Hop til indhold

Maggies nye eventyr


Gæst Piscine
 Share

Recommended Posts

Gæst Piscine

Igår var vi til ringtræning for 1. gang. Sammen med omkring 30 andre gravhunde. Hold kæft hvor var det hyggeligt! Maggie elskede det, især fordi hun var den allermindste, så alle gerne ville nusse. Det var hun og hendes mor svært tilfredse med. Der var fri leg før og efter træningen, og manner hvor var det sjovt at se harmosnisk og hyggelig leg mellem 30 hunde på een gang. Det havde jeg aldrig forestillet mig kune lade sig gøre. Billedet derfra er det eneste der ikke er helt åndsvagt, de blev taget med mobil, desværre. De er nogle hurtige nogle!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Ja, jeg har været virkelig sløv med billeder og opdateringer, her er der to jeg lige kan finde.

Hun er SÅ sej min den lille.

Alt går over al forventning, hun brillierede til ringtræning med at gå fint ved siden af mig, med flotte bevægelser, noget hun ellers ikke praktiserer, tror hun viste sig overfor de andre gravvapper:-D

 

Hun kan stadig ikke holde sig om natten, der er næsten altid en lille pølle på gulvet som hun lægger mellem 02 og 04... Det selvom hun bliver luftet og også laver een kl. 24. Vi kalder hende for natteskideren herhjemme, og er kommet til den konklusion at hun nok skal lære at holde sig. For hvis vi står op kl. 03 og går med hende bliver hun herre sur over at skulle ud midt om natten:roll:

 

Ellers er der ikke så meget nyt, hun er et pragteksemplar, elsker alt og alle, hun nyder alt hvad hun laver, og nu efter hun har fået en jakke, så gider hun også lege ude selvom det regner eller sner.

 

Så herhjemme GLÆDER vi os bare til foråret hvor hun skal til gravoplæring og til om et par måneder hvor vi skal begynde noget spor. Ligenu kan vi bare se hun følger spor af sig selv. Mine forældres have er gennemgan for ræve, de bor lige ved skoven, og jeg skal lige love for at Maggie godt kan pege rævenes rute ud. Hun er fastlæst på ruten med snuden i jorden, og er svært skuffet over jeg ikke gider følge med hende ind i krattet hvor stien går ind. Der er nemlig edderkopper. BADR!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...