Hop til indhold

Åååååhh nej.


Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Tja hvis en +100 kg´s mand med en lille hvid hund ikke er svanset nok så skal lige det dælme med garanti virke.:-D:mrgreen:

Men tak for tilbudet.:5up:

 

Det er jo netop det, det IKKE er! Han er så godt udstyret selv, at der ikke går noget af hans mandighed på trods af hund og dukkevogn i pasteller :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst Priceman
Stakkels Tex, men dejligt han kunne få en smertestillende så han kan bevæge sig. Hvordan har han det psykisk efter at få smertestillende?

 

Han har stort set sover siden middag. På nær et par ture ud i haven.

Han ligger med uldtæppe på. :shock: Jaja , det var mig de pakkede ham ind og så knaldede han brikker i 4 timer i træk.

 

 

Trækker det ind på ham for tiden?

Måske han er lidt stiv i kroppen efter en omgang træk?

 

Næ. Han har jo privat soveplads i sengen med egen "rede" af et vattæppe.:blink:

Ellers ligger han sjældent på gulvet.

 

Håber på det bedste for jer :ae:

 

Tak .Vi må vente og se.

Håber det bare er noget der kan ordnes eller at det slet ikke er noget alvorligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:

 

Jeg vil helt klart som Ninjamor anbefale kiropraktor hvis Røngten ikke viser noget.

 

jeg har selv lige haft en hund med dårligt ben hvor der intet kunne ses på billederne men hvor min kiropraktor fandt skaden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
:ae:

 

Jeg vil helt klart som Ninjamor anbefale kiropraktor hvis Røngten ikke viser noget.

 

jeg har selv lige haft en hund med dårligt ben hvor der intet kunne ses på billederne men hvor min kiropraktor fandt skaden.

 

Tjah... din kiropraktor så og følte på Pelle og gav den diagnose dyrlægerne (to ortopæder) skulle bruge 14 dage og en kikkertundersøgelse for at fastslå, så ja, kiropraktor hvis dyrlægen ikke kan finde noget og måske også aligevel hvis der er følgeskader..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Åh atså, venter med spænding på opdatering:cry:

 

Det gør jeg også, er sådant lidt ned så ved ikke hvad jeg skal skrive, men holder øje med hvordan det går :megaked::megaked::megaked::megaked:

og venter og venter og venter

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

:5up:Så kan det nok være at jeg nåede til Pyhhhhhh stadiet.:5up:

 

Da jeg kom hjem for at hente Tex idag,hoppede han rundt som ham plejer og legede "danse-daisy" i entréen.

Han spænede for fuld skrue ud i bilen og løb nææææsten af sig selv ind til dyrlægen. [ATTACH]5689[/ATTACH]

 

Efter endnu en grundig undersøgelse og gennemgang af Tex var de intet at se -høre-mærke eller andet der indikerede at der fortsat var problemer.

 

Den smertestillende sprøjte han fik i mandags har givet ham så meget ro, at jeg og dyrlægen vurderede at der højst sandsynligt har været/ er tale om en fiber sprængning / forstrækning der ikke har været behandlet i tide og som så har udviklet sig over tid. Og at vi derfor ikke ville tage røntgen billeder idag alligevel.

For at give hans krop ro og hjælp til at hele ordentligt op er Tex sat på en 7 dages anti-inflamatorisk og smertedæmpende kur.

 

Skulle der om 8 -10 dage, mod forventning, alligevel skulle være problemer så vil jeg tage stilling til det dér.

 

Imellemtiden er Tex indlagt til at blive begrænset i at hoppe rundt på bagbenene som han ellers gerne gør, han bliver holdt fra den del af stranden hvor der er mange store sten der kan give skæve vrid og risiko for uheld og derudover vil han blive masseret på og omkring de berørte muskler og over hele ryggen.

Nu er han jo ikke så stor så det bliver jo nok en "full body massage" om aftenen. Og jeg kan jo heldigvis selv.:blink:

 

Self kan der være stadig være noget, men ikke mere sortsyn i denne omgang.

 

[ATTACH]5690[/ATTACH]Tuuuusind tak for jeres omsorgsfulde indlæg. De var gode og det var lige det jeg havde brug for.[ATTACH]5691[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhhh, så er det nu man gerne må sige "hvad sagde jeg, et udpræget tilfælde af åhh neeej ... pyyyyh" :klap2: (jeg elsker når man må sige "hvad sagde jeg" og det må man kun når det er gået godt!!! :mrgreen:)

 

Dejligt med gode nyheder :kys: Rigtig god aften dig dig og Tex som garanteret sladrer hvis han ikke får den fuldkropsmassage som du nu har lovet ham :blink:

Redigeret af Nollike
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Uhhhh, så er det nu man gerne må sige "hvad sagde jeg, et udpræget tilfælde af åhh neeej ... pyyyyh" :klap2: (jeg elsker når man må sige "hvad sagde jeg" og det må man kun når det er gået godt!!! :mrgreen:)

 

Ja det må man godt. Det er ligesom hvis man vinder "håneretten"

 

Dejligt med gode nyheder :kys: Rigtig god aften dig dig og Tex som garanteret sladrer hvis han ikke får den fuldkropsmassage som du nu har lovet ham :blink:

 

Det kan du bide spids på at han gør ,,Altså sladrer. Ikke til at stole på de der terrier´s.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det må man godt. Det er ligesom hvis man vinder "håneretten"

 

 

Neeeej, ikke noget med håneret, men det er da dejligt at have ramt rigtigt når det er til den positive side :mrgreen:

 

Det kan du bide spids på at han gør ,,Altså sladrer. Ikke til at stole på de der terrier´s.

 

Hmmm... Er det så et tilfælde af hvor hunden ligner ejeren eller? :hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Uhhhh, så er det nu man gerne må sige "hvad sagde jeg, et udpræget tilfælde af åhh neeej ... pyyyyh" :klap2: (jeg elsker når man må sige "hvad sagde jeg" og det må man kun når det er gået godt!!! :mrgreen:)

 

Dejligt med gode nyheder :kys: Rigtig god aften dig dig og Tex som garanteret sladrer hvis han ikke får den fuldkropsmassage som du nu har lovet ham :blink:

 

Hvad f..... KYSSER du på P., NOLLIKE? Er der noget du vil fortælle?

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: nogen gange kunne man tro de var lidt udspekulret og tænkte at man ikke brugte nok penge på dem eller noget :mrgreen:

 

 

Dejligt at det hjalp med den smertestillende, og så kommer du bare til fyn med den massage når du er færdig med din hund :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

 

Ja, det er jo min træmand ik'? :roll::cool:

Hun er bare jaloux :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...