Hop til indhold

Hvad har din hund ødelagt?

Aslan
 Share

Recommended Posts

Tjae..... som overskriften siger.....har i nogle billeder i vil dele?

Først var der det her, uret koster 700 kr :stupid:

IMG_3420.jpg

Dvd'erne

IMG_3422.jpg

IMG_3423.jpg

Han sidste nye påfund; igår rev han dørkarmslisten ned og i dag har han tygget i den og brædet ved siden af

IMG_1044.jpg

Så har han gravet lidt i væggene

IMG_1045.jpg

IMG_1046.jpg

Mangler lidt tapet

IMG_1047.jpg

IMG_1048.jpg

Der har engang været et udluftn ings rør (et af dem til tørretrumblere)

IMG_1049.jpg

Her har engang siddet en jordledning som siden da er blevet trukket igennem skabene og væk fra monsteret så den ikke dræbte sig selv ved stød!

IMG_1051.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg kan ikke prale af at mine hunde har ødelagt særlig meget, men min knægt begundte på et tidspunkt da tøserne var i løbetid at tygge i noterne til mit speciale, vel og mærke mine felt noter fra ulvestudiet - da var der lidt af en krise :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre ingen billeder. Men lister lige op, hvad der er på listen hidtil

• 3 stks fjernbetjeninger
  • 2 par sko
  • 1 par bjergstøvler
  • 1 kamera
  • Diverse fejelister
  • MDF pladen under det lille akvarie, med efterfølgende revne i bunde af akvariet.
  • 2 stks mobilladere
  • adskillige bamser og dukker fra børneværelset

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg haringen billeder, men skal se om jeg kan huske hvad hundene har ødelagt...

Svea er nem: Ingenting :mrgreen: Utroligt men sandt.

Oscar:

- 2 par støvler (mine lækre læderstøvler, hvoraf det ene par blev reddet)

- 2 mobiltelefoner

- en håndfuld dvd'er

- 2 cd'er

- uanede mængder af kuglepenne

- Ret mange blade og aviser er blevet nærlæst

- Bamser og pivdyr

- 2 (hunde)bøger

- x antal strømper

Oscar har dog ikke ødelagt noget i den tid vi har haft Svea.

Link til indlæg
Del på andre sites

HVor sjovt, at du har billeder af alle tingene. Træls med de dvd'er- sikken et mess :neutral:

Milo har ikke ødelagt så meget, så der er vi heldige :-D

Han har ødelagt/tygget i:

Min mors mobillader, som lå trukket bag sofaen (ladedelen blev bidt af, men heldigvis ikke slugt :shock:)

1 mac power supply (havde sagt til Imba-mand, at det var at friste skæbnen den måde han havde ledningen hængende på :rolleyes:)

1 playstation 2 controller (ikke ødelagt, men der er bidt hul ind til de 2 farvede ledninger indeni. Fikset med gaffa :lol:)

Gnavet kanterne på 2 kurvepuffer- stoppede da vi betrak kanterne med gaffa -> han mistede interessen.

1 julemand, som vi havde stående i entreen. Han måtte lade livet da Milo i et øjebliks kådhed kom til at løbe ind i den. Lille pjok :lol:

Gnavet i nederste håndtag på kommode.

1 lynlåsvedhæng i cykeltasken.

Så generet småting, eller knu gnaveskader. Vi føler os i hvert fald heldige.

EDIT: Glemte lige noget: Det eneste brev Milo nogensinde har spist, var brevet med ejerskiftet. Det var lidt uheldigt, men vi har tapet det sammen igen... Heldigvis spiste han ikke den lille firkantede grå tingel-dims, som hundereg. sender med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan ser vores hjørner på væggene ud efter Dumle havde alene-hjemme problemer (ja, helt rent er der altså heller ikke :oops: ).

[ATTACH]5653[/ATTACH]

[ATTACH]5654[/ATTACH]

[ATTACH]5655[/ATTACH]

og så havde min venindes forældre engang sådan et fint kæmpestort spejl til at stå i gangen... men så kom Dumle på besøg... Nu har de det ikke mere :oops:

Edit: Når ja, han åd da egentligt også mine briller, men så fik jeg da endelig købt nogle nye :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, jeg glemte den bærbar, der er tander i og batteriet er blev skåret til så det passede i den bærbar igen :mrgreen: Underligt at Aslan ikke er kommet galt afsted endnu :shock: men dejligt.

:hmm: nu føler jeg mig ikke så alene længere.

Og hvorfor har jeg billeder? Fordi jeg VED den dag vi skal have hund, tænker vi hvaaaaaaaaaaalp det er ikke så slemt, og så kan man lige se billederne!!!! Og så tænke en ekstra gang om nu også skal have hund igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ingen billeder... desværre... eller noget :roll:

Men mens hun var lille blev det kun at hun tømte opvaskemaskinelågen for isolering, optrevlede en rød måtte, gravede dørmåtten i stykker nede kælderdøren og hun gnavede et par enkelte gamle tennissko istykker.... nå ja og så har hun gravet lidt i en gipsvæg :evil:

Efter hun er blevet teenager er der røget et internetkabel, et par snørebånd og en strømforsyning...

Så egentlig skal vi vel ikke klage... det er da ikke så slemt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan ser vores hjørner på væggene ud efter Dumle havde alene-hjemme problemer (ja, helt rent er der altså heller ikke :oops: ).

[ATTACH]5653[/ATTACH]

[ATTACH]5654[/ATTACH]

[ATTACH]5655[/ATTACH]

og så havde min venindes forældre engang sådan et fint kæmpestort spejl til at stå i gangen... men så kom Dumle på besøg... Nu har de det ikke mere :oops:

Edit: Når ja, han åd da egentligt også mine briller, men så fik jeg da endelig købt nogle nye :lol:

Dyyygtiiig Dumle. Han hjælper bare sin mor !!! Dygtig Dumle :5up: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tulle har ødelagt et par briller, en nissepige, et par lyttebøffer til en MP3afspiller, op til flere par trusser og så har hun tygget lidt i lidt møbler - men ikke noget alvorligt :roll:

Bimsen har ødelagt en MP3afspiller der var mindre end en uge gammel :shock:

Der ud over, har de begge to gravet i gulvtæppet i hjørnet i vores lille gang - og før vores hunde gjorde begge svigernes hunde det ... så sådan er det vist bare med det hjørne ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nu begrænset hvad der er røget ting eller inventar her :-)

Flica og Cody har ødelagt nul og nix :blink:

Chivas har skildt en bordlampe ad i alle dele det var muligt, selv pæren havde han fået ud af lampen, men alle delene var sådan set intakte -hver for sig :blink: Dygtig hund :mrgreen: Så har han bidt den samme ledning over 3 gange og har gnavet lidt i en kurveskuffe-ting (teenageperioden :blink: ) Men det er vist også det :-)

Gaia har lavet huller i et viskestykke eller to, spist en paletkniv og smidt en pose sukker på gulvet, det var et værre svinerri :rolleyes:

Alle Gaias 'kunster' har forgået om morgen hvis hun syntes jeg har været for længe om at stå op :mrgreen: der har aldrig været noget når hun er alene..

Link til indlæg
Del på andre sites

phuu ha jeg kan vist lave den længst liste :oops:

Det første Rollo lavede af balede var ledningen til navigationen da vi kørte rundt i sønderborg uden at vide hvor vi var :shock: og så røg der et par badun snore...

siden er det gået bedre og bedre med sko lige fra løbesko til gummistøvler, 4 bhér og utalie trusser (har fundet ud af at hente dem i vaske rummet) en madkasse, desværre ikke vores, linoliumsgulvet er næsten pillet af ude i gangen og vævet som vi næsten lige havde sat op er også pillet pænt ned flere steder... det værste er at han nu er begyndt på Natazjas overtøj som flyverdragt og vinterjakke...

