Hop til indhold

Februar billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

Jeg har lagt hjemme med en ekstrem hovedpine i dag, men så er det godt man har en hund der for en gangs skyld gider putte :mrgreen:

 

[ATTACH]6970[/ATTACH]

 

[ATTACH]6971[/ATTACH]

 

Og et fra den anden dag hvor Dumle selv putter :lol:

 

[ATTACH]6972[/ATTACH]

 

Puttehund. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 439
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lex' er det samme som Indys, men kun 2,5 cm bredt, da det ellers ikke kan finde vej ned gennem pelsen :lol:

newcollars009.jpg

 

Akitas er lidt mindre piget :mrgreen: fordi hun er sådan en drenge-pige :cool:

newcollars003.jpg

 

Kattene fik 2 ens, da jeg ikke kunne finde to forskellige jeg kunne lide lige godt. De er lyser¢de med reflex-fisk :hjerte: og navneskilte + snap-lås der går op ved 2 kilos tryk (sikkerhed hvis de skulle hænge fast etc).

 

Savannah

catcollars007.jpg

 

Memphis

catcollars004.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Så fik jeg lavet en "dyne"/pude til hvalpen. Den ene side er sådan noget materiale der næsten minder om en blød voksdug, så den er nem at holde ren. Den anden side er dobbelt-lag af lærredsstof. Den er fyldt ud med krøyer kugler, så den minder om en sækkestol og former sig efter hvalpen. Den er nok ca. 120x90 cm.

 

Jeg er selv lidt stolt, da det er mit første forsøg med en sy-maskine :mrgreen:...

 

....Nu må kræet for guds skyld i bide hul i den !

Link til indlæg
Del på andre sites

Lex' er det samme som Indys, men kun 2,5 cm bredt, da det ellers ikke kan finde vej ned gennem pelsen :lol:

 

 

Akitas er lidt mindre piget :mrgreen: fordi hun er sådan en drenge-pige :cool:

 

 

Kattene fik 2 ens, da jeg ikke kunne finde to forskellige jeg kunne lide lige godt. De er lyser¢de med reflex-fisk :hjerte: og navneskilte + snap-lås der går op ved 2 kilos tryk (sikkerhed hvis de skulle hænge fast etc).

 

Savannah

 

 

Memphis

 

Smukke halsbånd. Jeg er vild med den med fårene :lol:

 

Mange mener ikke de der snap-låse virker, men det kan jeg så forsikre om at de gør, vores kat har indtil videre smidt to halsbånd med snaplås.

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke halsbånd. Jeg er vild med den med fårene :lol:

 

Mange mener ikke de der snap-låse virker, men det kan jeg så forsikre om at de gør, vores kat har indtil videre smidt to halsbånd med snaplås.

 

ja tak, min mors kat går slet ikke med halsbånd længere for det gik hen og blev liiidt for dyrt :rolleyes: tossen smed et halsbånd HVER gang han gik ud :shock::roll:

 

Også det super dyre læder halsbånd med bling, jeg havde købt som en fødselsdags gave :megaked:

 

(flotte halsbånd forresten :mrgreen::5up: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke halsbånd. Jeg er vild med den med fårene :lol:

 

Mange mener ikke de der snap-låse virker, men det kan jeg så forsikre om at de gør, vores kat har indtil videre smidt to halsbånd med snaplås.

Tak, også til Tonks. Jeg synes også de virker til at være nemme at åbne, jeg måtte tage dem af, da jeg i f¢rste omgang havde ladet klokkerne sidde på halsbåndene, og det kunne de to misse-piger slet ikke lide.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja tak, min mors kat går slet ikke med halsbånd længere for det gik hen og blev liiidt for dyrt :rolleyes: tossen smed et halsbånd HVER gang han gik ud :shock::roll:

 

Også det super dyre læder halsbånd med bling, jeg havde købt som en fødselsdags gave :megaked:

 

(flotte halsbånd forresten :mrgreen::5up: )

 

Jep, vi har også ofret en formue på halsbånd til katten efterhånden, og det er selvfølgelig de dyre hunter halsbånd der også har de rigtige låse :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Så fik jeg lavet en "dyne"/pude til hvalpen. Den ene side er sådan noget materiale der næsten minder om en blød voksdug, så den er nem at holde ren. Den anden side er dobbelt-lag af lærredsstof. Den er fyldt ud med krøyer kugler, så den minder om en sækkestol og former sig efter hvalpen. Den er nok ca. 120x90 cm.

 

Jeg er selv lidt stolt, da det er mit første forsøg med en sy-maskine :mrgreen:...

 

....Nu må kræet for guds skyld i bide hul i den !

 

 

Eej, hvor er den bare fin.. Super godt klaret :5up:.. Jeg har storshoppet til det samme her i forgårs, seng, tøj osv.. Er bare ikke kommet igang endnu.. Jeg er også nybegynder lige som dig, det skal nok blive sjovt.. :roll:

Det er sådan en dejlig følelse når man er stolt af sig selv :mrgreen:

 

Men jeg sætter da nogle billeder ind, når jeg lige kan komme til det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Eej, hvor er den bare fin.. Super godt klaret :5up:.. Jeg har storshoppet til det samme her i forgårs, seng, tøj osv.. Er bare ikke kommet igang endnu.. Jeg er også nybegynder lige som dig, det skal nok blive sjovt.. :roll:

Det er sådan en dejlig følelse når man er stolt af sig selv :mrgreen:

 

Men jeg sætter da nogle billeder ind, når jeg lige kan komme til det:-D

 

Jeg vil bare sige...pas på med de skide kugler..de var altså over HELE stuen da jeg var færdig. Seriøst. Det lignede at der havde været en snestorm forbi - de har deres egen vilje, de krøyer kugler :mrgreen:.

Hvornår får du din Yorki hjem ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Jeg vil bare sige...pas på med de skide kugler..de var altså over HELE stuen da jeg var færdig. Seriøst. Det lignede at der havde været en snestorm forbi - de har deres egen vilje, de krøyer kugler :mrgreen:.

Hvornår får du din Yorki hjem ?

 

Ja, kunne jeg godt forestille mig.. Haha.. Lå dine også i en gennemsigtig affaldssæk? Sådan en gør dem altså sygt statisk elektriske! :-)

 

Hmm, min yorkie? Det bliver nok omkring påske, regner med jeg :oops: Uuh, glæder mig.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Ja, kunne jeg godt forestille mig.. Haha.. Lå dine også i en gennemsigtig affaldssæk? Sådan en gør dem altså sygt statisk elektriske! :-)

 

Hmm, min yorkie? Det bliver nok omkring påske, regner med jeg :oops: Uuh, glæder mig.. :5up:

 

 

Yeps, og de var nemlig meeeget elektriske. Jeg kunne knap nok stikke hånden ned i posen og fiske kuglerne op, for de strøg bare til alle sider.

Påske ? Lækkert - der får jeg også min vaps :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Yeps, og de var nemlig meeeget elektriske. Jeg kunne knap nok stikke hånden ned i posen og fiske kuglerne op, for de strøg bare til alle sider.

Påske ? Lækkert - der får jeg også min vaps :blink:

 

Haha, ja netop.. Men de er dælme sjove at stikke hånden ned i, de er enormt bløde.. Det havde jeg det sjovt med :lol:

 

Ja, regner med det bliver påske.. Hmm, så må jeg "holde fri" der man. tir. ons. og så efter påsken er slut, må jeg have influenza i en uge.. ;-) Jeg kan nemlig ikke få lovligt fri, på grund af en "firbenet", som de sagde.. :mad:

 

Årh, får du også din der? Der er altså bare for lang tid til :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Haha, ja netop.. Men de er dælme sjove at stikke hånden ned i, de er enormt bløde.. Det havde jeg det sjovt med :lol:

 

Ja, regner med det bliver påske.. Hmm, så må jeg "holde fri" der man. tir. ons. og så efter påsken er slut, må jeg have influenza i en uge.. ;-) Jeg kan nemlig ikke få lovligt fri, på grund af en "firbenet", som de sagde.. :mad:

 

Årh, får du også din der? Der er altså bare for lang tid til :-P

 

Jep ! Vi skal dog lige ned og "godkende" ham her om 1½ uges tid. Men ellers regner jeg med vi kan hente ham 3. april (evt. 2. april). Så har jeg ferie indtil d. 13, så der er lige 10-11 dage hvor han kan blive tryg ved den nye situation :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Jep ! Vi skal dog lige ned og "godkende" ham her om 1½ uges tid. Men ellers regner jeg med vi kan hente ham 3. april (evt. 2. april). Så har jeg ferie indtil d. 13, så der er lige 10-11 dage hvor han kan blive tryg ved den nye situation :)

 

Godt, så er jeg ikke den eneste, der "kun?" har de 10 dage der.. :shock: Er bare nervøs for om det kan nåes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt, så er jeg ikke den eneste, der "kun?" har de 10 dage der.. :shock: Er bare nervøs for om det kan nåes?

 

Det er det samme her, får Izzie hjem d.5 april (søndag) og skal i skole igen d.14 april (tirsdag), men man må bare søge for at træne grundigt den tid man har hjemme :blink: Du kan jo ikke blive hjemme i et halvt år fordi vovse ikke er renlig :engel: (selvom det ville være skønt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...