Hop til indhold

Februar billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

Der kommer flere billeder... har fået lov af nogle af de andre at låne deres billeder til at vise jer :5up:

Billeder taget af Wendy

 

Akita fandt en færd :rolleyes:

vw03.jpg

 

vw05.jpg

 

vw10.jpg

 

ved ikke lige hvad jeg har gang i med min hånd her :lol: men der blev vist delt godbider ud, for jeg ser da svært populær ud her!

vw12.jpg

 

 

vw13.jpg

 

En anden med godbider, som også pludseligt blev populær :lol:

vw16.jpg

 

vw17.jpg

 

vw19.jpg

 

:mrgreen: Ser det ikke bare hyggeligt ud?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 439
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der kommer flere billeder... har fået lov af nogle af de andre at låne deres billeder til at vise jer :5up:

Billeder taget af Wendy

 

Akita fandt en færd :rolleyes:

vw03.jpg

 

vw05.jpg

 

vw10.jpg

 

ved ikke lige hvad jeg har gang i med min hånd her :lol: men der blev vist delt godbider ud, for jeg ser da svært populær ud her!

vw12.jpg

 

 

vw13.jpg

 

En anden med godbider, som også pludseligt blev populær :lol:

vw16.jpg

 

vw17.jpg

 

vw19.jpg

 

:mrgreen: Ser det ikke bare hyggeligt ud?

 

Du har jo taget Tyson med i skoven uden at spørge mig! :shock: Hvordan kom han dog helt til England og tilbage, uden at jeg opdagede det? :confused: :blink:

 

Seriøst, hvem er den lækre Tyson-look-alike?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lille Tilly... Hun kom over fra Irland for at skulle bo ved en af vores bekendte som selv omplacerer hunde privat. Tilly skulle forestille at være en lille gammel pomeranier, og ville derved passe perfect ind hos Cher, som nu er en "dame i sin bedste alder", og har en rottweiler og en jack russel, begge stille og rolige hunde. Tilly viste sig dog at være alt andet end gammel -i hvert fald af sind (og pom :lol: hun er noget st¢rre), og måtte finde et hjem med en yngre person der kunne give hende mere motion og flere udfordringer. Dejlig bette fis!

Cher fandt en lille westie til sin jack russel i stedet, som savnede en sjæleven efter en anden jrt d¢de.. Så alt endte godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kommer flere billeder... har fået lov af nogle af de andre at låne deres billeder til at vise jer :5up:

Billeder taget af Wendy

 

Akita fandt en færd :rolleyes:

vw03.jpg

 

vw05.jpg

 

vw10.jpg

 

ved ikke lige hvad jeg har gang i med min hånd her :lol: men der blev vist delt godbider ud, for jeg ser da svært populær ud her!

vw12.jpg

 

 

vw13.jpg

 

En anden med godbider, som også pludseligt blev populær :lol:

vw16.jpg

 

vw17.jpg

 

vw19.jpg

 

:mrgreen: Ser det ikke bare hyggeligt ud?

 

Det ser vildt hyggeligt ud - hvorfor er Akita i snor? Jeg synes da ikke hun plejer at være det på dine andre billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi vi glemte hendes mundkurv... og der var små nysgerrige hundenæser alle vejne :lol: (Akita hader at blive snust bagi)

Også fordi hun blander sig når Indy leger fangeleg, afskærer hundene fra siden og stopper dem.. Team work! Det er fint når det er hunde de kender og er gode legekamerater med, men en flok fremmede hunde sætter ikke så stor pris på det, og sådan en lurcher er skisme så tyndbenet at jeg ville være seri¢st bange for at den kom til skade.

 

Hun gik også fri noget af vejen, da vi var oppe foran i gruppen med nogle af de st¢rre hunde, og den f¢rste energi var l¢bet af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom jeg gryn i forkøbet :-P

 

Lige 2 billeder hvor Cujo og Hjalte hygger i cujos nye "seng"

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture5244-afslapning.jpg[/media]

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture5243-afslapning.jpg[/media]

 

Ha ha, det er da godt at du har købt en der er stor nok til dem begge to :lol: Måske du allerede nu skal kigge dig om efter nummeret større, så du har den når Hjalte er vokset? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker schæfere med meget farve :blink:

 

Hold da op, hvor er det pænt ved hende at vokse op :lun:

 

Og det går da super med ørerne ser det ud til :blink:

 

Tak til jer begge :kys:

 

Nu vil jeg så nødigt sige noget pænt om tøsen :engel: men kan da lige gå med til at indrømme, at hun "udvikler" sig meget pænt, og at det ikke ligefrem gør ondt i øjnene at kigge på hende :cool::engel::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer begge :kys:

 

Nu vil jeg så nødigt sige noget pænt om tøsen :engel: men kan da lige gå med til at indrømme, at hun "udvikler" sig meget pænt, og at det ikke ligefrem gør ondt i øjnene at kigge på hende :cool::engel::lun:

 

Det gør måske ikke ondt i øjnene, men det gør lidt ondt i hjertet :oops: Hun er bare dejlig!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Og havde hun haft flap ører var det endnu bedre :mrgreen:

 

 

Men det er et godt billed og det var fame på tide! :cool:

 

KÆFT du er ikke nem at gøre tilfreds :megaked: :megaked:

 

Poster man ingen billeder, er det gal, poster man billeder, er det også galt :???::roll::megaked: :megaked:

 

 

PS: Hendes moar æææææælsker hendes stritseører :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et par snap shots af Jacki taget i går på hendes 8 måneders dag :lun:

 

PS: Billedet med bolden er mit nye ynglingsfoto af hende :hjerte:

 

Hold op, hvor ser hun ud til at være blevet stor ! Hvad er højde og vægt nu, hvor hun er 8 mdr ? Og er hun overhovedet stor eller er det et fotografisk bedrag ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold op, hvor ser hun ud til at være blevet stor ! Hvad er højde og vægt nu, hvor hun er 8 mdr ? Og er hun overhovedet stor eller er det et fotografisk bedrag ?

 

Fotografisk bedrag naturligvis :cool: Hun er lille bitte :engel: :blink:

 

Aner faktisk ikke hvor høj hun er :genert: eller hvad hun vejer :genert: Men skyder på, at vægten ligger på ca. 28 kg :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

KÆFT du er ikke nem at gøre tilfreds :megaked: :megaked:

 

Poster man ingen billeder, er det gal, poster man billeder, er det også galt :???::roll::megaked: :megaked:

 

 

PS: Hendes moar æææææælsker hendes stritseører :lun:

 

 

Arh men så lad gå, hun er da over lækker :lun: og kan da heller ikke vente til jeg kan nusse hendes strit ører :blink:

Redigeret af Aslan
glemte kke
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...