Så glæder mig bare til han bliver mere voksen så de ture han tager med at splitte skraldespande osv. er slut

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

har ikke nogen billeder af dette ''

men de har ødelagt

masser af videobånd

tasker,

indkøbsnet

puder

en seng

et tæppe

bidt i køkkenskufferne

der er sikkert mere jeg ikke lige kan komme på:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stasia har jo været et rent dydsmønster! Hun har kun ødelagt tre ting:

Taget en bid af et silketørklæde

Prøvet at hive en sommerkjole ud gennem hullerne i vasketøjskurven, hvilket den ikke overlevede.

Spist en knop på en fyrretræskommode anno 1980 hos mine forældre. Så fik de da ENDELIG udskiftet den. (Eller rettere sagt - den er rykket fra entreen til bryggerset - og Stasias godbidder ligger i den amputerede skuffe :lol:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Stasia har jo været et rent dydsmønster! Hun har kun ødelagt tre ting:

Taget en bid af et silketørklæde

Prøvet at hive en sommerkjole ud gennem hullerne i vasketøjskurven, hvilket den ikke overlevede.

Spist en knop på en fyrretræskommode anno 1980 hos mine forældre. Så fik de da ENDELIG udskiftet den. (Eller rettere sagt - den er rykket fra entreen til bryggerset - og Stasias godbidder ligger i den amputerede skuffe :lol:).

Regnet om i kroner og øre, så er det squ nok alligevel dig, der har betalt den højeste pris :blink:

PS: Til jer andre; Det er ikke det rene pjat, når Zarina shopper :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Regnet om i kroner og øre, så er det squ nok alligevel dig, der har betalt den højeste pris :blink:

PS: Til jer andre; Det er ikke det rene pjat, når Zarina shopper :mrgreen:

:lol: Det kunne det have været - heldigvis var det en gave, som garanteret ikke havde kostet over 200 kr. :mrgreen:

Gud ske lov har hun ikke kastet sig over sko - så havde hun da fået forstoppelse den lille :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, skal se om jeg kan huske så langt tilbage;-)

Sheila har ødelagt:

ca 3 par sko (kun gnavet en lillesmule i én sko fra hvert par:roll:)

En biblioteksbog.

utallige regninger, reklamer og andet post!

indtil flere bamser, handsker og sokker..

Og så har hun smadret min mors briller, ved at springe op og pande min mor en:roll:

Mysla: Ingenting:mrgreen:

jaja ok hun har ødelagt to wc ruller som hvalp, men ellers har hun holdt sig til at gø;-)

Futte: Forenværende, men hun må med for hun har record:shock:

En bil:shock: al indmad fra sæder pist forsvundet:evil: indtil flere døre og dørkarme

læbestifter, kuglepenne, farvekridt, bamser, børnelegetøj og alle andre løse genstande, der var at finde, når hun var alene hjemme:roll::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, skal se om jeg kan huske så langt tilbage;-)

Sheila har ødelagt:

ca 3 par sko (kun gnavet en lillesmule i én sko fra hvert par:roll:)

En biblioteksbog.

utallige regninger, reklamer og andet post!

indtil flere bamser, handsker og sokker..

Og så har hun smadret min mors briller, ved at springe op og pande min mor en:roll:

Mysla: Ingenting:mrgreen:

jaja ok hun har ødelagt to wc ruller som hvalp, men ellers har hun holdt sig til at gø;-)

Futte: Forenværende, men hun må med for hun har record:shock:

En bil:shock: al indmad fra sæder pist forsvundet:evil: indtil flere døre og dørkarme

læbestifter, kuglepenne, farvekridt, bamser, børnelegetøj og alle andre løse genstande, der var at finde, når hun var alene hjemme:roll::ae:

Ok, her har vi MÅSKE alligevel en værdig konkurrent til Stasia :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites