Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

Altså hvor for dårligt, jeg var ellers helt sikker på at han sagde at han var single :mrgreen: Men dejligt med den indstilling du har til det :mrgreen::mrgreen:

Hvis han har kæreste på, holder jeg stadig min del af aftalen og kontakter ham .. Når jeg har fundet en mail eller et nummer eller sådan :oops:

 

 

Hehe... jo jo, jeg har jo også været ung engang :mrgreen: (og til tanten inden hun bliver flabet... -det er IKKE særligt længe siden jeg var ung)

 

 

Uuuuh, så må jeg prøve at fremskaffe hans mailadresse eller telefon også :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Eyecatcher
Hehe... jo jo, jeg har jo også været ung engang :mrgreen: (og til tanten inden hun bliver flabet... -det er IKKE særligt længe siden jeg var ung)

 

 

Uuuuh, så må jeg prøve at fremskaffe hans mailadresse eller telefon også :mrgreen:

Det lyder godt :mrgreen: ..Og husk et billede så vi kan tjekke at det er den rigtige, hvis det er muligt for dig at finde et :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
jeg er lige ved at forhøre mig om han er på Facebook :mrgreen:

 

-venter lige med at høre om e-mail og telefonnr....

 

-Ulf skulle jo nødigt tro hans ven skulle stalkes for hårdt :mrgreen:

Nej, det må han nødigt tro :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

 

-Ulf skulle jo nødigt tro hans ven skulle stalkes for hårdt :mrgreen:

Hvis og såfremt det sker så er jeg klar med kameraet... *her kunne jeg jo godt indskyde en lille fodnote om hvor i hundeverden Isabellas største force ligger* :engel:.. men jeg er jo så pæææææn.. Dog vil jeg sige: kom an med hvilken som helst kryptorchid hanhund, hvis det er muligt på nogen måde så har den hund 2 kugler inden den står på dommerens bord.. Og dommeren vil end ikke bemærke tingene var anderledes på gulvet :mrgreen: Isabella er særdeles *host host* ferm med sine fingre :engel::engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

For fanden, der gik glimmer i min hjerne. Har hverken opdaget unge smækre fyre, dårlig mave eller halvdelen af alle folk, jeg pænt burde have hilst på.

 

Til gengæld forelskede jeg mig hovedkuls i den glimtende dommerjakke, og har bestemt mig for, at en eller anden dag, må der være en sådan i min garderobe - i damemodel that is. Og med de hvide dommerstøvler, behøver man ikke engang underdel til!

 

Hyggeligt at hilse på de af jer, jeg nåede at møde, og håber jeg er mere klarhovedet næste gang jeg får muligheden for at hilse på de resterende. Alle løvefolkene fik jeg ikke styr på, hvilket stadig ærgrer mig. Måske det kan nås hvis jeg vælger turen til Hedensted...

Rolig VI har helt styr på hvem du er nu :mrgreen: Så næste år på Bornholm spæner vi ikke rundt og kigger efter en med en springer der er sammen med en med en cocker :rolleyes:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis og såfremt det sker så er jeg klar med kameraet... *her kunne jeg jo godt indskyde en lille fodnote om hvor i hundeverden Isabellas største force ligger* :engel:.. men jeg er jo så pæææææn.. Dog vil jeg sige: kom an med hvilken som helst kryptorchid hanhund, hvis det er muligt på nogen måde så har den hund 2 kugler inden den står på dommerens bord.. Og dommeren vil end ikke bemærke tingene var anderledes på gulvet :mrgreen: Isabella er særdeles *host host* ferm med sine fingre :engel::engel:

 

 

:shock::shock::shock::shock::shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rolig VI har helt styr på hvem du er nu :mrgreen: Så næste år på Bornholm spæner vi ikke rundt og kigger efter en med en springer der er sammen med en med en cocker :rolleyes:

 

Yyyrk, det lyder som der kan blive tale om endnu et bagholdsangreb - bare det er uden limglimmer, så er jeg glad. Løfter lige sløret for personlig hårhygiejne og afslører, at der stadig er stribevise stivheder på toppen - dog uden glimmer...

