Hop til indhold

Ny hvalp, hvornår?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Vores Mille var 16½ måned da vi fik Bonnie hjem.

 

Bonnie er nu 10 mdr. og Mille er lige blevet 2 år.

 

Det er gået fint, Mille er helt fantastisk til at opdrage Bonnie og vise hende hvordan hun skal gøre forskellige ting.

 

Det går nemt med lydighedstræningen. Selvfølgelig hjælper det også at Mille selv er uhyre lærenem og lærevillig

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er enig med Amocca, og diverse hundebogsforfattere :blink: Irene Jarnved skriver f.eks. i "fra hvalp til hund" en masse om, at få hund nr. 2. Det er et rigtigt godt afsnit, så den vil jeg klart anbefale til emnet, hvis nogle er interesserede. Hun siger også omkrind de 2 år.

 

 

 

 

 

 

 

......Ska' du ha' en "Milo?" :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil det sige, at I skal have en hund til, bare ikke endnu? :ivrig: Skal det være endnu et kæmpe skrummel ligesom Aslan? :blink:

 

 

 

Engelsk mastiff :mrgreen:

 

Vi har snakket om at det kunne være godt at få en hvalp mens Aslan stadig var her.............men man ved jo aldrig, måske Aslan bliver sådan en mundfuld at vi venter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

......Ska' du ha' en "Milo?" :engel:

 

 

Det vil han ikke være med til, jeg syntes ellers det var genialt, så kunne jeg bare putte hunden ned i cykeltasken og cykel :mrgreen:

 

Dog ville han syntes det var en god ide, hvis vi havde 14 mil og et nedlagt landsted med to broholmere og så en lille en til at passe på de to store kyllinger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...