Hop til indhold

Pro Koling


Aslan
 Share

Recommended Posts

Vi fik noget med hjem i dag.

 

Efter en snak dernede, fik vi det med hjem, og det skal jo BARE LIGE ind i munden og wupti, så er det en done deal...........

 

 

Men nu har brugsanvisningen ikke mødt Aslan og tumpe ejer, så jeg havde det pænt ud over mine ben efter 1 forsøg.

 

Hvor efter han kiggede på mig og løb sin vej :mrgreen:

 

 

 

Så, hvordan får jeg det i ham? For det kommer ikke til at ske som det står at man skal!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik noget med hjem i dag.

 

Efter en snak dernede, fik vi det med hjem, og det skal jo BARE LIGE ind i munden og wupti, så er det en done deal...........

 

 

Men nu har brugsanvisningen ikke mødt Aslan og tumpe ejer, så jeg havde det pænt ud over mine ben efter 1 forsøg.

 

Hvor efter han kiggede på mig og løb sin vej :mrgreen:

 

 

 

Så, hvordan får jeg det i ham? For det kommer ikke til at ske som det står at man skal!

 

 

Jeg ved virkelig ikke, hvad der foregår og hvad du har gang i, men hvis det er flydende så rør det op i en klat leverposteg, så guffer han det nok...hvis det er det, der er meningen ! :confused::shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg forstår overhovedet ikke første indlæg :lol::lol::lol: var du fuld? prøv lige at læse det igen og se om du selv ved hvad du snakker om?

 

 

 

I skal ikke kunne forstå mig, i skal vide hvad jeg mener/spørger om :mrgreen:

 

 

Pro Koling skal bare lige ind i Aslans mund (han skal indtage det) og så er det en done deal, altså det er overstået, men aslan og tumpe ejer endte med at få pro kolin ud over ejers tøj.

 

Hvordan kan man ellers få ham til at indtage det (sådan at pro kolin stadig har samme effekt) ergo om man som zaz skriver, kan putte det i leverpostej (btw nederne at skal gøre det! :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlg, men det mærke har de bare ikke nede hos os (garantere zoolac også er langt billigere :roll: )
Men Pro-kolin er bedre en Zoolac.. DU skal bare være opmærksom på at der er noget stoppende i pro-kolin, så ligeså snart hans afføring er i orden skal du stoppe med at bruge det. Man må ikke bruge det forebyggende som man må med zoolac...

Du kan godt blande det op men det er da ligeså nemt at stoppe det i munden på ham og holde hans mund lukket.. De fleste spiser det med glæde :mrgreen: Ellers tag en klump fars (en mundret klat) og put det ind i midten.. Så opdager han det nok ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...