Hop til indhold

Hvilken hund skal vi vælge?


Gæst Rasmusm
 Share

Recommended Posts

Gæst Rasmusm

Mig og min kæreste har snakket om at få en hund. Men jeg ved ikke meget om det, derfor søger jeg råd ved jer kloge mennesker :-)

 

Den skal ikke være for stor. Det skal være en man kan have liggende på skødet. Den skal ikke være hidsig, men tværtimod meget venlig da vi har 2 katte. Den vil blive luftet nogle gange i løbet af dagen (2-3 gange)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rasmusm.

 

Velkommen til.

 

For at få den bedste hjælp herinde, skal du forsøge at beskrive hvilke aktiviteter hunden får. Har I tænkt at gå til eks. agilitytræning med den, hvor længe skal den være alene hver dag, hvor mange og hvor lange ture vil I gå med den. Hvad med pelspleje. Bare for at have lidt at starte ud med. Der kommer sikkert flere spørgsmål fra andre, men jo mere du kan forklare om jer selv og jeres hverdag med en hund i huset, jo lettere er det at være til god hjælp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rasmusm

Vi bor i byen så helst ikke for megen gøen. Vi kan godt lave lidt pelspleje men ikke for meget. Vi vil gå til almindelig hundetræning for opdragelsen skyld. Det vil blive nogle okay ture. Den vil ikke være ret meget alene da min kæreste går hjemme. Vi bor i lejlighed i stuen på 80 km2

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor i byen så helst ikke for megen gøen. Vi kan godt lave lidt pelspleje men ikke for meget. Vi vil gå til almindelig hundetræning for opdragelsen skyld. Det vil blive nogle okay ture. Den vil ikke være ret meget alene da min kæreste går hjemme. Vi bor i lejlighed i stuen på 80 km2

 

Det var dælme stort :shock::lol:

 

Prøv at se på http://www.canis-minor.dk/ - det er klubben for små selskabshunde, og der kan du se beskrivelser af de forskellige racer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes Yorkshire Terrier og Mops ser meget søde ud. Kan de enes med katte?

 

Hvis de trænes til det ja :-) der er ingen hunde der fra naturens side er hverken kattehadere eller elskere... Det er noget de lærer...

 

Min Karla er vokset op med kat da hun var helt lille og tror stadig at alle katte vil snakke - på trods af at hun ikke har boet sammen med en kat i snart 6 måneder....

Link til indlæg
Del på andre sites

Mig og min kæreste har snakket om at få en hund. Men jeg ved ikke meget om det, derfor søger jeg råd ved jer kloge mennesker :-)

 

Den skal ikke være for stor. Det skal være en man kan have liggende på skødet. Den skal ikke være hidsig, men tværtimod meget venlig da vi har 2 katte. Den vil blive luftet nogle gange i løbet af dagen (2-3 gange)

 

 

MOPS MOPS MOPS MOPS!:5up:

 

Det kan ikke siges for lidt, det ville passe perfect til jer!

Den gør ikke særlig meget, er ikke særlig stor, ligger i skødet o.s.v.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...