Hop til indhold

Åååååhh nej.


Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman

De sidste par uger har Tex ind imellem humpet på først det en eog så det andet bagben. :(

Er par hump eller tre og så ikke noget i et par dage.

Igår var der slet ikke noget da vi var i skoven.

Men her til morgen måtte jeg ringe til arbejde og sige at jeg var nødt til at have en fridag for Tex humpede svært meget.

Han humper på højre bagben og vil ikke sidde på venstre "balle" .:megaked:

 

Lige nu ligger han og piver inde i stuen :cry:, han vil ikke hoppe op i sofaen eller noget som helst.

Skal til Dr Dyr kl 12.00 så hun kan prøve at finde ud af hvad det kan være.

 

Har tænkt på alle de ting der kan være galt og det hjælper ikke ligefrempå mit humør ,faktisk bliver det meget værre. Jeg er ikke lige klar til at skulle miste en hund igen hvis det er noget meget slemt.

For helvedet.... burde nok ikke lige male fanden på væggen men tanker har det med at poppe op af sig selv..:megaked:

 

Fuck ,kan klokken ikke bare blive 12 så jeg kan få vished...............

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De sidste par uger har Tex ind imellem humpet på først det en eog så det andet bagben. :(

Er par hump eller tre og så ikke noget i et par dage.

Igår var der slet ikke noget da vi var i skoven.

Men her til morgen måtte jeg ringe til arbejde og sige at jeg var nødt til at have en fridag for Tex humpede svært meget.

Han humper på højre bagben og vil ikke sidde på venstre "balle" .:megaked:

 

Lige nu ligger han og piver inde i stuen :cry:, han vil ikke hoppe op i sofaen eller noget som helst.

Skal til Dr Dyr kl 12.00 så hun kan prøve at finde ud af hvad det kan være.

 

Har tænkt på alle de ting der kan være galt og det hjælper ikke ligefrempå mit humør ,faktisk bliver det meget værre. Jeg er ikke lige klar til at skulle miste en hund igen hvis det er noget meget slemt.

For helvedet.... burde nok ikke lige male fanden på væggen men tanker har det med at poppe op af sig selv..:megaked:

 

Fuck ,kan klokken ikke bare blive 12 så jeg kan få vished...............

 

Åhh neeej, stakkels Tex og dig :megaked: :ae: :ae: Meeen, mon ikke det er et eller andet banalt? Det plejer det jo heldigvis at være, han kan jo nemt have forstrukket et eller andet :ae:

Jeg krydser fingre for at du går glad og fro fra Doktor Dyr!!! Du husker en update ik'? :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

De sidste par uger har Tex ind imellem humpet på først det en eog så det andet bagben. :(

Er par hump eller tre og så ikke noget i et par dage.

Igår var der slet ikke noget da vi var i skoven.

Men her til morgen måtte jeg ringe til arbejde og sige at jeg var nødt til at have en fridag for Tex humpede svært meget.

Han humper på højre bagben og vil ikke sidde på venstre "balle" .:megaked:

 

Lige nu ligger han og piver inde i stuen :cry:, han vil ikke hoppe op i sofaen eller noget som helst.

Skal til Dr Dyr kl 12.00 så hun kan prøve at finde ud af hvad det kan være.

 

Har tænkt på alle de ting der kan være galt og det hjælper ikke ligefrempå mit humør ,faktisk bliver det meget værre. Jeg er ikke lige klar til at skulle miste en hund igen hvis det er noget meget slemt.

For helvedet.... burde nok ikke lige male fanden på væggen men tanker har det med at poppe op af sig selv..:megaked:

 

Fuck ,kan klokken ikke bare blive 12 så jeg kan få vished...............

 

Jeg krydser fingre for at Dr Dyr ikke finder noget alvorligt. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg skal nok vende tilbage med en update lige så snart jeg ved mere.

Men nu vil han ikke engang ud i haven. Så jeg slutter lige for nu, for nu står den igen på kleenex...pislort.

 

:ae:

 

Og hvis dyrlægen ikke finder årsagen er der kiropraktor

Link til indlæg
Del på andre sites

ØV :ae: :ae: :ae: :cry:

 

Håber at dr. dyr finder et eller andet banalt, som hurtigt fikses med et par piller :5up:

 

Ang. negative tanker, så er de bare umulige at holde væk, når vaps har smerter eller er sløj :ae: :ae: Ulempen ved viden er, at jo mere man ved, jo mere bevidst er man, om hvor meget der kan gå galt og hvor let :shock::oops: :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok vende tilbage med en update lige så snart jeg ved mere.

Men nu vil han ikke engang ud i haven. Så jeg slutter lige for nu, for nu står den igen på kleenex...pislort.

 

Jeg har en bekendt som en søndag morgen ringede til mig helt ude af flippen fordi hendes hund ikke kunne rejse sig, han lå bare og gispede og peb på gulvet... Vi ræsede afsted til Doktor Dyr og ventetiden var ulidelig, der var ingen tvivl om at han havde det skidt :cry: På et tidspunkt synes hun så at han skal ud og tisse og pludselig gav det et "klonk" og så kunne han både stå og gå og så helt normal ud igen :shock: Det viste sig at være hoften der var gået af led... Måske Tex har noget i samme stil? Altså ikke helt i samme grad, men at det gør ondt nogle gange :ae:

Hoften skulle holdes i ro i en 14-dages periode, men så vidt jeg ved er han fit for fight igen. Sådan går det også med Tex, det er jeg sikker på :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Først .Tak for jeres omsorg. :5up: Det havde jeg sgu brug for. Tak.

 

Dernæst:

Dr Dyr kunne ikke finde noget der indikerede hverken løs knæskal, hofteproblemer, eller smerter andet end når han gik. Men det skiftede fra side til side så det var svært at finde ud af hvad dr kunne være galt.

Der var intet at mærke på mave ,ryg, hofter, sener,led , osv osv. Han humper bare ad helvedet til.

 

Vi kunne først komme til at tage røntgen på onsdag. De tager egentligt ikke røntgen om eftermiddagen med jeg var vedholdende og så kunne de pludseligt godt presse ham ind onsdag kl 14.00.

Men jeg ville fandme godt have haft 100% vished idag. :mad:

 

Tex fik en smertestillende sprøjte som holder i knap to døgn, for han skulle helst komme til røntgen uden smertedækning, så de kunne se at han stadig humpede. Så på onsdag fra 14 til 17 er jeg ikke til at spøge med.

 

Hvis de ikke finder noget på onsdag så kan i bide jer selv i næsen på at jeg beder om røntgen billederne så jeg kan tage dem med til en kiropraktor.

Ingen tvivl om den sag. For det er jo ikke lige opstået, så det der ER noget der ikke er som det skal være.

Link til indlæg
Del på andre sites

humm en skam at det ikke "bare" var en lille hurtig ting... men godt at du fik presset en tid ud af dem så hurtigt. håber at der viser sig en huritg løsning på onsdag og vi skal nok lade være med at spåge lige der:-D :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis

Er godt nok ked af det og håber meget at det ikke er noget alvorligt!

 

Men det er da godt nok træls at dyrelægen ikke kunne komme med noget som helst svar.. For ventetiden til sådan noget er bare SÅ ulidelig! For man tænker jo det værste, det kan jo ikke undgås! :cry:

 

Men vi krydser rigtig meget fingre for dig og håber at den lille får det bedre og overlever de to dage her den skal vente uden for meget smerte!

 

Var også til lægen med Elliot fordi han hostede og gispede efter vejret konstant og sov ikke en hel nat fordi han flere gange i timen vågnede og ikke kunne få luft, så ringede straks til lægen.. Typisk nok, så stoppede det i det vi kom til lægen og det blev heldigvis bedre efter vi havde fået nogen piller, men havde aldrig kunne holde det ud hvis jeg skulle have ventet længere på at få svar på hvad det var, hvis han ikke havde fået det bedre.. Så kan helt sikkert godt forstå dig..

 

Ens hund er jo ens lille barn og de betyder jo alverden :lun:..

 

Men held og lykke med på onsdag så :roll:!

Link til indlæg
Del på andre sites

Først .Tak for jeres omsorg. :5up: Det havde jeg sgu brug for. Tak.

 

Dernæst:

Dr Dyr kunne ikke finde noget der indikerede hverken løs knæskal, hofteproblemer, eller smerter andet end når han gik. Men det skiftede fra side til side så det var svært at finde ud af hvad dr kunne være galt.

Der var intet at mærke på mave ,ryg, hofter, sener,led , osv osv. Han humper bare ad helvedet til.

 

Vi kunne først komme til at tage røntgen på onsdag. De tager egentligt ikke røntgen om eftermiddagen med jeg var vedholdende og så kunne de pludseligt godt presse ham ind onsdag kl 14.00.

Men jeg ville fandme godt have haft 100% vished idag. :mad:

 

Tex fik en smertestillende sprøjte som holder i knap to døgn, for han skulle helst komme til røntgen uden smertedækning, så de kunne se at han stadig humpede. Så på onsdag fra 14 til 17 er jeg ikke til at spøge med.

 

Hvis de ikke finder noget på onsdag så kan i bide jer selv i næsen på at jeg beder om røntgen billederne så jeg kan tage dem med til en kiropraktor.

Ingen tvivl om den sag. For det er jo ikke lige opstået, så det der ER noget der ikke er som det skal være.

 

Takker for updaten og en masse :ae: :ae:

 

Kan du ikke under alle omstændigheder bede om en kopi af rgt-billederne. :hmm:Det vil jeg nok selv gøre.

kiropraktoren vil jeg gå til selv om jeg ikke havde nogle billeder.

 

Godbedring til Tex og dig. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv at du ikke kunne få et svar med det samme :cry: Men nu har Tex i det mindste ikke ondt de næste par dage og så må vi alle krydse fingre for at det er noget helt banalt som enten Doktor Dyr eller en kiropraktor kan få has på :ae: Han har da formentlig forstrukket et eller andet eller noget i den stil :ae:Måske går det over ved at han får smertestillende, det kan jo være at han humper skiftevis fordi han kompenserer og derved også får ondt i musklerne i den anden side... Måske trænger han i virkeligheden bare til fred for smerter, ligesom hvis vi andre har hold i nakken, det går over hvis man får smertestillende så man kan bruge den normalt igen :ae: Jeg holder på at han ikke humper på onsdag :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...