Gæst BrianIQ Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hej Ja vi må nok heller præsentere os ordentligt. Jeg hedder Brian, som mit brugernavn nok har afsløret, og den nye lille krudtugle i kærestens og mit liv, hedder Mikko og er en Finsk Lapphund. Han er 8 uger gammel, så det hele er meget nyt endnu, men han er rigtig kvik og lærer utroligt hurtigt. Vi har ikke den store hunde erfaring selv, og man vil jo helst gøre tingene rigtigt fra start. Derfor har vi allieret os med nogle gode bøger, og kommer nok også til hente gode råd og hjælp her inde fra. :5up: Så pænt goddag fra Brian og Mikko.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Hej Ja vi må nok heller præsentere os ordentligt. Jeg hedder Brian, som mit brugernavn nok har afsløret, og den nye lille krudtugle i kærestens og mit liv, hedder Mikko og er en Finsk Lapphund. Han er 8 uger gammel, så det hele er meget nyt endnu, men han er rigtig kvik og lærer utroligt hurtigt. Vi har ikke den store hunde erfaring selv, og man vil jo helst gøre tingene rigtigt fra start. Derfor har vi allieret os med nogle gode bøger, og kommer nok også til hente gode råd og hjælp her inde fra. :5up: Så pænt goddag fra Brian og Mikko.. Hej Brian Velkommen til:vinken: Tillykke med fin-lappen, han er godt nok kær, en lille kramme-bamse Der er rigtig mange kompetente folk her inde så det er bare at spørge løs;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Velkommen til Har lige været inde i dit fotoalbum og kigge, hHvor er han bare sød, lige til at kramme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Velkommen til og spørg du bare løs :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Absolut krammeværdig lille pus! Velkommen til jer begge! Man behøver dog ikke at have spørgsmål for at skrive her, vi elsker bare at høre om vores hundes hverdag og se billeder.... Fik jeg nævnt flere billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 hej og velkommen til glæder mig meget til at høre meget mere om den lille søde hund den er da bare så meget for nuser :hjerte: Når ja også se mange flere billeder hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 :vinken: Velkommen til :vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 velkommen til jeg har jo også allerede beundret din lille uldtot herinde er rigtigt mange mennesker som ved utroligt meget om alting og som man kan lære rigtigt meget af... derudover er der også en hel masse mennesker, som fx mig, som også er førstegangsejere, men som netop har været igennem hvalpetiden (min er nu 7 mdr) og vi deler gerne erfaringer ud... og som det er nævnt tidligere, så behøver man slet ikke altid at have et spørgsmål for at lave et indlæg, det kan også sagtens bare være for at fortælle en sød lille historie om ens hund, for at prale af hvor dygtig den eller for at fremvise billeder i læssevis... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Hej og velkommen herinde Men pas på det kan hurtigt være vanedannende. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Dav dav og velkommen til Og the-løkke med uldtotten - de er s.. bare skønne de små uldne spidsbamser i den alder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BrianIQ Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Mange tak for alle hilsenerne. Han er en rigtig lille charmetrold, men det er hvalpe jo i den alder. :blink: Der er lige lagt lille flere billeder ind af ham.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 hej og velkommen herind dejlig bette uldbjørn:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts