posts

Gæst cavastaff

Jeg er ny herinde, men ikke i hundeverdenen, jeg har haft hund siden 1990 og før det opvokset med hunde - nu har jeg:

 

Chucky (Cavalier King Charles Spaniel) 3 år

Gaia (Amerikansk Staffordshire Terrier) 1 1/2 år

Mario (Amerikansk staffordshire Terrier) 5 år

 

samt mine to bonushunde (Fulgte med kæresten:-D)

Shiner (Amerikansk Staffordshire Terrier) 3 år

Boomer (Amerikansk Staffordshire Terrier) 2 år

 

Bruger meget af min tid med hundene, er så heldig jeg kan gå hjemme med dem, som bruges på gode gåture, i naturen, samt træning (Lydighed, agillity samt ringtræning) udover det løber, cykler og svømmer vi med vores hunde, til stor glæde for os alle

 

Udstilling er vores store hobby, og vi tager gerne europa rundt på div udstillinger, årets første bliver i Februar.

 

Jeg vil forsøge at være nogenlunde aktiv herinde, men med alle de hunde er det ikke foran puteren tiden bliver brugt mest:-D

 

Vi har et forum for alle ejere af amstaff med stamtavle Dansk Amstaff Forum, hvor jeg står for fotokonkurrence sponseret af Tosafoto, så mest der jeg har befundet mig:)

 

Hilsen Rikke & Banden

Redigeret af cavastaff
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Velkommen herind :vinke:

 

Håber du bliver glad for at være her.

 

Og så må jeg da lige sige... hooold da op, I har jer da lige et par amstaff's dér :blink:

 

Billeder modtages med kyshånd herinde ;-)sc0877dq.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cavastaff

Hov, sorry, havde ikke lige set jer andre:-D

Hey Jeanette:-D

Takker

 

T-martinesen

Hejsa, og takker.. Ja, der er sgi lige smuttet et par stk ind, nogen gange går det ikke helt som man har planlagt, og så sker sådan noget:blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har et forum for alle ejere af amstaff med stamtavle Dansk Amstaff Forum, hvor jeg står for fotokonkurrence sponseret af Tosafoto, så mest der jeg har befundet mig:)

 

Hilsen Rikke & Banden

 

Først og fremmest, velkommen til :-D

 

Kan du fortælle mig hvordan jeg kan komme i kontakt med adminstratoren af dette forum? Jeg har et problem med, at når jeg forsøger at oprette mig, så får jeg at vide at min email allerede er oprettet derinde (og jeg er altså ikke tilmeldt) :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hov, sorry, havde ikke lige set jer andre:-D

Hey Jeanette:-D

Takker

 

T-martinesen

Hejsa, og takker.. Ja, der er sgi lige smuttet et par stk ind, nogen gange går det ikke helt som man har planlagt, og så sker sådan noget:blink::blink:

Ja men jeg tror til gengæld heller ikke, at I kommer til at sidde og kede jer så. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle dejlige hunde du har dig der, og de har da også gjort det meget godt kan jeg se :-)

 

Jeg kan se at Michael Bergmann er medejer, så har du evt. hans email, så jeg kan kontakte ham vedr. Amstaff Forum (undskyld at jeg bliver ved med at spamme din tråd, jeg vil bare så gerne være medlem på det forum :-)) ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cavastaff
Først og fremmest, velkommen til :-D

 

Kan du fortælle mig hvordan jeg kan komme i kontakt med adminstratoren af dette forum? Jeg har et problem med, at når jeg forsøger at oprette mig, så får jeg at vide at min email allerede er oprettet derinde (og jeg er altså ikke tilmeldt) :confused:

 

 

Hej Lonny

Og tak for velkomsten..

 

Du er oprettet men ikke aktiveret, du skal sende en kopi af din hunds stamtavle til denne mail: [email protected] og så bliver din konto aktiveret..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Lonny

Og tak for velkomsten..

 

Du er oprettet men ikke aktiveret, du skal sende en kopi af din hunds stamtavle til denne mail: [email protected] og så bliver din konto aktiveret..:-D

 

Så det er det der er galt :oops:

 

Så skal jeg først have fundet en scanner, kan jeg ikke nøjes med at oplyse registrerings nummer hos DKK, hvor man så kan se at jeg er registreret som ejer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken:

 

Fine hunde: Er de hentet i udlandet eller ved at være oppe i årene?

Jeg tænker selvfølgelig på de kuperede ører - det har (hvis jeg husker rigtigt) været forbudt i DK en hel del år efterhånden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cavastaff
Så det er det der er galt :oops:

 

Så skal jeg først have fundet en scanner, kan jeg ikke nøjes med at oplyse registrerings nummer hos DKK, hvor man så kan se at jeg er registreret som ejer?

 

Man kan godt nok ikke se ejer på dkk, men send regnr. så får han det ordnet:-D

 

Og takker for velkomst til i andre..

 

Tanten, tak for det:-)

Og ja, Mario og Shiner er fra USA og Boomer er hentet i Italien..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cavastaff
Hej og velkommen til Rikke & Banden

og sikke nogle lille vovser du har, godt min bagdel er plaseret i N.Jylland :mrgreen:

 

Griner, Jørgen, jamen hvad nu hvis min bagdel også er placeret der... Meen de store vovser er nu ganske harmløse, det er den lille du skal vogte dig for:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cavastaff
Velkommen til :-)

 

Dejligt at se flere seriøse amstaff ejere - vi har da efterhånden et par stykker herinde?

Godt at der er nogle som kan pille ved vores fordomme ;-) (Det er ok - du må også gerne have nogle om mig.. Har alligevel to chihuahuaer.. og er tøs.. that'll do it) :-D

 

:-DMange tak, og ja, vi er da heldigvis en del der er seriøse, desværre drukner vi bare lidt i alt balladen... Og fordomme, det er et ord der ikke eksister i min ordbog:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...