Gæst The dogfather Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Jeg kan slet ik finde ud af albums osv. på den her side...hehe... er der nogen herinde der har en cane corso, de gerne vil vise frem? Jeg undrer mig lidt over at hvis jeg søger på google synes jeg man finder nogen ekstremt store muskuløse hunde i udlandet, mens dem man ser her i landet er mere høje og slanke... Så må jeg lige se hvordan sådan en rigtigt skal se ud helt præcis? hehe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Jeg tror ikke der er nogen herinde der har cane corso - men hende her opdrætter og hendes hunde har flotte resultater - så det må vel være sådan, den skal se ud http://www.123hjemmeside.dk/del-angelo-canecorso/5837721 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Takker... Utroligt smukke hunde synes jeg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gryper Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 hmmm... prøv evt at gå ind på muskelhunde.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bicoler Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Jeg kan slet ik finde ud af albums osv. på den her side...hehe... er der nogen herinde der har en cane corso, de gerne vil vise frem? Jeg undrer mig lidt over at hvis jeg søger på google synes jeg man finder nogen ekstremt store muskuløse hunde i udlandet, mens dem man ser her i landet er mere høje og slanke... Så må jeg lige se hvordan sådan en rigtigt skal se ud helt præcis? hehe... Hej jo da sender gerne et par billeder af min Cane Corso som hedder Gana hun har direkte linier til nogle af de første CCer og er en dejlig rolig hund:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Hej jo da sender gerne et par billeder af min Cane Corso som hedder Gana hun har direkte linier til nogle af de første CCer og er en dejlig rolig hund:-D Sikke en smuk "bette" vaps Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Dejlig hund! :5up: Jeg var faktisk meget hooked på at få sådan én, inden jeg fik Leroy. Og var der dukket en CC hvalp op i stedet for ham, lige på det rette tidspunkt, var det nok endt med den i stedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Hej jo da sender gerne et par billeder af min Cane Corso som hedder Gana hun har direkte linier til nogle af de første CCer og er en dejlig rolig hund:-D Wow...hun er smuk.....og muskuløs...Min Pablo er jo amstaff/cc...og nu kan jeg ihvertfald godt se hvad han har ansigtet efter... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Hold da op. Jeg blev da lige positivt overrasket dér - sikke en skønhed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bicoler Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 jeg troede som Dogfather tidligere havde oppe at det var nogle store tunge muskelhunde men kom ved et tilfælde i kontakt med racen og er blevet meget overrasket over deres hurtighed og smidighed og så snart vi indendørs er den total rolig og følger en over alt (prøver lige at få plads til mine ben) den er reseveret over for fremmede og større frygtløs beskytter har jeg ikke oplevet det er absolut ikke en hund for nybegyndere, når men kom da lidt i gang på siden:rolleyes: har lagt lidt foto af mine hunde på profilen:vinken: Ps flot hund Deluxious den har osse tidligere været brugt til hyrdehund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Jeg har trænet sammen med den skønneste, skønneste Cane Corso tøs for nogle år siden - uh, hun var altså en dejlig hund! Så smuk og faktisk rigtig dygtig, når hun havde lyst ;o) Men hun var ikke særlig stor - nærmest sådan rottweiler bygning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Marts 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2009 Er det ikke en af de "forbudte" racer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2009 Er det ikke en af de "forbudte" racer? Næ, det er kun pitbull'er og tosa'er der er forbudte, samt blandinger deraf forstås Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Marts 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2009 Næ, det er kun pitbull'er og tosa'er der er forbudte, samt blandinger deraf forstås Tak Min hjerne var stået af et øjeblik og i stedet for at sidder og tænke for meget selv kunne jeg jo lige så godt spørge :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts