Hop til indhold

Hvem har pruttet??


Tonks
 Share

Recommended Posts

Ja HVEM har mon pruttet :confused:

 

Jeg passer jo den dejligste labber nogensinde :hjerte: men hold da op nogle brandskid'er hun slår om aftenen :shock::lol:

 

Er det normalt at hunde fiser sådan?? Min mors kat fiser godt nok også meget, men kan ikke huske at vores hunde nogensinde har fesen :engel::rolleyes:

 

Fiser jeres hunde også?? (tilføj evt. en lille anekdote/historie):5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ingen af de hunde jeg har passet, har nogetsinde feset :mrgreen:

 

Tilgengæld kan jeg stadig se Azuro for mig engang.

 

Vi havde lige spist grillmad og han havde så fået lidt rester, deriblandt noget af en ordentligt fed pølse, er overbevist om, at det var den, der gjorde det... Vi havde så stadig nogle af resterne på bordet og han kommer over til mig og kigger bedende op på mig og åbner så munden og slår den største bøvs nogen sinde, den bevægede sig over flere oktaver og kom dyyybt nede fra :mrgreen:

 

Vi var flade af grin alle sammen, men Azuro uanfægtet indtog det samme blik, som inden han bøvsede :lol:

 

Og undskyld, det var ikke særlig meget om prutter, men fik da nævnt, at jeg endnu mangler at høre en hund prutte :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke de fleste hunde (lige som andre levende) slå en skid i ny og næ :mrgreen:

 

Min egen hund kan få leveret nogle ekstremt langtrukkne nogle - og hvis hun logre meget samtidig med kan den/de ligesom komme i en ryntme.

Hun kan godt finde på at kigge efter hvad det er for en lyd, men endnu har jeg ikke set hende gå væk fra sine egne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores 2 labber er også hvad prutterne angår meget forskellige.

 

Mille prutter stort set aldrig, og når hun gør lugter de ikke

 

Bonnie derimod er indendørs verdensmester i prutningens kunst.

Hun sidder og kigger på os nok så uskyldigt og bedende alt imens hun lukker den ene prut ud efter den anden, næsten som "perler på en snor". Og fy for den lede nogen stinkbomber hun kan lukke ud.

 

Alt mens hun sidder der og prutter, kan hun godt både give pote og kigge undrende ned på måsen, bare sådan for lige at undersøge om det nu også er hende der giver disse lyde og lugte fra sig.

 

Lugten er nogen gange så slem at alle, undtagen Bonnie selv, forlader lokalet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Aslan fik hills i en meget MEGET MEGET kort overgang, damn vi kunne blive vækket kl 3 af hans fimser, og de hang i luften i ca 30 min, stille....svævende.....bedøvende..........dog ikke nok :badr:

 

 

Dem kan han stadig slå, bare ikke så slemme :mrgreen:

 

 

var flad af grin:lol: Perfekt beskrivelse af myslas prutter:lol:

Det er langsomt sivende gas:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bitten kigger altid bebrejdende på sit røvhul når hun prutter - den er stensikker..

 

Dolph laver sådan nogle kvælende nogle, tit når jeg lige at lure det når Bitten rejser sig og går med en tydelig "fy for helvede" mine - så ved jeg godt at det er tid at rykke sig..

 

Nåh ja - så er det lidt morsomt når de ligger under dynen, liiiiige selv at slippe en vind og se dem myldre ud i forfærdelse :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe :lol: den her tråd var en god idé... :lol: sidder og klukker for mig selv over alle de fisende vovser :lol:

 

 

Samme her, specielt over terkelsens beskrivelse, Aslan kan også gøre både det ene og det andet mens han sidder og fimser, det sjoveste er sq når hunden lugter sin egen skid, og ser ud til at væmmes ved lugten og derpå går et andet sted hen og ligger sig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Laika kan godt ligge her ved min stol og sove, lige pludselig farer hun op, og kigger forviret på sin bagerste del af kroppen,

kigger på mig som om hun vil sige, det kan du altså ikke være bekendt når jeg ligger og sover her

kaffe smøger, og alt i nærheden bliver forladt, for der hørmer være end ildermøg, døre, vinduer, og alt der kan åbnes, bliver åbnet på vid gab, og de tykke trøjer fundet frem,

chit for en stank hun kan præsterer

Link til indlæg
Del på andre sites

Bassen fiser, hvis man fylder ham med alskens bras. Får han bare sin sædvanlige kost, så er der ikke en lyd...fra den ende af hunden :mrgreen:

 

Jeg tror også, at det er et kostspørgsmål...

det er det tit ja, Cujo var også storslem istarten da vi havde ham, sjældent han selv stak af dog, men de hang i luften længe, ligesom abenumsen beskriver det :lol:

 

men efter foderskifte sker det kun hvis vi har givet ham råt eller bare være lidt for gode ved ham........

 

den værste i huset er nok undertegnede (efter cujo)...men nemmest at give cujo skylden så :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er det tit ja, Cujo var også storslem istarten da vi havde ham, sjældent han selv stak af dog, men de hang i luften længe, ligesom abenumsen beskriver det :lol:

 

men efter foderskifte sker det kun hvis vi har givet ham råt eller bare være lidt for gode ved ham........

 

den værste i huset er nok undertegnede (efter cujo)...men nemmest at give cujo skylden så :oops:

 

 

Selvfølgelig ! Han kan jo bare protestere, hvis han føler sig uretfærdigt behandlet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis

Elliot gør det ikke så meget mere.

 

Men førhen var det bare HVER aften når han lå og slangede sig på sofaen ved siden af os andre at der lige pludseligt kom en RIGTIG slem lugt :mrgreen:! Og han kunne gøre det i flere timer af gangen :shock:!

 

Og det var VIRKELIG en slem lugt.. Vi var nødt til at sidde og holde os for næsen alle sammen :shock:! Heldigvis er det kun en sjælden gang nu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

En lille vits:

 

Svendåge og gerda er på besøg hos naboen og sidder og spiser en god middag. Under spisebordet ligger hunden Walter og sover. Svendåge kommer til at slå en prut. Nabokonen kigger bebrejdende på hunden under bordet og Svendåge ånder lettet op.

Lidt senere sker det samme, Svendåge prutter igen og nabokonen kigger igen under bordet på hunden.

Efter 3. prut bøjer nabokonen sig igen ind under bordet og så råber hun til hunden: Walter, kan du se at komme ud inden Svendåge skider på dig!!!

 

:-D:mrgreen::-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hunde har aldrig haft tendens til at prutte, ikke noget der har været ildelugtende i det mindste :mrgreen:

DOG...når de har fået hvalpe, og jo har spist efterbyrd, forsøger som regel at lade dem få en og tage resten væk, men de er ski hurtige til at sluge dem :mrgreen: og ja når de så vasker hvalpe og spiser deres bæ også.... ja så er det godt nok nogen dræberprutter der kommer ud, og det er som om nogen gange at de med vilje kommer hen forbi en for at slå en prut og så smutte igen. Føj siger jeg Jer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha :mrgreen:

Godt vi ikke er alene!!

 

Harley prutter ikke - han rå-skider (sorry)!!!

Og det er ikke kun engang i mellem - det er hver dag!!

Nogle gange er det bare sådan en "phssst-lugte-bombe", som sniger sig langsomt ind og bedøver en! Andre gange (ofte når vi sidder og spiser) er det prutter som larmer så man frygter der røg lidt med ud! :skraek:

Og de lugter SÅ forfærdeligt! Tit får man kvalme og må åbne døre og vinduer for at lufte ud! Og Harley sidder bare midt i alt postyret med et helt uskyldigt udtryk i hovedet :engel: :pift:

Det er værst hvis man lige har lagt sig til rette for at sove og han så kommer op for at putte med en - han lægger sig altid i ske under dynen med numsen op mod mit hoved! :badr:

 

De tidligere ejere har forsøgt at skifte maden flere gange, men uden held. Han er lige blevet tjekket for orm, så det er heller ikke det... Så vi må lære at leve med dampene :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...