Hop til indhold

Stakkels tante Vinnie!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Nu er det snart en uge siden, lille Leroy var ved at dåne af skræk over Vinnie, og man kan vist roligt påstå at han er kommet over det.

Faktisk er han totalt fræk! Han bider hende så hun hyler, og det værste er, at hun ikke siger fra overfor ham - hun løber bare hen til mig, og forventer at jeg redder prinsessen fra den farlige drage.

Det gør jeg selvfølgelig, men man kan hurtigt bruge en hel eftermiddag på at lege kødbunker :roll:

 

Forhåbentlig er det bare en periode han skal igennem. Han har overhovedet ikke gjort forsøg på at bide mig, men min søn siger at han også har fået et snap eller to. Møg-frække hvalp! :lol::lol::lol:

 

Jeg må forøvrigt ikke lægge flere billeder ind, så nu skal jeg til at slette nogle, hvis I skal holdes opdateret med haj-hvalpens skarnsstreger ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det snart en uge siden, lille Leroy var ved at dåne af skræk over Vinnie, og man kan vist roligt påstå at han er kommet over det.

Faktisk er han totalt fræk! Han bider hende så hun hyler, og det værste er, at hun ikke siger fra overfor ham - hun løber bare hen til mig, og forventer at jeg redder prinsessen fra den farlige drage.

Det gør jeg selvfølgelig, men man kan hurtigt bruge en hel eftermiddag på at lege kødbunker :roll:

 

Forhåbentlig er det bare en periode han skal igennem. Han har overhovedet ikke gjort forsøg på at bide mig, men min søn siger at han også har fået et snap eller to. Møg-frække hvalp! :lol::lol::lol:

 

Jeg må forøvrigt ikke lægge flere billeder ind, så nu skal jeg til at slette nogle, hvis I skal holdes opdateret med haj-hvalpens skarnsstreger ;-)

man kan godt vedhæfte billeder uden det går udover din kvote NÅ :-) så lad være at være så umulius :mad:

 

ellers må du igang med picasa og et webalbum

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det snart en uge siden, lille Leroy var ved at dåne af skræk over Vinnie, og man kan vist roligt påstå at han er kommet over det.

Faktisk er han totalt fræk! Han bider hende så hun hyler, og det værste er, at hun ikke siger fra overfor ham - hun løber bare hen til mig, og forventer at jeg redder prinsessen fra den farlige drage.

Det gør jeg selvfølgelig, men man kan hurtigt bruge en hel eftermiddag på at lege kødbunker :roll:

 

Forhåbentlig er det bare en periode han skal igennem. Han har overhovedet ikke gjort forsøg på at bide mig, men min søn siger at han også har fået et snap eller to. Møg-frække hvalp! :lol::lol::lol:

 

Jeg må forøvrigt ikke lægge flere billeder ind, så nu skal jeg til at slette nogle, hvis I skal holdes opdateret med haj-hvalpens skarnsstreger ;-)

 

 

Lige præcis det problem havde vi også lige da jeg overtog Herr Flick - og det endte med at jeg var dybt bekymret for hvordan det skulle gå, for Tinka sagde heller aldrig fra, MEN så fik frøken Tinka nok en dag og begyndte at fortælle den lille skabs-Blachmann hvordan tingene hænger sammen og siden har de været de bedste venner :lun:

 

Det tager jo nok tid for hundene at lære hinanden rigtigt godt at kende, så tror helt sikkert på at en dag så siger stakkels Vinni stop også skal der nok blive fred og idyl igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis det problem havde vi også lige da jeg overtog Herr Flick - og det endte med at jeg var dybt bekymret for hvordan det skulle gå, for Tinka sagde heller aldrig fra, MEN så fik frøken Tinka nok en dag og begyndte at fortælle den lille skabs-Blachmann hvordan tingene hænger sammen og siden har de været de bedste venner :lun:

 

Godt at høre :5up:

 

Det tager jo nok tid for hundene at lære hinanden rigtigt godt at kende, så tror helt sikkert på at en dag så siger stakkels Vinni stop også skal der nok blive fred og idyl igen :blink:

 

Ja, det bliver spændende at se hvor langt hvalpelicensen rækker :lol:

Jeg er stolt af Vinnie, men hun skal jo heller ikke underkaste sig helt, den stakkel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre :5up:

 

 

 

Ja, det bliver spændende at se hvor langt hvalpelicensen rækker :lol:

Jeg er stolt af Vinnie, men hun skal jo heller ikke underkaste sig helt, den stakkel.

 

 

Herr Flick er tykhovedet og anmasende i rigtig Terrier-stil så han blev ved og ved og ved, med at nappe, hoppe og danse rundt om Tinka og potedaske hende - han kan sommetider gå i selvsving stadigvæk, men hævnen er sød, for når de kommer ud i haven løber hun ham ned, og lige inden hun overhaler ham, kan man bare se den lille Terrier-knold tænke desperat "jeg når det...., jeg når det......... ikke!" også laver han et rullefald :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Herr Flick er tykhovedet og anmasende i rigtig Terrier-stil så han blev ved og ved og ved, med at nappe, hoppe og danse rundt om Tinka og potedaske hende - han kan sommetider gå i selvsving stadigvæk, men hævnen er sød, for når de kommer ud i haven løber hun ham ned, og lige inden hun overhaler ham, kan man bare se den lille Terrier-knold tænke desperat "jeg når det...., jeg når det......... ikke!" også laver han et rullefald :mrgreen:

 

Ha! Det var nøjagtigt det samme der skete i går, da jeg tog hundene med ud på en mark langt uden for lands lov og ret.

Haj-hvalpen var pludselig ikke så kæphøj mere, når Vinnie kom dundrende lige imod ham med 80 i timen :lol::lol::lol:

 

Det er forøvrigt et skræmmende syn for enhver - jeg springer også for livet, for hendes bremser er ikke ret gode :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er forøvrigt et skræmmende syn for enhver - jeg springer også for livet, for hendes bremser er ikke ret gode :shock:

haha det kender jeg godt, godt nok er cujo ikke en stor hund, til gengæld passe højden med at han lige for ramt en i knæhaserne og vupti så er man nedlagt :evil: han prøver vist bare at smyge sig forbi.. men nææ nej...

 

Men godt at høre at sammenkørsel af de 2 går fint :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det snart en uge siden, lille Leroy var ved at dåne af skræk over Vinnie, og man kan vist roligt påstå at han er kommet over det.

Faktisk er han totalt fræk! Han bider hende så hun hyler, og det værste er, at hun ikke siger fra overfor ham - hun løber bare hen til mig, og forventer at jeg redder prinsessen fra den farlige drage.

Det gør jeg selvfølgelig, men man kan hurtigt bruge en hel eftermiddag på at lege kødbunker :roll:

 

Forhåbentlig er det bare en periode han skal igennem. Han har overhovedet ikke gjort forsøg på at bide mig, men min søn siger at han også har fået et snap eller to. Møg-frække hvalp! :lol::lol::lol:

 

Jeg må forøvrigt ikke lægge flere billeder ind, så nu skal jeg til at slette nogle, hvis I skal holdes opdateret med haj-hvalpens skarnsstreger ;-)

 

 

Der er skam mange online fotoalbumer og hosting sider :mrgreen:

 

www.photobucket.com (mener jeg det er)

der er også den fra google, picasa eller noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Ja, det bliver spændende at se hvor langt hvalpelicensen rækker :lol:

Jeg er stolt af Vinnie, men hun skal jo heller ikke underkaste sig helt, den stakkel.

Hos os for hvalpene lov til praktisk talt alt indtil de når en alder af ca. 8 mdr. for hannerne og gerne lidt længere for tæverne - den lille "hvalp" jeg har nu er 13 mdr. og hun kører stadig på hvalpelicens, men hendes opførsel er nu meget hvalpet stadig.

Mine hunde acceptere praktisk talt alt fra hvalpenes side og gider de dem ikke, så går de simpelthen deres vej. Nogle gange knurre de, laver måske et muzzlebite, men resultatet er det samme: det er de voksne som går, selv om det er hvalpen der er kommet løbene og genere dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hos os for hvalpene lov til praktisk talt alt indtil de når en alder af ca. 8 mdr. for hannerne og gerne lidt længere for tæverne - den lille "hvalp" jeg har nu er 13 mdr. og hun kører stadig på hvalpelicens, men hendes opførsel er nu meget hvalpet stadig.

Mine hunde acceptere praktisk talt alt fra hvalpenes side og gider de dem ikke, så går de simpelthen deres vej. Nogle gange knurre de, laver måske et muzzlebite, men resultatet er det samme: det er de voksne som går, selv om det er hvalpen der er kommet løbene og genere dem.

 

Aha :idea: Nå, men så er alt jo som det skal være :5up:

 

Det er alt for længe siden jeg sidst har haft en hvalp i huset :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er forøvrigt et skræmmende syn for enhver - jeg springer også for livet, for hendes bremser er ikke ret gode :shock:

Jeg er engang blevet trumlet af en GD... mine sommersko fl¢j 4 meter længere nede af marken, fra hvor jeg landede :lol:

 

p.s. Jeg bruger photobucket, som der er linket til længere oppe. Det er meget nemt og med ubegrænset upload.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i huset er Oskar Gud for Victor.

 

Victor hænger i øre, kindskæg, hasser and you name it. på Oskar. Han ligger ovenpå ham og sover.

 

Oskar siger ikke fra.

 

Jeg tror at haner finder sig i mere end mange tæver.

 

Der siges om Oskar at han vil være god som SFO - leder.

 

Jeg tror det er med hanhunde, som med den store hanløve, han finder sig også i at de små kravler rundt på ham og bider ham i halen.

 

Det mangler også bare. hunerne har besværet med at opforstre de små. Så må hanerne træde til som legeonkel når de bliver lidt større og frække.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Lige sidste nyt fra kampzonen :mrgreen:

 

Vinnie har nu fundet et godt forsvar mod Leroys bideri: Hun stikker ham en lussing :lol:

Hun er utrolig god til at ramme med poterne - hun ligner nærmest en kat når hun gør det :lol:

 

I går slog det godt nok den lille lidt ud (dog ikke helt i bogstavelig forstand, selv om han hylede nogle gange ;-)), men i dag er han kommet stærkt tilbage med et modangreb: Han bider da bare i poten i stedet for :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Aha :idea: Nå, men så er alt jo som det skal være :5up:

 

Det er alt for længe siden jeg sidst har haft en hvalp i huset :hjerte:

Hun er heeelt normal, sådan har det også været her, hunde er ekstremt tålmodige overfor hvalpe i deres flok :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...