Stjernetosse Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Billedet taler for sig selv 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Hvor er de kære sammen og hvor er Svea blevet stor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 :hjerte: :hjerte: :hjerte: Tak for at minde mig om hvorfor jeg skal ud at se på hvalp i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Kan se Svea er mere spættet end Oscar, vil hun blive ved med at være det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Kan se Svea er mere spættet end Oscar, vil hun blive ved med at være det? Hun har faktisk et rigtigt flot mønster på ryggen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Kan se Svea er mere spættet end Oscar, vil hun blive ved med at være det? Hun vil altid have de aftegninger. Hun er en broget beagle, hvor Oscar har saddel aftegninger istedet. Hun har faktisk et rigtigt flot mønster på ryggen :5up: Ja der er nogle der har spildt hvid maling på hendes ryg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 :hjerte: :hjerte: :hjerte: Tak for at minde mig om hvorfor jeg skal ud at se på hvalp i dag Det var så lidt Glædelig hvalpevisit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Kæft hvor bedårende et billed Og sikke som du hive billeder op af ærmet i dag (det er absolut possitivt ment :blink: ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Kæft hvor bedårende et billed Og sikke som du hive billeder op af ærmet i dag (det er absolut possitivt ment :blink: ) Fandt ledningen til kameraet, så kunne endelig få overført 350 billeder fra kameraet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Fandt ledningen til kameraet, så kunne endelig få overført 350 billeder fra kameraet Husk at lægge ledningen et sted så du kan finde den næste gang :blink: Glæder mig til at se en masse billeder. Må man parre en broget og en med sadel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Husk at lægge ledningen et sted så du kan finde den næste gang :blink:Glæder mig til at se en masse billeder. Må man parre en broget og en med sadel? Den lå faktisk et meget åbenlyst sted, men jeg havde bare glemt det var der. Den ligger samme sted igen. Ja ja, der er ikke nogle restriktioner mht farven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Den lå faktisk et meget åbenlyst sted, men jeg havde bare glemt det var der. Den ligger samme sted igen. Ja ja, der er ikke nogle restriktioner mht farven. Ok, kom bare til at tænke på om der var regler på det område. PS, send en PB om hvor du har lagt ledningen, så kan jeg hjælpe dig næste gang den er væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Ok, kom bare til at tænke på om der var regler på det område. PS, send en PB om hvor du har lagt ledningen, så kan jeg hjælpe dig næste gang den er væk Nej nej farverne er som de skal være. Ved beagler deles det kun op i tofarvede og trefarvede. Og dem må man også parre. De brogede kommer sig af den oprindeligt avl i England var målrettet mod jagtegenskaberne. Dvs man gik ikke så højt op i at saddelaftegningen var så perfekt (den er der stadig, bare brudt af det hvide som regel). Andre steder i verden avlede man mere målrettet mod sadlen. Og derfor finder man nu de typer aftegninger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Billedet taler for sig selv Hvor er de søde - og synkrone ;o) Synes det er så skægt, når man får taget de der "ens" billeder: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Hvor er de søde - og synkrone ;o) Synes det er så skægt, når man får taget de der "ens" billeder: Ja det er lidt skægt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 jeg kan med tre eller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts