Hop til indhold

I dag begynder alene hjemme træningen


Umulia
 Share

Recommended Posts

Nu har vi jo allerede haft Leroy i næsten 5 dage, og han har stort set vist sig som et pragteksemplar af en hvalp - meget meget rolig at have med på arbejde, god til at vente i bilen i op til 15 minutter, har bidehæmningerne i orden, og er næsten renlig.

 

Men i går fandt vi så Leroys grænse. Jeg skulle tilbage på arbejde efter at have kørt min søn hjem fra skole, og Vinnie sendte nogle temmelig stærke signaler om at nu var det benknuseme hendes tur til at komme med.

Godt så, hun kom med - sønnen var jo hjemme ved hvalpen.

Men jeg havde dårligt nok plantet måsen i sædet inde på kontoret, så kom der en SMS: Leroy piver og hyler hele tiden!

Jeg ringede hjem, og der var et værre tuderi. Min søn havde prøvet alt - leget med ham, kælet med han, givet ham mad, men intet hjalp. Så jeg måtte jo tilbage igen og bytte hund.

 

I dag skal vi så finde ud af om det var mit fravær eller Vinnies - eller evt. at vi begge var væk på samme tid - der gjorde den lille så ulykkelig. Så i dag bliver der en værre trafik ud og ind ad døren :-D

 

PS: Der er kommet flere billeder i albummet

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: hvordan monstro det går

 

Faktisk er det ike blevet til så meget i dag, for vi endte med at være hjemmefra - med hvalp - meget af dagen.

 

Bl.a. tog vi på besøg hos mormor, som var lidt bekymret for om hendes hund, Smoky, ville acceptere Leroy. Men efter at Smoky lige havde sagt goddag på Terrier-sprog ("herborjegogpasbarepåduikkefårenrøvfuld!!!"), gik det simpelthen bare rigtig godt :mrgreen:

 

umulia-albums-hjaeaeaelp-kaempestor-monsterhund-picture5068-pa-besog-hos-mormorhunden-det-gik-super.jpg

 

Og så har der jo været mere vild leg med Vinnie - se billeder i albummet.

Sjovt at se hvor forsigtigt Leroy legede med den lille Smoky, i forhold til hvordan han tumler med Vinnie. Måske er hans sociale færdigheder ikke så ringe alligevel :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk er det ike blevet til så meget i dag, for vi endte med at være hjemmefra - med hvalp - meget af dagen.

 

Bl.a. tog vi på besøg hos mormor, som var lidt bekymret for om hendes hund, Smoky, ville acceptere Leroy. Men efter at Smoky lige havde sagt goddag på Terrier-sprog ("herborjegogpasbarepåduikkefårenrøvfuld!!!"), gik det simpelthen bare rigtig godt :mrgreen:

 

umulia-albums-hjaeaeaelp-kaempestor-monsterhund-picture5068-pa-besog-hos-mormorhunden-det-gik-super.jpg

 

Og så har der jo været mere vild leg med Vinnie - se billeder i albummet.

Sjovt at se hvor forsigtigt Leroy legede med den lille Smoky, i forhold til hvordan han tumler med Vinnie. Måske er hans sociale færdigheder ikke så ringe alligevel :5up:

 

Hvor er det et skønt billede :5up:

 

Har du fundet ud af om det er dig eller Vinnie han reagerer så stærkt på i afsavn ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk er det ike blevet til så meget i dag, for vi endte med at være hjemmefra - med hvalp - meget af dagen.

 

Bl.a. tog vi på besøg hos mormor, som var lidt bekymret for om hendes hund, Smoky, ville acceptere Leroy. Men efter at Smoky lige havde sagt goddag på Terrier-sprog ("herborjegogpasbarepåduikkefårenrøvfuld!!!"), gik det simpelthen bare rigtig godt :mrgreen:

 

umulia-albums-hjaeaeaelp-kaempestor-monsterhund-picture5068-pa-besog-hos-mormorhunden-det-gik-super.jpg

 

Og så har der jo været mere vild leg med Vinnie - se billeder i albummet.

Sjovt at se hvor forsigtigt Leroy legede med den lille Smoky, i forhold til hvordan han tumler med Vinnie. Måske er hans sociale færdigheder ikke så ringe alligevel :5up:

 

NØJ, hvor ser det hyggeligt ud:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det et skønt billede :5up:

 

Tak :-D

 

Har du fundet ud af om det er dig eller Vinnie han reagerer så stærkt på i afsavn ?

 

I al beskedenhed - så er det faktisk mor her, der er førertæven :mrgreen:

Jeg skulle afsted en halv time her til aften, for at tage nogle billeder, og så aftalte min søn og jeg at prøve hvordan det ville gå med både ham og Vinnie hjemme.

Men allerede da jeg var ude i indkørslen startede sirenen. Så lillemand kom med, og ventede 20 minutter i bilen uden at sige et pip.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D

 

 

 

I al beskedenhed - så er det faktisk mor her, der er førertæven :mrgreen:

Jeg skulle afsted en halv time her til aften, for at tage nogle billeder, og så aftalte min søn og jeg at prøve hvordan det ville gå med både ham og Vinnie hjemme.

Men allerede da jeg var ude i indkørslen startede sirenen. Så lillemand kom med, og ventede 20 minutter i bilen uden at sige et pip.

 

Så får du da noget at se til, når skal til at lære ham at være "alene" med Vinnie.

 

Pøj pøj med det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...