Hop til indhold

Cane Corso

Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Jeg kan slet ik finde ud af albums osv. på den her side...hehe...

er der nogen herinde der har en cane corso, de gerne vil vise frem? :-)

Jeg undrer mig lidt over at hvis jeg søger på google synes jeg man finder nogen ekstremt store muskuløse hunde i udlandet, mens dem man ser her i landet er mere høje og slanke...

Så må jeg lige se hvordan sådan en rigtigt skal se ud helt præcis? hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...
Gæst bicoler
Jeg kan slet ik finde ud af albums osv. på den her side...hehe...

er der nogen herinde der har en cane corso, de gerne vil vise frem? :-)

Jeg undrer mig lidt over at hvis jeg søger på google synes jeg man finder nogen ekstremt store muskuløse hunde i udlandet, mens dem man ser her i landet er mere høje og slanke...

Så må jeg lige se hvordan sådan en rigtigt skal se ud helt præcis? hehe...

Hej jo da sender gerne et par billeder af min Cane Corso som hedder Gana hun har direkte linier til nogle af de første CCer og er en dejlig rolig hund:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hej jo da sender gerne et par billeder af min Cane Corso som hedder Gana hun har direkte linier til nogle af de første CCer og er en dejlig rolig hund:-D

Wow...hun er smuk...:lun:..og muskuløs...Min Pablo er jo amstaff/cc...og nu kan jeg ihvertfald godt se hvad han har ansigtet efter...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bicoler

jeg troede som Dogfather tidligere havde oppe at det var nogle store tunge muskelhunde men kom ved et tilfælde i kontakt med racen og er blevet meget overrasket over deres hurtighed og smidighed og så snart vi indendørs er den total rolig og følger en over alt (prøver lige at få plads til mine ben) den er reseveret over for fremmede og større frygtløs beskytter har jeg ikke oplevet det er absolut ikke en hund for nybegyndere, når men kom da lidt i gang på siden:rolleyes: har lagt lidt foto af mine hunde på profilen:vinken: Ps flot hund Deluxious den har osse tidligere været brugt til hyrdehund

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ, det er kun pitbull'er og tosa'er der er forbudte, samt blandinger deraf forstås

Tak :-D Min hjerne var stået af et øjeblik og i stedet for at sidder og tænke for meget selv kunne jeg jo lige så godt spørge :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites