cs-dumle Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Jeg ville helt vildt gerne lære Dumle at skamme sig Altså at han ligger poten over snuden når jeg siger "skam dig", men jeg syntes altså det er en temmelig umulig opgave at få Dumle til at tage poten over snuden... Nogle der har nogle idéer til hvordan man gør? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 kan du kilde ham med en fjer eller noget lignende, og klikke når han vifter den væk? Har dog ikke selv pr¢vet det... og så er det jo nemt at have gode ideer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 http://www.superhunden.dk/D-tricks.htm Hvis du ruller lidt ned på siden, kommer der en guide Jeg har ikke selv prøvet det, men fandt den bare lige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 kan du kilde ham med en fjer eller noget lignende, og klikke når han vifter den væk? Har dog ikke selv pr¢vet det... og så er det jo nemt at have gode ideer Nej for så vil han bare spise den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Jeg har hørt om en der satte et stykke malertape på hundens snude - eller et stykke af en post-it ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 http://www.superhunden.dk/D-tricks.htm Hvis du ruller lidt ned på siden, kommer der en guide Jeg har ikke selv prøvet det, men fandt den bare lige. Hehe Den side har jeg kigget på før, rart at finde den igen :5up: Hvis jeg puster på snuden spiser han luft og gøer Hvis jeg holder en godbid over hans snude bliver han bare skeløjet Ved et stykke tape tager han godt nok poten op, men så er han så opsat på at få det af at han ikke ænser hverken klik eller godbid, så det syntes jeg er lidt synd Hvis jeg tager fingrene op og nuldre snuden prøver han først at spise fingrene, når så det ikke virker tror han bare han skal finde sig i det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Jeg prøvede at lære Tyson det ved at puste ham på snude, for så gned han den med poten, men han blev meget hurtigt rigtig irriteret på mig og gad ikke at træne, så nu har jeg lagt det trick lidt på hylden. Ville ellers meget gerne lære ham det, for det ser så sødt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Så har jeg fundet ud af det! :klap: Kædehalsbåndet! Løst rundt om snuden så det er nemt for Dumle at gnide af og så KLIK :klap: Juhuu! Jeg prøvede at lære Tyson det ved at puste ham på snude, for så gned han den med poten, men han blev meget hurtigt rigtig irriteret på mig og gad ikke at træne, så nu har jeg lagt det trick lidt på hylden. Ville ellers meget gerne lære ham det, for det ser så sødt ud. Dumle blev også ekstremt irriteret på mig over det, han tog bare ikke poten over snuden men prøvede at nappe mig i næsen istedet Så kunne jeg vel lære det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 http://www.123hjemmeside.dk/hundesjov/16083872 Vedhæftet et link fra min private hjemmeside, der har jeg beskrevet hvordan jeg lærte min hund dette søde trick, som gør folk helt bløde om hjertet :blink: - Sødt er der ihvertfald.... pøj pøj med træningen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts