Hop til indhold

Breed all about it


Gæst Nanett
 Share

Recommended Posts

Jeg faldt over følgende lille søde clip på youtube:

 

 

GD videoer og interviews med ejere synes jeg ofte er lidt besværlige at finde, hvorfor det måske er meget passende at dele de få gode clips man finder med andre ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hensigt med clippet var at folk kunne lære mere om GD'er og se hundene "in action".

 

Det skal på ingen måde forståes som om at jeg forsøger at tale for brugen af hundestalde (:mad:) eller ørekupperinger. GD'er skal i mine øjne har lange hængeører som de kan slaaaaske rundt i hele huset ligesom de gør med mulen, halen og resten af kroppen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er da et fint klip, og giv mig nu ikke smæk fordi jeg synes en GD ser mere hmm herregårdsagtig? ud med stå ører. Misforstå mig ikke, jeg er helt og aldeles imod at klippe ørerne, men derfor kan jeg jo godt synes det er pænt hehe. Lidt det samme med Dobermann imo.

Synes dog stadig at begge racer er mindst lige så skønne med hængeflapører :mrgreen:

Min mormor havde en stor tigerstribet GD da jeg var lille og den havde da også hængeører, var nok ikke lige en stambogshund men skulle da forestille at være en GD - ikke 100% sikker på om den var ren. Kan de overhovedet være tigerstibede mere ? og hvad hedder den farve?

 

Nu vil jeg da så se om der er et lignende klip om gravhunde at finde :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er da et fint klip, og giv mig nu ikke smæk fordi jeg synes en GD ser mere hmm herregårdsagtig? ud med stå ører. Misforstå mig ikke, jeg er helt og aldeles imod at klippe ørerne, men derfor kan jeg jo godt synes det er pænt hehe. Lidt det samme med Dobermann imo.

Synes dog stadig at begge racer er mindst lige så skønne med hængeflapører :mrgreen:

Min mormor havde en stor tigerstribet GD da jeg var lille og den havde da også hængeører, var nok ikke lige en stambogshund men skulle da forestille at være en GD - ikke 100% sikker på om den var ren. Kan de overhovedet være tigerstibede mere ? og hvad hedder den farve?

 

Nu vil jeg da så se om der er et lignende klip om gravhunde at finde :)

 

Jeg har det på samme måde med Dobberne. Op med ørerne...eller rettere sagt ned, nu hvor vi har fundet ud af, at der er en god grund til de ører, men rent kosmetisk...op med ørerne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...