 

På Bornholm stæsede vi vist allesammen - selvom jeg tror chr... og jeg var et par omgange foran alle andre: kom direkte fra Tvååker med en forsinket færge, løb direkte i ringen med en welsh og efterlod chr... og hunde på havnen. Da vi var færdige nåede vi at tiltuske os en plads på tidligere færge (til alt held havde vi ladet bilen stå i Sverige), og løb fra stadion igen så snart vi var færdige.

 

Overvejer derfor kraftigt, at går turen til Bornholm i 09, så er det med overnatning og tid og ro tilovers.

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock::shock::shock::shock::shock::shock:

 

Sippe?

 

 

Hvis og såfremt det sker så er jeg klar med kameraet... *her kunne jeg jo godt indskyde en lille fodnote om hvor i hundeverden Isabellas største force ligger* :engel:.. men jeg er jo så pæææææn.. Dog vil jeg sige: kom an med hvilken som helst kryptorchid hanhund, hvis det er muligt på nogen måde så har den hund 2 kugler inden den står på dommerens bord.. Og dommeren vil end ikke bemærke tingene var anderledes på gulvet :mrgreen: Isabella er særdeles *host host* ferm med sine fingre :engel::engel:

 

Se - den slags ville jo gøre enhver mor stolt ... eller ... Nej vent - ikke noget alligevel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yyyrk, det lyder som der kan blive tale om endnu et bagholdsangreb - bare det er uden limglimmer, så er jeg glad. Løfter lige sløret for personlig hårhygiejne og afslører, at der stadig er stribevise stivheder på toppen - dog uden glimmer...

 

På Bornholm stæsede vi vist allesammen - selvom jeg tror chr... og jeg var et par omgange foran alle andre: kom direkte fra Tvååker med en forsinket færge, løb direkte i ringen med en welsh og efterlod chr... og hunde på havnen. Da vi var færdige nåede vi at tiltuske os en plads på tidligere færge (til alt held havde vi ladet bilen stå i Sverige), og løb fra stadion igen så snart vi var færdige.

 

Overvejer derfor kraftigt, at går turen til Bornholm i 09, så er det med overnatning og tid og ro tilovers.

JA ja du fik da i det mindste kun lim i håret.. Jeg fik en halv tube i øjet :shock: Jeg mener hår vokser ud igen, men øjne :shock::shock: Godt det ikke var sekundlim :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Yyyrk, det lyder som der kan blive tale om endnu et bagholdsangreb - bare det er uden limglimmer, så er jeg glad. Løfter lige sløret for personlig hårhygiejne og afslører, at der stadig er stribevise stivheder på toppen - dog uden glimmer...

 

På Bornholm stæsede vi vist allesammen - selvom jeg tror chr... og jeg var et par omgange foran alle andre: kom direkte fra Tvååker med en forsinket færge, løb direkte i ringen med en welsh og efterlod chr... og hunde på havnen. Da vi var færdige nåede vi at tiltuske os en plads på tidligere færge (til alt held havde vi ladet bilen stå i Sverige), og løb fra stadion igen så snart vi var færdige.

 

Overvejer derfor kraftigt, at går turen til Bornholm i 09, så er det med overnatning og tid og ro tilovers.

 

*fnis* -mit gik ud i vask......

 

Hehe, ja Bornholm var rimeligt hektisk, men pænt heldigt du havde booket til forkert færge :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

skulle hilse fra Ulf og sige at han ikke er på Facebook...

 

og iøvrigt give dig det alfaderlige råd, at når mænd siger de ikke er gift/optagede/whatever, så passer det ikke altid.........

 

Men ham Christian skulle efter sigende være sådan en der skifter hele tiden, så teoretisk kan der godt være en chance for at han var single i lørdags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alternativt kan man gøre brug af den semihemmelige i maj. Eller hvis vi kommer af sted i juni, burde Bornholm ikke være nødvendig. Selvom det er så hyggeligt! Glemmer altid hvor dejlig jeg egentlig syntes Bornholm er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...