Gryn Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 (rettet) Da Jan var ude at lufte hunde her til formiddag møder han ham der har Groas ene søster. Fie bor hos et pensionistpar, og hun skal måske aflives Jeg ved Fie har PL, men nu er hun også blevet meget sky og nervøs, der er vist snart ikke det hun ikke er bange for. Min tanke er at hun måske har smerter og det er derfor hun har det som hun har det? Jeg har rigtig meget lyst til at kontakte dem og sige jeg synes de skal tage kontakt til Gudrun eller Lone Greva. Men på den anden side kan jeg heller ikke lide at blande mig. Vi var de første der valgte en hvalp i tidernes morgen og vi fravalgte straks Fie, hun var den der holdt sig tilbage og gerne sad i et hjørne af hvalpekassen. Hun fik mad nok og hun sov også i klump med de andre. ved egentlig ikke lige hvad jeg vil med det her indlæg, men trængte til at få lidt luft. Redigeret Januar 20, 2009 af Gryn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Hvad er PL? Patella luksation eller? Jeg synes da at du skal kontakte dem, det er da meget muligt at de ikke selv kender til de muligheder Det er jo deres valg om de vil gøre brug af dem, men så har du i hvert fald gjort hvad du kan og ingen behøver at ærgre sig bagefter over ikke at have sagt det/ikke have fået ideerne :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Da Jan var ude at lufte hunde her til formiddag møder han ham der har Groas ene søter.Fie bor hos et pensionistpar, og hun skal måske aflives Jeg ved Fie har PL, men nu er hun også blevet meget sky og nervøs, der er vist snart ikke det hun ikke er bange for. Min tanke er at hun måske har smerter og det er derfor hun har det som hun har det? Jeg har rigtig meget lyst til at kontakte dem og sige jeg synes de skal tage kontakt til Gudrun eller Lone Greva. Men på den anden side kan jeg heller ikke lide at blande mig. Vi var de første der valgte en hvalp i tidernes morgen og vi fravalgte straks Fie, hun var den der holdt sig tilbage og gerne sad i et hjørne af hvalpekassen. Hun fik mad nok og hun sov også i klump med de andre. ved egentlig ike lige hvad jeg vil med det her indlæg, men trængte til at få lidt luft. Kan godt forstå, at du ikke kan få sådan noget ud af hovedet. Du taler om, at give ejerne, som potentielt kommer til at skulle aflive deres hund, et godt råd, som vil give hunden en ekstra chance her i livet. Hvem ville ikke blive glade for det? Hvis jeg troede at Milo var angst, og ikke vidste bedre angående smerter eller muligheder indenfor adfærdsbehandling eller positiv træning, ville jeg da blive lykkelig for et råd, der potentielt kunne redde min hund + livskvaliteten for denne Hvis du tør, synes jeg ikke der er noget galt i, at sige det, du overvejer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Tak for jeres svar, ja PL er det der patella et eller andet. Fies er meget værre end Groas. Tænker lige lidt over hvad jeg skal sige, kunne evt. sende dem en mail? Jan kunne slet ikke genkende ejer, det var ham der kom hen og spurgte om den sorte hedder Groa. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Tak for jeres svar, ja PL er det der patella et eller andet. Fies er meget værre end Groas. Tænker lige lidt over hvad jeg skal sige, kunne evt. sende dem en mail? Jan kunne slet ikke genkende ejer, det var ham der kom hen og spurgte om den sorte hedder Groa. Jeg synes at du skal ringe til dem, men en mail er da også ok, hvis du har det bedre med det Mon ikke Gudrun er det bedste bud? Hun kan komme med en generel vurdering af om det er bedst for Groas søster at få fred mht. både patellaluksationen og alt det andet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Jeg er nu ved at samle mod til at kontakte Fies ejere. Vil anbefale de kontakter Gudrun, skal bare lige tænke lidt over hvad jeg skal sige, og hvordan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Hvis det var mig der ejede Groas s¢ster ville jeg blive uendelig glad for at h¢re at der måske var en chance for min hunds liv :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 :ae:jeg ville også blive over lykkelig for at blive infomeret om at der måske var en mulighed for at hjælpe min hund. Især når de kunne genkende jer så tror jeg ikke at de ville tage det som om i blandede jer men bare ville hjælpe:ae: og ja luft er godt en gang imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 æv da, det var da trist:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Jeg synes, at du skal kontakte dem hurtigst muligt og det kan i og for sig godt være pr. mail, hvis du kender deres adresse. Det er jo ikke alle os fra stenalderen, der har hørt om Gudrun eller ved, hvilke muligheder, der foreligger andet end dr. Dyr, når der er noget, der skranter med hunden. Mail er måske egentlig en god ide. Så har du ro til at forklare præcis, hvad du mener og de kan spørge ind til det, hvis der alligevel skulle være nogle uklarheder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Øv, hvor ærgeligt for Groas søster og hendes ejere Jeg synes også, at du skal give dem hintet - det er jo bare et lille råd/hint, jeg er overbevist om, at de nok skal blive glade for det! Og så vil jeg give Zaz-zaz ret - mail er fint! :5up: Det vil nok heller ikke virke lige så overvældene, som en telefonsamtale eller hvis I møder hinanden - sådan ville jeg i hvert fald have det. Og I har en chance for, at skrive tingene på en måde, så der er tænkt over det, som Zaz-zaz skriver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts