Hop til indhold

Fra hvalp til hund - billeder


Bankov
 Share

Recommended Posts

Gæst gadekryds

åh alle de søde hunde så vil vi også være md for jeg har lige fået gamle billeder af tyson og jeg må indrømme jeg sad og blev helt ny forelsket i min hund

billed 1 er han 8 uger det er 3 dage efter han flyttede ind og 2 dage før jeg flyttede ind og så ham for første gang det var utrolig hårdt at alle ander så min hund før mig men jeg havde lige et hjem der skulle opløses på als før jeg endelig landede så det er peter der har valgt ham og jeg må indrømme det gjorde han godt

billed 2 er han som nu 3 år stadig dejlig bare meeeget støre

Billede 200.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 72
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst milder batmusen
Alto lige ankommet til os 8 uger gammel og Alto på hans 1 års fødselsdag, hvor han selv har pakket "gaven" ud :-D

 

 

uhhh hvor han lækker minder om min dreng især da han var bebs:mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeeej hvor er det altså bare nogle dejlige billeder af jeres vapser...

 

Kan se mange af hundene ændre sig meget.. Specielt Bankov´s hund, vores Tilde har jo også denne mørke snude, men det er så åbenbart ikke sikkert hun beholder den som voksen kan jeg se :-D

 

Det blir spændende når jeg engang kan være med i denne kategori:blink:

 

:vinken: Tildes mor

Link til indlæg
Del på andre sites

uhhh hvor han lækker minder om min dreng især da han var bebs:mums:

 

Takkk - han er også superdejlig. En eller anden dag får jeg vel taget mig sammen til at finde ud af at lave albums - men den dag er desværre ikke kommet endnu :oops: (tror snart jeg må inviterer Berner-Rikke på besøg:mrgreen: hun ved det bare ikke endnu så du må ikke sladre vel ?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Takkk - han er også superdejlig. En eller anden dag får jeg vel taget mig sammen til at finde ud af at lave albums - men den dag er desværre ikke kommet endnu :oops: (tror snart jeg må inviterer Berner-Rikke på besøg:mrgreen: hun ved det bare ikke endnu så du må ikke sladre vel ?)

 

 

ja se og få lavet nogle albums af den smukke dreng :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

jeg siger det ikke til nogen:lol::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu et schæferdyr herfra. :mrgreen:

 

Da mit schæferdyr var godt to år (tror jeg det var :oops:) lavede jeg sådan en fra hvalp til voksen montage, som jeg lige genbruger nu. I tilfælde af at nogen (Aslan :mrgreen:) skulle bede om et mere nutidigt billede af frk Ozzie, så kaster jeg også lige et dugfriskt billede på, som er Ozzie som hun ser ud nu, 4 år gammel.

 

collageOzzie.jpg

 

voksenOzzie.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu et schæferdyr herfra. :mrgreen:

 

Da mit schæferdyr var godt to år (tror jeg det var :oops:) lavede jeg sådan en fra hvalp til voksen montage, som jeg lige genbruger nu. I tilfælde af at nogen (Aslan :mrgreen:) skulle bede om et mere nutidigt billede af frk Ozzie, så kaster jeg også lige et dugfriskt billede på, som er Ozzie som hun ser ud nu, 4 år gammel.

 

collageOzzie.jpg

 

voksenOzzie.jpg

 

:lun:

 

 

Tak for billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Endnu et schæferdyr herfra. :mrgreen:

 

Da mit schæferdyr var godt to år (tror jeg det var :oops:) lavede jeg sådan en fra hvalp til voksen montage, som jeg lige genbruger nu. I tilfælde af at nogen (Aslan :mrgreen:) skulle bede om et mere nutidigt billede af frk Ozzie, så kaster jeg også lige et dugfriskt billede på, som er Ozzie som hun ser ud nu, 4 år gammel.

 

collageOzzie.jpg

 

voksenOzzie.jpg

 

 

sikken en dejlig hund smukt ansigt:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu et schæferdyr herfra. :mrgreen:

 

Da mit schæferdyr var godt to år (tror jeg det var :oops:) lavede jeg sådan en fra hvalp til voksen montage, som jeg lige genbruger nu. I tilfælde af at nogen (Aslan :mrgreen:) skulle bede om et mere nutidigt billede af frk Ozzie, så kaster jeg også lige et dugfriskt billede på, som er Ozzie som hun ser ud nu, 4 år gammel.

 

 

Ihhh, schæferhvapseører :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...