Aslan Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Nej vi skal ikke have hvalp!!!!!!!!!!! Men hvornår er det egentlig optimalt for den gamle hund at man får hvalp? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Jeg tror de kloge mener det er bedst at vente til hund nr 1 er mentalt voksen, så vel omkring de halvandet / to år? Jeg tror jeg vil give dem ret - forstil dig at have en hvalp OG en teenager i huset på samme tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Akita var knap 6 år, og de har snart haft 6 år sammen, så det må siges at have været rigtig godt! Akita var tilpads voksen og en god hjælp i opdragelsen af Indy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ebenhardt Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Vores Mille var 16½ måned da vi fik Bonnie hjem. Bonnie er nu 10 mdr. og Mille er lige blevet 2 år. Det er gået fint, Mille er helt fantastisk til at opdrage Bonnie og vise hende hvordan hun skal gøre forskellige ting. Det går nemt med lydighedstræningen. Selvfølgelig hjælper det også at Mille selv er uhyre lærenem og lærevillig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Jeg tror jeg vil give dem ret - forstil dig at have en hvalp OG en teenager i huset på samme tid Hvilket jo netop er derfor det ikke skal være endnu :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Hvilket jo netop er derfor det ikke skal være endnu :blink: Vil det sige, at I skal have en hund til, bare ikke endnu? Skal det være endnu et kæmpe skrummel ligesom Aslan? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Jeg er enig med Amocca, og diverse hundebogsforfattere :blink: Irene Jarnved skriver f.eks. i "fra hvalp til hund" en masse om, at få hund nr. 2. Det er et rigtigt godt afsnit, så den vil jeg klart anbefale til emnet, hvis nogle er interesserede. Hun siger også omkrind de 2 år. ......Ska' du ha' en "Milo?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Vil det sige, at I skal have en hund til, bare ikke endnu? Skal det være endnu et kæmpe skrummel ligesom Aslan? :blink: Engelsk mastiff Vi har snakket om at det kunne være godt at få en hvalp mens Aslan stadig var her.............men man ved jo aldrig, måske Aslan bliver sådan en mundfuld at vi venter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 ......Ska' du ha' en "Milo?" Det vil han ikke være med til, jeg syntes ellers det var genialt, så kunne jeg bare putte hunden ned i cykeltasken og cykel Dog ville han syntes det var en god ide, hvis vi havde 14 mil og et nedlagt landsted med to broholmere og så en lille en til at passe på de to store kyllinger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Oscar er fra d.30.03.06 og Svea er fra d.01.05.08... Jeg synes det har været meget passende. Men jeg kunne sagtens finde på at få næste hund når Svea er 1-1,5 år (ikke at vi skal det). Der er bare forskel på om det er en han eller en tæve man har når det kommer til den mentale alder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 vi venter cirka 2 år endnu, ikke pga. cujos alder, men pga. kæresten studie Jeg ville sige 2- 2 ½ år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts