Adele Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Nej, nu må jeg altså snart stoppe Men jeg er helt tosset med at tage billeder. Så her får i lidt flere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Forsæt du da bare med at tage billeder, de er da dejlige at se på Så: Keep em' coming Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Pas nu på hvad du ønsker! Nej, tak for den fine kommentar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst xena Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Nej hvor er hun flot og nogle dejlige billeder. Jeg er helt jaloux mit kamera er gået i stykker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Jeg er nu enig med Lonny i, at du ikke behøver stoppe med at vise billeder af din smukke vovse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 tehe, tak! Jeg synes også at han blive smukkere og smukkere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 tehe, tak! Jeg synes også at han blive smukkere og smukkere Ja, han ser dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts