Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

2 hunde overfaldt en rådyr igår

Featured Replies

Besvaret

Da mine forældre skulle hente deres lille nye hundehvalp igår, kørte de langs motorvejen, hvor et rådyr pludselig blev indfanget af 2 kamphunde i nødsporet. Rådyret skreg, så det kunne høres højt:shock: de fik den nedlagt og forsatte toturet:megaked:

Det var meget voldsom t at se på - de var kørt ind til siden og bagefter kom to andre biler og holdt ind, men ingen turde jo at gå ud. Den ene bil ringede efter politiet og de andre kørte igen, så det vides ikke, hvad der sidenhen skete.

Ved ikke, hvad det var for nogle hunde:?:

Besvaret

Nej, hvor grimt :shock: Det må virkelig ikke have været rart at se på - hvad sagde hvalpen til alt postyret?

ved du hvad der skete med rådyret?

Besvaret
Da mine forældre skulle hente deres lille nye hundehvalp igår, kørte de langs motorvejen, hvor et rådyr pludselig blev indfanget af 2 kamphunde i nødsporet. Rådyret skreg, så det kunne høres højt:shock: de fik den nedlagt og forsatte toturet:megaked:

Det var meget voldsom t at se på - de var kørt ind til siden og bagefter kom to andre biler og holdt ind, men ingen turde jo at gå ud. Den ene bil ringede efter politiet og de andre kørte igen, så det vides ikke, hvad der sidenhen skete.

Føj sikke en grim oplevelse :skraek:

Kan man ikke ringe til det lokale politi og få noget at vide, ved ikke om perlerne har tid til sådan noget:?:

Besvaret

Sikken en grim oplevelse

Jeg syntes da også de skal ringe og høre politiet og høre nermere

Besvaret

Øv en oplevelse....må se om det kommer i nyhederne.... håber dine forældre kommer sig igen :ae:

men fint de kunne se det var kamphunde når de ikke kunne se racen...

Besvaret
  • Forfatter
Øv en oplevelse....må se om det kommer i nyhederne.... håber dine forældre kommer sig igen :ae:

Det var bare, hvad de sagde:rolleyes: men jeg tror heller ikke, de kender navne på alle racer til at kunne identificere racen.

Besvaret

Hvad nu hvis det ikke var racehunde?. Hvis du så en stor ruhåret hund med sorte pletter ville du så ikke også kalde det en jagthund, selvom du ikke var sikker på racen?.

Men selvfølgelig kan man da sige kamphundelignende hunde.

Uanset hvad, så er historien utrolig sørgelig. :megaked:

Besvaret
  • Forfatter
Hvad nu hvis det ikke var racehunde?. Hvis du så en stor ruhåret hund med sorte pletter ville du så ikke også kalde det en jagthund, selvom du ikke var sikker på racen?.

Men selvfølgelig kan man da sige kamphundelignende hunde.

Uanset hvad, så er historien utrolig sørgelig. :megaked:

Nu var det jo altså også mine forældre, der sagde det - jeg refererer bare:blink:

Tror egentlig mere de sagde kamphunde, fordi det VAR en kamp de så;-)

Bare lige, så det ikke misforståes . . . . .

jeg er altså ikke én, der taler dårligt om "kamp"-hunde, hvis de ellers opfører sig ordentligt. Og racerne er jo forskellige indenfor samme race. Jeg aner ikke, om det var den ene eller anden slags hund og jeg refererer bare

Besvaret

Jeg sidder lige og bliver lidt dobblet-moralsk...

Selvfølgelig er det ikke den fedeste oplevelse, det må bare ikke ske, og da slet ikke i vores civiliserede samfund...

Besvaret
Nu var det jo altså også mine forældre, der sagde det - jeg refererer bare:blink:

Tror egentlig mere de sagde kamphunde, fordi det VAR en kamp de så;-)

Bare lige, så det ikke misforståes . . . . .

jeg er altså ikke én, der taler dårligt om "kamp"-hunde, hvis de ellers opfører sig ordentligt. Og racerne er jo forskellige indenfor samme race. Jeg aner ikke, om det var den ene eller anden slags hund og jeg refererer bare

Jeg har heller ikke udtalt mig negativt om det du refererede. Det var et svar til Guanomo, der undrede sig over at der blev sagt kamphund.

Besvaret
  • Forfatter
Jeg har heller ikke udtalt mig negativt om det du refererede. Det var et svar til Guanomo, der undrede sig over at der blev sagt kamphund.

:blink: